Camping Anderegg

9.4Fenomenaal

België, Luik, Waimes / Weismes (D)

9.4Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

147 reviews over Camping Anderegg

• 10Martine Soille09-08-2019

hier komt ik zeker nog eens terug

mooie en rustige ligging, zeer vriendelijke uitbaters, handig bij slecht weer is de binnenruimte waar men vrij gebruik kan van maken

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 11-08-2019

Heel erg bedankt voor uw geweldige review, we hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen! met vriendelijke groeten

• 10Michael Bolsius08-08-2019

Heel tevreden

De camping ligt tegen een weg (70km/u) dat wel wat lawaai geeft op de camping. De omgeving is heel mooi en een wandelpad naast de camping dat naar alle wandelroutes lijd in de omgeving. Sanitair is heel proper en voor de kinderen is de nieuwe speeltuin zeer leuk. Honden zijn hier heel welkom. Alles goed onderhouden.

Lesley en Peter, eigenaar, 09-08-2019

beste meneer Bolsius, bedankt voor uw mooie review! we vinden het fijn dat u een leuke tijd beleeft op onze camping. ik wil wel graag even verduidelijken voor ander lezers dat de toeristische plaatsen aan de andere zijde van de camping liggen naast de weides en dat een deel van de jaarplaatsen, waarop u nu kampeert inderdaad dichter bij de weg liggen. Jammer genoeg kunnen we er niets aan doen dat de snelheidslimitiet vaak niet gerespecteerd wordt. we hopen dat u desondanks toch een goede nachtrust heeft. Nog veel plezier gewenst! mvg

• 2017
    10Anita Kempeneerd05-12-2017

Heerlijk om even het hektische leven te ontlopen.

De prachtige natuur, de mooie uitzichten, de stilte, het vriendelijk onthaal en zeer proper.

Camping Anderegg, eigenaar, 07-12-2017

Bedankt Anita voor deze zeer goede review. We vinden het heel fijn te horen dat onze camping zo in de smaak valt bij u en zijn heel blij met deze fantastische score. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen op onze camping. groetjes Lesley en Peter

• 9heer Martens20-06-2017

Bijzonder gastvrij

Ik kwam op 15 juni 2017 als fietser aan op de camping na een flinke onweersbui. Omdat de plaatsen voor de tentkampeerders behoorlijk drassig waren bood de eigenaar mij aan om in de voortent van een verhuurcaravan te overnachten. Er werd een binnentent in gehangen waarin ik met mijn kampeerspullen kon overnachten. Fantastisch gegeten en geslapen op de camping. Een aanrader.

Lesley Bekker, eigenaar, 20-06-2017

Bedankt meneer Martens voor de mooie review! Tot de volgende keer! groetjes Lesley en Peter

• Oude reviews

9Edwin18-09-2016

Mooie, rustige camping

Bij aankomst gelijk al een goed gevoel. Van Johan kreeg ik een gedetailleerde fietskaart in bruikleen toen hij hoorde dat ik de racefiets had meegenomen en tevens een verlengstuk voor de electra. De camping is goed onderhouden, niet al te druk, grote kampeerplekken afgescheiden met een heg. Sanitair is zeer schoon, voldoende douches, wastafels en zelfs een kleine ruimte met 2 wastafels die je kan afsluiten. De plek bij het beekje vond ik ideaal, alleen had je 'savonds en 'smorgensvroeg een beetje last van het verkeer en bij de plek bij het grindpad kreeg je het gewandel naar de wc's 'snachts te horen. Ik had voor 3 dagen geboekt maar ben uiteindelijk 11 dagen gebleven. De aanvankelijke standplaats was intussen al gereserveerd en moest ik m'n tentje verplaatsen 1 veldje verder. Voor de moeite bood Nancy me een lokaal gebrouwen trappist aan :) Al met al een fijne ongecompliceerde camping met gastvrije eigenaren.

Misschien verder handig om te weten dat er een Action in Malmedy zit, voor moestuinbezitters is er een leuk biologisch tuincentrum in Waimes met oa veel bijzondere zaden.

• 9Pieter14-07-2011

Mijn jaarlijkse vaste afspraak

Camping Anderegg is een leuke, gezellige kleine camping. Hij steekt er bovenuit dankzij het (zeer) propere sanitair blok, de mooie grote plaatsen, de gezellige sfeer die er hangt, .... Verder is er ook voor ieder wat wils; kinderen kunnen zich perfect hier amuseren in de speeltuin en de ouders kunnen ondertussen genieten van een lekker streekbiertje. Dit alles is mogelijk dankzij de joviale eigenaars. Ze zijn altijd in de weer en zorgen en mede voor dat ik met plezier elk jaar terugkom.

12 tips over Camping Anderegg

• Ilona, 24-05-2014

De langste wandeltocht vanaf de camping. Een dagje Monschau (Dtsl), 30 minuten rijden. Grottes de Remouchamps (in de grot varen en een stuk te voet) Rondleiding door Burcht Reinhardstein (filmopnamen Anubisfilm pad der zeven zonden) Wandelingen natuurgebied de Hoge Venen Lekker pizza restaurant in Malmedy

• Michael, 08-05-2014

Pizza halen in Waimes, let op het is een zeer klein afhaalpunt maar erg lekker! Voor de fiets liefhebber, rij naar Waimes en pak daar de Ravel fietspaden. Dan heb je geen last van verkeer! Eventueel naar Stavelot (23km) en beklim nog even de Col du Stockue (21% stijging).

• B.van Tol, 11-09-2013

De camping is populair, dus reserveren is raadzaam.

1 vraag over Camping Anderegg

• Daniël Pieters, 10-03-2013

douchemuntjes ???

In deze beordeling staat iets over douche muntjes , maar ik dacht dat deze camping gratis douche heeft, kan iemand mij daar wat meer info over geven?

Vriendelijke groet Daniël.

------------------------------------------------------------------------------------------------------- Staat van het sanitair 8,0

29-8-2012 mooie plek, wel veel vaste plaatsen. Leuk beekje en speelplaats. Beekje wel wat gevaarlijk door scherpe ijzeren stangen en stenen aan zijden. Staplaatsen wat ongelijk. Persoonlijk vind ik douchemuntjes een drama. 4 minuten is wat kort. Kinderen vonden het geweldig. Mooie omgeving. Heel aardige eigenaren. Erg behulpzaam

Lesley Bekker, eigenaar, 16-01-2019

de kampeerplaatsen aan het beekje zijn ondertussen opgeknapt en veiliger gemaakt.

Johan Markhorst, 30-07-2013

Voor het douchen heb je inderdaad douchemuntjes nodig. Deze zijn € 0,75 voor 4 minuten. Voor ons was dit de eerste camping met douchemuntjes. Is niet tegengevallen. Wel is 4 minuten erg kort, zeker als je samen met je kind gaat douchen.

Lesley, 27-02-2017

Nu kan je 6 minuten douchen voor 1€. de douchemunten zijn nu ook dag en nacht verkrijgbaar aan de automaten in de doucheruimte. We moeten met douchemunten werken om te voorkomen dat mensen een half uur onder de douche blijven. Zo moet niemand lang wachten om te kunnen douchen en heeft iedereen warm water in het hoogseizoen. :) groetjes Lesley en Peter

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan