Camping Anderegg

Camping Anderegg
9,4

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

56 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

Magisch plekje met allerlei mogelijkheden!

Moniek Lol
16-11-2018

Je moet echt weten dat je langer wilt blijven dan gepland is. Is van alle gemakken voorzien! Ben je met een tent? no worries! er is een droogruimte voor je kleding en een fijne gezellige gemeenschappelijke ruimte. En... super hygiënisch sanitair! Koffie en thee aanwezig! De omgeving is aanbenenemend. Er is een klein winkeltje aanwezig met betaalbare producten. Vlakbij Robertville en longfaye en aan de voet van de hoge vennen! Beekje loopt door de camping heen. Vriendelijk personeel wat je nooit teleur zal stellen. En de hond krijgt ook een welkomspakketje! ;-)

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Camping Anderegg, eigenaar, Wed Jan 16 2019 16:31:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor uw zeer leuke en goede review, heel fijn om te horen dat u genoten heeft van uw vakantie! We hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Dikke vette aanrader.

René spreeuw
23-8-2018

Wat een fijne camping. Prima sanitair, goede ligging, aardige en behulpzame eigenaren. Minpunt? Ik ben ze niet tegen gekomen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Camping Anderegg, eigenaar, 24-9-2018

Heel fijn om te horen dat u een fijne tijd heeft gehad op onze camping. bedankt voor de mooie review en tot de volgende keer! mvg Lesley en Peter

heerlijk

Elke
18-7-2018

We zijn voor de eerste keer een aantal dagen met de kinderen met de tent op vakantie geweest. De camping is super goed meegevallen. Echt goed voor mensen die rust zoeken! Vanaf half 11 's avonds lijkt het of iedereen naar bed is: bijna geen licht of geluid meer. We hadden een zogenaamde kleinere campeerplek, maar deze was nog zeer ruim. Het uitzicht was geweldig! Het sanitair altijd zeer proper. Er waren vele wandelwegen vlakbij. De uitbaters waren altijd behulpzaam en goed bereikbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
Camping Anderegg, eigenaar, 21-7-2018

heel erg bedank voor de mooie review en uiteraard ook heel fijn om te horen dat jullie onze service zo gewaardeerd hebben daar doen we het natuurlijk voor. met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Zalige tijd

Filip D.
16-7-2018

Eerste keer op deze camping, na lange tijd terug gaan kamperen met een tent. Over de camping en uitbaters alleen maar positieve woorden. Mooie plaats aangeboden in de schaduw, sanitair perfect , uitbaters zeer bereikbaar en in hun winkeltje al het nodige. Een plaats om terug te keren. Voor wie rust zoekt in de natuur, niet voor wie avondanimatie, lawaaierige kampeerders ed zoekt. Voor wie rust zoekt en en even wil genieten in de natuur. Toplocatie.

Camping Anderegg, eigenaar, Sat Jul 21 2018 16:23:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel erg bedankt voor jullie mooie review en heel fijn om te horen dat jullie van de rust en de natuur genoten hebben. Tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Wow! Een van onze favorieten!

Tamara
7-7-2018

Fantastische camping! De plekjes aan de beek een enorme aanrader als je kids hebt! Zelden zo’n lieve en meedenkende camping eigenaren getroffen, die hun uiterste best doen, tot op de laatste minuut! We zijn met Pinksteren een weekend geweest, waren zo onder de indruk dat we deze zomer weer 2 weken gaan! zelfs willen we de mogelijkheid van een jaarplaats bekijken!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018
Camping Anderegg, eigenaar, 9-7-2018

Heel erg bedankt voor jullie geweldige review, dat doet ons echt plezier. we kijken er naar uit om jullie binnenkort weer te mogen verwelkomen! groetjes Lesley en Peter

geweldig !

eef
17-6-2018

een hele mooi camping , de uitbaters doen heel erg hun best ! alles is aanwezig , sanitair heel netjes , ze staan er echt voor hun bezoekers ! deze camping is echt een aanrader voor mensen met kinderen en hondjes beide kunnen hier op en top genieten !

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018
Camping Anderegg, eigenaar, 9-7-2018

bedankt voor deze geweldige review, het is heel fijn om te horen dat jullie een fijne tijd hebben gehad op de camping en dat zowel de kinderen als de honden het naar de zin hadden; tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Camping anderegg ! U was geweldig

Helge en Kristof
24-5-2018

Ervaren kampeerders maar de 1e maal op testweek end met onze nieuwe Malawi vouwwagen en ronduit een prachtig week end gehad . Dit is dus DE soort campings die we zoeken. Prachtige rustige charmecamping met ruime plaatsen (stonden op 55). Het ondiepe beekje, de speeltuintjes en speelhoekje werkten echt als een magneet op de kinderen die dus al vlug vele vriendjes hadden. De uitbaters zijn erg behulpzaam voor hun gasten en zo een proper sanitair kom je zelden tegen. Leuk zonneterasje waar we een "Choufke" dronken met enkele zwaar bepakte fietsers en elkaars reiservaringen uitwisselden. Van lawaaierige weg hadden wij geen last, en die ligt heus niet onmiddellijk naast je tent zoals velen hier aanhalen :-). Wij deden ook de wandeling van 8 km met de kids ( 6 en 8 j ) en die is echt de moeite waard hoor, via het stuwmeer, kasteel en waterval wandelen op het smalle paadjes met de geurende brembloesems heerlijk.
Wij komen zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018
Camping Anderegg, eigenaar, 6-6-2018

Heel erg bedankt voor uw zeer goede review, dat doet ons plezier. we vinden het ook heel fijn om te horen dat jullie en ook de kinderen een fijne vakantie bij ons hebben gehad. we hopen julie nog een keer terug te zien! tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Fijne camping, de kids willen weer terug.

dekleinedijk
14-5-2018

Zeer vriendelijke mensen. Beekje is echt fantastisch voor de kids, we hebben geen last gehad van lawaai oid. Er ligt een weg wat soms gehorig kan zijn bij voertuigen die veel lawaai maken, maar zeker 's-avonds weinig last van gehad. Sanitair is zeer netjes, er wordt wel vriendelijk verzocht aan iedereen dit ook zo te houden ;-). Er is genoeg te wandelen, je bent binnen een paar minuten in het bos. Er is ook e.e.a. dicht in de buurt te bezoeken. Ze hebben 2 speeltuintjes erbij, ook met een waterpomp en zand, en een kleine crossbaan. We zijn er 6 dagen geweest, maar dat was eigenlijk te kort!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018
Camping Anderegg, eigenaar, 18-5-2018

Heel erg bedankt voor uw fantastische review, we zijn blij te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat de kinderen zich ook erg goed vermaakt hebben. We hopen u nog eens terug te zien! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Fantastisch, zeer gemoedelijk

Hilde
25-12-2017

Zeer leuke, nette camping. Zeer vriendelijke mensen, gemoedelijke en familiale sfeer. Fijne omgeving om te wandelen. Onze hond was ook van harte welkom op de camping. Wij gaan zeker terug !

Gereisd Met vrienden in mei 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 3-1-2018

Bedankt Hilde voor de mooie review. Leuk om te horen dat jullie de camping zo waarderen om de omgeving maar ook om de gemoedelijke sfeer want dat is toch iets wat we zeker willen tewerkstellen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf kan zijn. We zijn grote dierenvrienden dus honden zijn heel erg welkom op onze camping. groetjes Lesley en Peter

Super camping voor jong en oud!

Horst
20-12-2017

Proper sanitair, mooie omgeving om te wandelen, mooie standplaats. Super vriendelijke ontvangst aan de receptie en men staat altijd klaar!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 21-12-2017

Bedankt voor uw review Horst, het doet ons veel plezier om zo een mooie beoordeling te ontvangen van u. we hopen u een volgende keer nog eens te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten en prettige feesten! Lesley en Peter

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.