Camping Anderegg

Camping Anderegg
9,3

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

4 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

2008

Prima camping

Regine
23-7-2008

Zeer rustige camping met superschoon sanitair. Prima restaurant. Op klein halfuurtje van Plopsaland. Leuke camping mede door ondiep beekje dat door de camping loopt.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De camping is dik in orde

Koen
7-6-2008

De camping is dik in orde. Het deel van de stacaravans is duidelijk gescheiden van het kampeerdeel. Het kampeergedeelte is opgedeeld in verschillende veldjes met ieder zijn eigen karakter. De eigenaars zijn vriedelijk en behulpzaam. De receptie voorzien met méér dan voldoende touristische info. Het sanitair is onberispelijk. Anderegg is dé uitvalsbasis met uitstek voor wandel en andere dagtochten in een mooie streek.

Mij zien ze zeker nog een keer terug.

Gereisd Familie in juni 2008
2007

Wij hebben met onze 2 kinderen afgelopen zomer 2 weken op

Schalk
1-11-2007

Wij hebben met onze 2 kinderen afgelopen zomer 2 weken op deze leuke camping gekampeerd. We hadden een prachtige plaats op 1 van de veldjes met uitzicht. Onze kinderen hadden meteen vriendjes en vriendinnetjes en hebben daarmee dammetjes in het kleine beekje gemaakt. Ondanks dat steeds bijna alle plaatsen bezet waren, was het er toch heerlijk rustig. Echt een aanrader voor mensen met kinderen (tot 12 jaar)!

Gereisd Familie in juli 2007

ANWB camping

Rustige camping wordt gastvrij beheert door een stel. was

Fam. Wijnands
23-7-2007

Rustige camping wordt gastvrij beheert door een vriendelijk stel. Sanitair was dik in orde, zelfs op de ochtend na een flinke stortbui was het nog heel netjes. Camping zelf is rustig en oogt door de indeling knus en klein. Voor de kinderen is er een beekje en een speeltuintje, activiteiten zijn er verder niet. Omdat Nancy en Johan de camping met z'n 2en runnen is alles en dus ook het restaurant tussen 1830 en 2030 dicht, kunnen ze ook even eten. Nadeel voor de gast is dat uit eten met kinderen er niet echt bij is. Eten is verder heel netjes en prima geprijst.

Gereisd Familie in juli 2007

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.