Camping Anderegg

Camping Anderegg
9,3

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

55 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

Adembenemend

Gino
11-5-2019

Als je rust en de natuur opzoekt dan is camping anderegg een aanrader. Sanitair is tip top in orde en heeeel proper. Wie van wandelen houdt kan zich hier thuis voelen. Verder zijn alle voorzieningen aanwezig, zelfs een speciale kamer waar je eventueel natte kledij of zo kunt hangen te drogen. Dit had ik nog nergens gezien. Doe zo verder. Nog veel su6 en tot later.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige camping waarbij rust en netheid primeert

Steve De Schepper
28-4-2019

Waar kan ik 11 op 10 geven ? De camping wordt uitgebaat door een uiterst vriendelijk koppel. Alles is kraaknet én de camping straalt echt orde en netheid uit. We zochten rust en vonden dit op camping Anderegg. Het sanitair wordt meermaals per dag proper gemaakt en er is alles voorzien om het u zo aangenaam als mogelijk te maken. En alles wordt overgoten door een geweldig, prachtig uitzicht op de heuvels rond Walk en Robertville.

Gereisd Met partner in april 2019
camping Anderegg, eigenaar, 11-5-2019

Beste meneer De Schepper, heel erg bedankt voor uw zeer mooie review, heel fijn om te horen dat u een fijne tijd heeft gehad. Jullie waren ook fijne gasten en we hopen jullie en de hond nog eens terug te zien met vriendelijke groeten Lesley en Peter

We komen terug

Campanula
9-10-2018

Mooie camping, wij hadden prachtig uitzicht en een mooie plaats.Sanitair is superschoon. We hebben met veel plezier 5 1/2 week op deze camping gestaan. Vriendelijke behulpzame eigenaren en ouders. Leuk wandelen vanaf de camping. Mooie omgeving. De Vennbahn (fietspad op oude spoorbaan)komt door Weismes, prachtig fietspad. Fietsendrager meenemen en steeds een stuk verder starten. Wij deden boodschappen in Malmedy, mooie route er naartoe. Minpuntje? Dat zou dan de weg langs de camping zijn en alleen als de wind vanaf die kant komt.

Camping Anderegg, eigenaar, 12-10-2018

Heel fijnom te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Bedankt voor de mooie review en tot de volgende keer! Groetjes Lesley en Peter

Super! Ook voor honden 👍🐾

Jacqueline en Albert-Jan Blaauw
12-8-2018

Leuke gemoedelijk schone camping, met name de plaatsen met uitzicht zijn aan te raden. Let op welke plaats je boekt ivm de zon. Sommige plaatsen heb je heel vroeg de zon, maaar ook vroeg de schaduw! Een zeer hondvriendelijk camping. Wij hebben van 28-7 tot 4-8, genoten op deze camping, plaatsje nr 93. Je kan er fijn met je hond wandelen. Er is ook een meer met strand in Robertville, heerlijk voor kinderen en volwassenen. Lastig met een hond, die is er niet welkom. Het is ook verboden om ergens anders te zwemmen rond het meer, wat wij wel hebben gedaan met de hond.
Xx Wel weinig douches voor 80 kampeerplekken, 2 vrouwendouches, 1 kinderdouche, 1 familiedouche en 2 mannendouches, 2 ruimtes waar je je wel kan wassen. Doordat het zo schoon is, vond ik het minder erg om te wachten. Het werkt met douchemuntjes 50,- voor 5 min. Op zich vind ik zelf een pasje makkelijker die je kan opwaarderen. Misschien iets voor de toekomst?

Camping Anderegg, eigenaar, 12-10-2018

Heel erg bedankt voor de zeer goede review en heel fijn jn om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Tot de volgende keer!

We komen zeker terug

Nathalie
21-7-2018

Heel mooie camping en zeer rustig gelegen. Honden zijn er ook welkom en dat was voor ons zeker een pluspunt. Misschien 1 klein minpuntje, Je zou vroeger het ontbijt moeten kunnen afhalen maar voor de rest een ideale camping met perfect onderhouden sanitair.

Camping Anderegg, eigenaar, 21-7-2018

heel erg bedankt voor de mooie review, vroeger dan half 9 het ontbijt ophalen is voor ons helaas geen haalbare kaart omdat wij s'avonds laat na 23u nog moeten schoonmaken en smorgens de broodjes nog moeten inpakken en dan blijft er natuurlijk niet veel nachtrust meer over helaas anders graag. maar toch heel fijn om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad. met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Gezellige en propere camping

Ann
16-7-2018

Héél gezellige camping waar je zeker rust kan vinden. Kort bij wandel- en fietsroutes. Vriendelijke ontvangst. Sanitair is netjes. Echt een aanrader, wij komen zeker terug!

Camping Anderegg, eigenaar, 21-7-2018

Bedankt voor jullie mooie review, het is fijn om te horen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad en tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Super camping

Kathy
15-7-2018

Hier kom je helemaal tot rust op deze propere en gezellige camping ,

Gereisd Met partner in januari 2018
Camping Anderegg, eigenaar, 21-7-2018

Bedankt Kathy voor de zeer goed review heel fijn om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Voor herhaling vatbaar.

Ben en Gerda Briels
3-7-2018

Het is een super mooie rustige camping met heel veel groen dat goed wordt bijgehouden. De plaatsen zijn zeer ruim. Ook het sanitair is heel schoon , de campinghouders zijn aller vriendelijks en helpen je daar waar nodig is. Nederlands sprekend. Wij hebben in een maand tijd dat we er waren geen negatieve dingen kunnen vinden . Wij wensen Lesley en Peter en ouders dan ook verder een goed seizoen. Van ons verdienen jullie een hele dikke 9. Met de vriendelijke groeten Ben en Gerda Briels uit Roggel.

Camping Anderegg, eigenaar, 9-7-2018

Heel erg bedankt voor jullie mooie review, het is heel fijn om te lezen dat jullie een mooie tijd hebben gehad op onze camping, daar doen we het voor. jullie zijn ook heel fijne gasten en we hopen jullie nog eens terug te zien. met vriendelijke groeten Lesley, Peter, Edith en Willy

Heerlijk!

Smits
27-5-2018

Heel mooie en schone camping. Lieve mensen die je graag helpen. We hadden een super mooie plek voor onze tent en mooi uitzicht. Mooie omgeving, waterval, wandelroutes, Kasteel Reinhardstein. Heerlijke vakantie gehad.

Camping Anderegg, eigenaar, 6-6-2018

we willen jullie heel erg bedankt voor de fantastische revieuw dat doet ons veel plezier. We zijn ook erg blij dat jullie een fijne vakantie hebben gehad bij ons en we hopen jullie nog een keer terug te zien! Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Eerste keer camping

Karolien cilissen
7-1-2018

Het was onze eerste keer op een camping, maar zeer geslaagd!!! Ze zijn er ook zeer diervriendelijk en onze 2 viervoeters hebben het er ook naar hun zin gehad. Kortom, voor herhaling vatbaar 👍

Gereisd Met partner in juli 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 18-5-2018

Heel erg bedankt voor de goed review, we vinden het fijn te horen dat jullie en de hondjes een leuke vakantie hebben gehad. Tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.