Camping Anderegg

9.4Fenomenaal

België, Luik, Waimes / Weismes (D)

9.4Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

147 reviews over Camping Anderegg

• 9Fam. Wensink03-09-2019

TOP!!

De camping: prachtig en mooie ruime plekken! De beheerders: zeer vriendelijk en bijzonder behulpsaam. De manier waarop zij mensen met (auto)pech proberen te helpen is geweldig. Zij brachten ons in contact met Garage Eifel-Abschlepdienst waar de auto op vakkundige en begripvolle manier snel werden geholpen. TOP! Over de caming zelf is al zoveel goeds geschreven, daar hebben wij niets aan toe te voegen. Camping Anderegg: Dank u wel voor het het korte en fijne verblijf op uw camping tijdens het F1 weekend.

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 06-09-2019

beste familie Wensink, heel erg bedankt voor jullie mooie review en ook fijn om te lezen dat jullie goed geholpen zijn door de garage. We hopen jullie nog een keer terug te zien om echt te kunnen genieten van een zorgeloze vakantie zonder autopech. Tot de volgende keer! met vriendelijke groeten

• 8Mariëtte Koops22-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Prima camping. Fijn dat er een recreatieruimte is. Wij hadden vrij veel regen en 's avonds was het erg fris. Dus wij hebben veel gebruik gemaakt van deze ruimte. Schoon sanitair, verwarmde sanitaire ruimtes. Wij komen graag nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 06-09-2019

Bedankt voor uw mooie review en fijn te lezen dat jullie dankbaar gebruik hebben gemaakt van de recreatieruimte die bij regenweer wel erg gewaardeerd wordt en in het bijzonder door mensen die met de tent kamperen. we hopen jullie nog een keer terug te zien! mvg

• 10Joeri Artoos02-06-2019

Leuk wandelweekend nabij de Hoge Venen.

Leuke, nette, rustige camping. Plekken met mooi uitzicht over de omliggende velden. Wel soms wat krappe bochten en nauwe doorgangen voor onze caravan (7m). Sanitair was modern en werd goed ondehouden. Misschien wat weinig douches voor het hoogseizoen ? (2 man, 2 vr en 1 familie douche) Deze werken met munten en geven 6 minuten warm water, voor ons was dit voldoende. Voor kleinere kinderen is de "speelbeek" die door de camping loopt zeker een pluspunt. Bij de receptie zijn wat levensmiddelen en camping items te koop en voor de normale inkopen kan je terecht in de Okay of Delhaize te Waimes. Enig minpuntje vonden we het internet. Dit koste €12 voor 72u en was niet geweldig betrouwbaar. In de omgeving kan je heerlijk wandelen, je zit immers op de grens van de Hoge Venen. Ook is een bezoek aan kasteel Reinhardstein een echte aanrader. Wil je lekker (en veel) eten, dan ga je beste eens kijken bij restaurant Griesdeck.

Camping Anderegg, eigenaar, 05-06-2019

Beste familie Artoos, Heel erg bedankt voor jullie mooie review en fijn te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Als de camping volledig volzet is zoals afgelopen topweekend (drukste dagen van het jaar) kan het inderdaad druk zijn bij de douches zeker omdat hemelvaart altijd samenvalt met de mountainbikerit cimes de waimes waarna veel coureurs die bij ons gekampeerd hadden de voorgaande nacht komen douchen. Wat betreft het internet had u gerust naar ons mogen komen met het kaartje om compensatie, want zaterdagmorgen is de modem stuk gegaan, aangezien we helaas pas maandag geholpen werden door de provider zaten we afgelopen weekend jammer genoeg zonder internet. Onze excuses hiervoor. De kaartjes worden aan vast opgelegde prijzen verkocht door een externe maatschappij die satelliets op het terrein heeft geïnstalleerd omdat het gewone netwerk helaas te beperkt is in onze regio om de hele camping te voorzien van internet. er is namelijk geen glasvezel in de regio Waimes waardoor we genoodzaakt zijn om via satelliet te werken. Dit is afgelopen jaar wel versterkt van telefoonlijn naar coaxkabel waardoor het internet onder normale omstandigheden goed werkt. We hopen jullie nog eens terug te zien! Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

• 2017
    9Twan21-11-2017

Fantastisch zie er weer naar uit om weer te gaan.

Een fijne Camping voorzien van zeer schoon sanitair een droogruimte(gemakkelijk als het hard heeft geregend om natte kleding en schoenen te laten drogen) luxe nieuwe wasmachine en droger mooie afwas gelegenheden. Ze hebben een recreatie ruimte waar je je eigen eten en drinken kunt nuttigen. Maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan een kantine waar je eten of drinken kunt bestellen en gezellig met andere camping gasten een biertje kan drinken. Het is even wennen maar snap wel de reden.

Camping Anderegg, eigenaar, 07-12-2017

Bedankt Twan voor de mooie review. we hopen dat we jullie nog vele jaren mogen verwelkomen op onze camping. Misschien is het nog een leuk ideetje om samen met een bak ijs met daarin flesjes bier op ons terras te komen zitten en samen jeu de boules te spelen. gezellig! groetjes Lesley en Peter

• 8Steven01-11-2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Gezellig, rustig, gemoedelijk en prachtige omgeving.. het was voor ons een doorreis moment maar zeker de moeite waard om hier nog een keer te komen. Leuk beekje, tafeltennis, wandelroute.. en kleinschalig. Erg fijn gehad!

• 8Staat v/h sanitair

Camping Anderegg, eigenaar, 05-11-2017

Heel fijn te horen dat jullie het leuke hebben gehad en bedankt voor de mooie review, we hopen u nog eens terug te zien! groetjes Lesley en Peter

• 9Wendy30-08-2017

Fantastisch plek!

Mooi gelegen camping, wij hadden een plek aan de rand (87 geloof ik) met uitzicht over het weiland. Uitstekend sanitair, aan alles is gedacht: afdruiprekken bij wasbakken, centrifuge, verwarmde douchegebouw, achtergrondmuziek, droogkamer (hebben wij gelukkig niet nodig gehad), magnetron te gebruiken. Mooie omgeving met leuke dorpjes (Malmedy en Monschau aan te raden) en veel wandelingen dichtbij en vanaf de camping.

Camping Anderegg, eigenaar, 31-08-2017

Beste Wendy, Wat fijn om te horen dat u een leuke vakantie heeft gehad op onze camping! Bedankt voor de mooie review en tot een volgende keer! groetjes Lesley en Peter

• Oude reviews

10Inge Drenth16-09-2016

heerlijk mooie, verzorgde camping

-Het is een mooi, niet te grote camping, en iedere keer als we er komen is er weer iets vernieuwd of verbeterd, nu weer nieuwe beukenhaagjes op de plek waar te grote bomen stonden, en sommige plekken teveel schaduw hadden. Deze plekken bij de beek zijn nu nog aantrekkelijker geworden. -De camping eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. -Broodjes service in het hoogseizoen, een campingwinkeltje met voldoende spulletjes... -Er zijn genoeg faciliteiten voor kinderen in de leeftijd van 0 T/m 11 jaar. -Het beekje, de leuke speeltuintjes.... -Het sanitair is top! Het word meerdere malen per dag gepoetst. -De douche is met muntjes, maar voor mij is 4 minuten prima te doen. -Waar veel gebruik van wordt gemaakt is de droogruimte!, een super! uitkomst om je natte schoenen in te drogen.

-De omgeving is geweldig mooi om te wandelen of om te fietsen.

Voor mensen die animatie programma's willen is deze camping niet geschikt, je moet jezelf vermaken.

• 10Stefan Nelissen16-08-2015

Absolute aanrader

Anderegg is gewoon een zeer nette goed onderhouden kleine camping waar de eigenaar nog hard voor zijn werk heeft en altijd vriendelijk en behulpzaam is . We zijn er in de herfst geweest en nu staan we er weer en altijd even netjes . We gaan dit jaar in de herfst zeker weer heen

• 8Withaar25-07-2015

Schone camping

Begin juli twee weken op de camping gestaan met de caravan. Mooie ruimen plekken en mooi uitzicht op het aanliggende weiland. Het sanitair was netjes en schoon. Echter moet er wel geld betaald worden voor de douchjes. (per muntje 0.75 cent, 4 min.) Tijdens onze vakantie misten we toch wel een zwembad, dus in Malmedy naar het gemeente zwembad geweest. Mooi eenvoudig zwembad. Het meer van Robertville viel ons erg tegen. Er is een klein stukje afgezet waar mensen kunnen zwemmen. Daar aangekomen bleek dat je en entreegeld moet betalen en geld voor het parkeren. Voor de wifi moet betaald worden. (bij Carrefour heb je gratis wifi :) Tip: Stadje Monschau in Duitsland. Historisch stadje. Al met al een mooie, schone camping met aardige eigenaren.

• 8Ilona24-05-2014

Heerlijk plekje

We hebben een heerlijke week gehad op deze camping, ondanks dat het weer wat tegen viel. Zeer aardige campingeigenaren die alles doen om het iedereen naar de zin te maken. Schoon sanitair. Je kunt heerlijk en betaalbaar eten op de camping. Klein winkeltje. Klein buitenterras. Mooie ligging van de camping, alleen jammer dat de weg er dicht langs loopt. Voordeel van deze camping is dat er veel bezienswaardigheden in de buurt zijn, dus ver rijden is niet nodig! Heerlijk! Er zijn ook een aantal mooie wandeltochten te lopen direct vanaf de camping.

12 tips over Camping Anderegg

• Ilona, 24-05-2014

De langste wandeltocht vanaf de camping. Een dagje Monschau (Dtsl), 30 minuten rijden. Grottes de Remouchamps (in de grot varen en een stuk te voet) Rondleiding door Burcht Reinhardstein (filmopnamen Anubisfilm pad der zeven zonden) Wandelingen natuurgebied de Hoge Venen Lekker pizza restaurant in Malmedy

• Michael, 08-05-2014

Pizza halen in Waimes, let op het is een zeer klein afhaalpunt maar erg lekker! Voor de fiets liefhebber, rij naar Waimes en pak daar de Ravel fietspaden. Dan heb je geen last van verkeer! Eventueel naar Stavelot (23km) en beklim nog even de Col du Stockue (21% stijging).

• B.van Tol, 11-09-2013

De camping is populair, dus reserveren is raadzaam.

1 vraag over Camping Anderegg

• Daniël Pieters, 10-03-2013

douchemuntjes ???

In deze beordeling staat iets over douche muntjes , maar ik dacht dat deze camping gratis douche heeft, kan iemand mij daar wat meer info over geven?

Vriendelijke groet Daniël.

------------------------------------------------------------------------------------------------------- Staat van het sanitair 8,0

29-8-2012 mooie plek, wel veel vaste plaatsen. Leuk beekje en speelplaats. Beekje wel wat gevaarlijk door scherpe ijzeren stangen en stenen aan zijden. Staplaatsen wat ongelijk. Persoonlijk vind ik douchemuntjes een drama. 4 minuten is wat kort. Kinderen vonden het geweldig. Mooie omgeving. Heel aardige eigenaren. Erg behulpzaam

Lesley Bekker, eigenaar, 16-01-2019

de kampeerplaatsen aan het beekje zijn ondertussen opgeknapt en veiliger gemaakt.

Johan Markhorst, 30-07-2013

Voor het douchen heb je inderdaad douchemuntjes nodig. Deze zijn € 0,75 voor 4 minuten. Voor ons was dit de eerste camping met douchemuntjes. Is niet tegengevallen. Wel is 4 minuten erg kort, zeker als je samen met je kind gaat douchen.

Lesley, 27-02-2017

Nu kan je 6 minuten douchen voor 1€. de douchemunten zijn nu ook dag en nacht verkrijgbaar aan de automaten in de doucheruimte. We moeten met douchemunten werken om te voorkomen dat mensen een half uur onder de douche blijven. Zo moet niemand lang wachten om te kunnen douchen en heeft iedereen warm water in het hoogseizoen. :) groetjes Lesley en Peter

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan