Camping Anderegg

Camping Anderegg
9,3

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

4 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

Heerlijk om even het hektische leven te ontlopen.

Anita Kempeneerd
5-12-2017

De prachtige natuur, de mooie uitzichten, de stilte, het vriendelijk onthaal en zeer proper.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 7-12-2017

Bedankt Anita voor deze zeer goede review. We vinden het heel fijn te horen dat onze camping zo in de smaak valt bij u en zijn heel blij met deze fantastische score. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen op onze camping. groetjes Lesley en Peter

Bijzonder gastvrij

heer Martens
20-6-2017

Ik kwam op 15 juni 2017 als fietser aan op de camping na een flinke onweersbui. Omdat de plaatsen voor de tentkampeerders behoorlijk drassig waren bood de eigenaar mij aan om in de voortent van een verhuurcaravan te overnachten. Er werd een binnentent in gehangen waarin ik met mijn kampeerspullen kon overnachten. Fantastisch gegeten en geslapen op de camping. Een aanrader.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Lesley Bekker, eigenaar, 20-6-2017

Bedankt meneer Martens voor de mooie review! Tot de volgende keer! groetjes Lesley en Peter

Mooie, rustige camping

Edwin
18-9-2016

Bij aankomst gelijk al een goed gevoel. Van Johan kreeg ik een gedetailleerde fietskaart in bruikleen toen hij hoorde dat ik de racefiets had meegenomen en tevens een verlengstuk voor de electra. De camping is goed onderhouden, niet al te druk, grote kampeerplekken afgescheiden met een heg. Sanitair is zeer schoon, voldoende douches, wastafels en zelfs een kleine ruimte met 2 wastafels die je kan afsluiten. De plek bij het beekje vond ik ideaal, alleen had je 'savonds en 'smorgensvroeg een beetje last van het verkeer en bij de plek bij het grindpad kreeg je het gewandel naar de wc's 'snachts te horen. Ik had voor 3 dagen geboekt maar ben uiteindelijk 11 dagen gebleven. De aanvankelijke standplaats was intussen al gereserveerd en moest ik m'n tentje verplaatsen 1 veldje verder. Voor de moeite bood Nancy me een lokaal gebrouwen trappist aan :) Al met al een fijne ongecompliceerde camping met gastvrije eigenaren.

Misschien verder handig om te weten dat er een Action in Malmedy zit, voor moestuinbezitters is er een leuk biologisch tuincentrum in Waimes met oa veel bijzondere zaden.

Gereisd Alleenreizend in september 2016

Mijn jaarlijkse vaste afspraak

Pieter
14-7-2011

Camping Anderegg is een leuke, gezellige kleine camping. Hij steekt er bovenuit dankzij het (zeer) propere sanitair blok, de mooie grote plaatsen, de gezellige sfeer die er hangt, .... Verder is er ook voor ieder wat wils; kinderen kunnen zich perfect hier amuseren in de speeltuin en de ouders kunnen ondertussen genieten van een lekker streekbiertje. Dit alles is mogelijk dankzij de joviale eigenaars. Ze zijn altijd in de weer en zorgen en mede voor dat ik met plezier elk jaar terugkom.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.