Camping Anderegg

Weer vandaag19°
Camping Anderegg
9,3

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

We hebben een aantal aanbieders voor Anderegg voor je op een rij gezet:

ANWB camping
ANWB camping

1 review over Camping Anderegg in het Nederlands

2006

Als je van rust houdt een zeer geschikte camping

bakker
12-8-2006

Als je van rust houdt een zeer geschikte camping.Er is geen animatie voor de kinderen maar die kunnen zich prima vermaken in de beek,speeltuin of met de spelletjes in de kantine.Het is kindvriendelijk.Het sanitair is erg netjes en schoon.De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Anders in Sat Aug 12 2006 20:04:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.