Camping Anderegg

9.4Fenomenaal

België, Luik, Waimes / Weismes (D)

9.4Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

We hebben een aantal aanbieders voor Anderegg voor je op een rij gezet:

147 reviews over Camping Anderegg

• 7bakker12-08-2006

Als je van rust houdt een zeer geschikte camping.Er is geen animatie voor de kinderen maar die kunnen zich prima vermaken in de beek,speeltuin of met de spelletjes in de kantine.Het is kindvriendelijk.Het sanitair is erg netjes en schoon.De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Anders

We hebben een aantal aanbieders voor Anderegg voor je op een rij gezet:

12 tips over Camping Anderegg

• Ilona, 24-05-2014

De langste wandeltocht vanaf de camping. Een dagje Monschau (Dtsl), 30 minuten rijden. Grottes de Remouchamps (in de grot varen en een stuk te voet) Rondleiding door Burcht Reinhardstein (filmopnamen Anubisfilm pad der zeven zonden) Wandelingen natuurgebied de Hoge Venen Lekker pizza restaurant in Malmedy

• Michael, 08-05-2014

Pizza halen in Waimes, let op het is een zeer klein afhaalpunt maar erg lekker! Voor de fiets liefhebber, rij naar Waimes en pak daar de Ravel fietspaden. Dan heb je geen last van verkeer! Eventueel naar Stavelot (23km) en beklim nog even de Col du Stockue (21% stijging).

• B.van Tol, 11-09-2013

De camping is populair, dus reserveren is raadzaam.

1 vraag over Camping Anderegg

• Daniël Pieters, 10-03-2013

douchemuntjes ???

In deze beordeling staat iets over douche muntjes , maar ik dacht dat deze camping gratis douche heeft, kan iemand mij daar wat meer info over geven?

Vriendelijke groet Daniël.

------------------------------------------------------------------------------------------------------- Staat van het sanitair 8,0

29-8-2012 mooie plek, wel veel vaste plaatsen. Leuk beekje en speelplaats. Beekje wel wat gevaarlijk door scherpe ijzeren stangen en stenen aan zijden. Staplaatsen wat ongelijk. Persoonlijk vind ik douchemuntjes een drama. 4 minuten is wat kort. Kinderen vonden het geweldig. Mooie omgeving. Heel aardige eigenaren. Erg behulpzaam

Lesley Bekker, eigenaar, 16-01-2019

de kampeerplaatsen aan het beekje zijn ondertussen opgeknapt en veiliger gemaakt.

Johan Markhorst, 30-07-2013

Voor het douchen heb je inderdaad douchemuntjes nodig. Deze zijn € 0,75 voor 4 minuten. Voor ons was dit de eerste camping met douchemuntjes. Is niet tegengevallen. Wel is 4 minuten erg kort, zeker als je samen met je kind gaat douchen.

Lesley, 27-02-2017

Nu kan je 6 minuten douchen voor 1€. de douchemunten zijn nu ook dag en nacht verkrijgbaar aan de automaten in de doucheruimte. We moeten met douchemunten werken om te voorkomen dat mensen een half uur onder de douche blijven. Zo moet niemand lang wachten om te kunnen douchen en heeft iedereen warm water in het hoogseizoen. :) groetjes Lesley en Peter

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan