Camping Anderegg

Camping Anderegg
9,3

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

10 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

Magisch plekje met allerlei mogelijkheden!

Moniek Lol
16-11-2018

Je moet echt weten dat je langer wilt blijven dan gepland is. Is van alle gemakken voorzien! Ben je met een tent? no worries! er is een droogruimte voor je kleding en een fijne gezellige gemeenschappelijke ruimte. En... super hygiënisch sanitair! Koffie en thee aanwezig! De omgeving is aanbenenemend. Er is een klein winkeltje aanwezig met betaalbare producten. Vlakbij Robertville en longfaye en aan de voet van de hoge vennen! Beekje loopt door de camping heen. Vriendelijk personeel wat je nooit teleur zal stellen. En de hond krijgt ook een welkomspakketje! ;-)

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Camping Anderegg, eigenaar, 16-1-2019

Bedankt voor uw zeer leuke en goede review, heel fijn om te horen dat u genoten heeft van uw vakantie! We hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Fantastisch, zeer gemoedelijk

Hilde
25-12-2017

Zeer leuke, nette camping. Zeer vriendelijke mensen, gemoedelijke en familiale sfeer. Fijne omgeving om te wandelen. Onze hond was ook van harte welkom op de camping. Wij gaan zeker terug !

Gereisd Met vrienden in mei 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 3-1-2018

Bedankt Hilde voor de mooie review. Leuk om te horen dat jullie de camping zo waarderen om de omgeving maar ook om de gemoedelijke sfeer want dat is toch iets wat we zeker willen tewerkstellen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf kan zijn. We zijn grote dierenvrienden dus honden zijn heel erg welkom op onze camping. groetjes Lesley en Peter

Super camping voor jong en oud!

Horst
20-12-2017

Proper sanitair, mooie omgeving om te wandelen, mooie standplaats. Super vriendelijke ontvangst aan de receptie en men staat altijd klaar!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 21-12-2017

Bedankt voor uw review Horst, het doet ons veel plezier om zo een mooie beoordeling te ontvangen van u. we hopen u een volgende keer nog eens te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten en prettige feesten! Lesley en Peter

ANWB camping

Niet meer wat het ooit geweest is...

Bart
26-7-2017

Camping Anderegg is meermaals in de bloemetjes gezet in het verleden, vaak meer dan terecht. Nieuwe eigenaars, nieuwe werkwijzen... Vaak gaat dit ook gepaard met (lichte) prijsstijgingen, op zich geen probleem zolang de kwaliteit mee beter wordt en daar knelt net het schoentje. Met plezier een oplijsting: -De receptie is niet altijd open, hierdoor staan mensen vaak te wachten vooraleer ze aan hun vakantie kunnen beginnen (staat nergens op de website). -Brood kan je in tegenstelling tot vroeger niet om 8u ophalen, vaak 9u of later. Aanbod winkel is ook minder geworden. -Kantine bestaat eigenlijk niet meer, gezellig iets eten of drinken zit er niet meer in (ja koffie aan selfservice). Snap niet hoe je veel punten kan geven voor eetgelegenheden. -Vroeger werd er heel veel gekuist (zelfs door jobstudenten), camping ligt niet vuil, maar sanitair is zeker niet meer zo proper als bij de vorige eigenaars. -Honden (zelfs van de eigenaars) plassen op de camping zelf, terwijl er een mooi 'baantje' is voor de honden. -Feit dat veel vaste kampeerders aan vertrekken denken zegt genoeg. Het loopt ook allemaal door elkaar, toeristenkampeerders zitten tussen de vaste. -De ouders van de nieuwe eigenares springen vaak bij, maar je merkt duidelijk dat het soms wat teveel is voor die mensen.

-Wat wel beter geworden is; de douches! Warmer en langer kunnen douchen!

Je kan deze review zien als een slechte review, ik zie het als een wake-upcall, laat iets moois niet kapot gaan en om tijd eens bezinnen of je goed bezig bent. Voor alle duidelijkheid de neerwaartse spiraal was al ingezet bij de vorige eigenaars, denk dat er velen gehoopt hadden dat de nieuwe eigenaars die een halt zouden toegeroepen hebben, helaas...

Gereisd Met vrienden in juni 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 28-7-2017

Beste Bart, bedankt voor uw review De kantine is er inderdaad niet meer omdat maar heel weinig mensen gebruik van maakten. In tegenstelling daarvan bieden we nu wel een recreatieruimte waar iedereen plezier van heeft.extra's zoals koelkast, de microgolfoven voor de gasten, bij regenweer gezellig samen binnen ontbijten, tv kijken, kindjes kunnen spelen in de speelhoek, geen consumptieverplichtingen. de recreatieruimte is ook de hele dag open van 9u s'ochtends tot 22u30 s'avonds. we merken aan alles dat onze gasten hier veel meer plezier aan hebben. dranken zijn nog steeds verkrijgbaar in het campingwinkeltje wat nu wel het hele het seizoen elke dag een aantal uren open is van half maart tot half oktober. broodjes zijn nu ook verkrijgbaar van 1/7 tot 31/8 en ook in de verlengde weekends en kunnen altijd ten laatste vanaf 9u opgehaald worden. Aangezien we alles zelf doen moet u ook begrijpen dat er tussen de middag even de tijd genomen moet worden om te kunnen eten en schoon te maken en daarom de receptie/winkel tijdens de middag gesloten is. gasten kunnen de hele dag arriveren u kan dan ook niet verwachten dat de receptie 24u/24 geopend is. Een simpele druk op de bel aan onze voordeur en we helpen u meteen verder. Voor mijn ouders is het zeker niet teveel, zo oud zijn niet. wij zijn samen het avontuur aangegaan en het is een droom van hen die dan toch onverwacht nog verwezenlijkt wordt door hun dochter en die ze dan langs die weg toch nog kunnen waarmaken. we laten de honden eerst uit buiten de camping voor we op ronde gaan, een hondenkenner weet dat er maar weinig honden op bevel plassen of ophouden (ook vossen en katten niet en die hebben we ook op de camping). Wij krijgen net vaak complimenten over het sanitair dat het properder is dan vroeger. Wij kiezen voor een camping in een losse familiale sfeer waar mensen zich thuis mogen voelen zonder verplichtingen en waar honden ook van harte welkom zijn. Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Mooie en heerlijk rustige camping

Catootje
8-8-2016

We hadden zo ongeveer het laatste plekje van de camping. Mooi en rustig hoekje met een mooi uitzicht over de glooiende hellingen. De camping heeft nog meer erg leuke tentplekken. Voor kinderen een fantastische speeltuin. Wel naast de camping dus je moet er wel mee naar toe als ze nog klein zijn.

Eigenaren zijn vriendelijk en heel netjes.

De omgeving is schitterend en vanaf de camping is er veel te doen, boekjes en wandelingen te verkrijgen bij de receptie.

Ze zijn een beetje krenterig dus vragen ze 2,50 voor een gekopieerde wandeling op kaart en is de WiFi aan de prijzige kant en wordt er bijv. een bedrag gevraagd voor de geraspte kaas op je pasta, dat soort kleine dingen wat voor mij juist gastvrij en klantvriendelijk voelt als je dat gratis aanbied. (Gooi desnoods een euro of twee bovenop de prijs). Free WiFi bij de receptie verhoogd bovendien je klandizie bij de bar en wordt het daar wat gezelliger. nu was er nauwelijks iemand te vinden.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal geweldig

Bart
10-8-2014

Net terug van 2 weken camping , in 1 woord geweldig Vriendelijke eigenaren , maken je het zeker naar de zin Prachtige omgeving , veel te beleven Komen volgend jaar weer terug , hebben al weer geboekt Kunnen niet wachten

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Zalige camping

Chantal
20-5-2013

Het pinksterweekend doorgebracht op deze camping. Ondanks het slecht weer waarin we onze tent moesten opzetten en afbreken een zeer fijne vakantie gehad. Kleine dingetjes die de puntjes op de i zetten, zoals een droogruimte waarin je je natte schoenen en kleding kon hangen om te drogen, muziek op de toilet zodat je toch wat privacy hebt, een plek om af te wassen binnen en buiten, en alles buitengewoon schoon, een echte fijne camping!!!

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Echte aanrader!!!

Melkert
10-8-2011

Mooie camping, goede sanitaire voorzieningen, behulpzame eigenaren, geweldige ligging en Zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan! Kortom: een echte aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

1tje om opnieuw, opnieuw en weer opnieuw te doen

Martine & Marc
27-8-2010

Kleine gezellige camping in een prachtige omgeving. Malmedy, Butgenbach, Spa(Francorchamps) zijn niet ver af. Wij zijn er reeds 3x geweest.(met vrienden, in groep en met partner) Dit aantal zal zekers nog groeien ! Chapeau voor de uitbaters. Eigenlijk is dit een camping die je stiekem voor je eigen wil houden. Aanrader : Kampeerders met kinderen ; kampeer langs de waterloop. Lol verzekert.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

PERFECTE CAMPING !!

merissa
7-7-2010

Camping anderegg in waimes is de perfecte plek om lekker te camperen ;) ik kom er al heel me leven en elke x heb ik er plezier me tante en oom en neefje wonen daar omdat de camping van hun is <3 ik heb altijd veel plezier op de camping en het is er perfect en leuk .

Gr; Merissa van Walsum

Gereisd Met vrienden in juli 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.