Camping Andereggsterster

9.4Fenomenaal

België, Luik, Waimes / Weismes (D)

9.4Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

147 reviews over Camping Anderegg

• 9Houben Nadia23-08-2019

Alles compleet.

Deze camping is compleet. Voor gezinnen met kinderen, mensen met honden. Mooie goed onderhouden plaatsen. Schaduw of zon. Schapennet zetten op heel je plaats ( 10x12 bij ons) is vrij toegestaan. Douches waarvan ook gezins douche. Klein beekje, loopt door de camping, super leuk voor jonge kinderen. Wandelpaden, 2, 5 of 8 km vertrekkende vanaf de camping, meer op de 2 km wandeling waar de hond kan zwemmen. Jeu de boules, darts. Speeltuin voor heel jonge kinderen. Speeltuin voor oudere kinderen. Ijsjes, broodjes, winkeltje. Lesley en Peter zijn vriendelijke eigenaars met een hart voor hun camping. Doen nergens moeilijk over, voelt vrij. Je mag zelf een plekje uitkiezen. Omgeving: ravel routes ( oude treinsporen geasfalteerd) is zalig en vlak om over te fietsen, wandelen is mooi, kajakken, kasteel Reinhardstein, gezellige dorpjes. Enige minpuntje: niet autovrij, verstoord beetje de rust. Voor de rest een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 06-09-2019

Bedankt voor jullie mooie review! De meeste mensen willen heel graag de auto bij de kampeerplaats en in het hoogseizoen kan het dan wel wat drukker zijn zeker als je een plekje bij de splitsing naar de doodlopende wegjes hebt. ik stel jullie voor om volgende keer te kiezen voor een plekje bij de beek of met uitzicht deze liggen doodlopend en zijn rustig. Fijn te lezen dat jullie de camping zo waarderen en een fijne tijd hebben gehad! Tot de volgende keer! mvg

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Karin23-07-2019

Hier komen we heel graag nog eens terug!

Dit is met recht een 'charmecamping' ! Mooi en verzorgd, je kunt aan alles zien dat eigenaren constant bezig zijn om in te spelen op wensen van de gasten. Fijne uitnodigende sfeer.Hier is overal aangedacht, voorzieningen voor kinderen, voor doortrekkers die weinig bagage mee kunnen nemen. Mooi aangelegd!

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 09-08-2019

Heel erg bedankt voor uw mooie review, het is fijn te lezen dat u een mooi tijd op onze camping hebt gehad. Tot een volgende keer! mvg

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ronald Gybels06-07-2019

Uitstekend,qua ligging en hygiëne.

De camping is rustig gelegen(klein 88 pl),soms wel wat lawaai van de weg die erlangs loopt,wandelen direct vanop de camping,vriendelijke uitbaters,gezellig ingericht met pleintjes ,terras en inforuimte.Koffie of thee via honesty box,kom je met de tent kan je iets opwarmen in de microgolf en bij slecht weer je eten verorberen in de ontspanningsruinte(bestek enzo is voorzien)wel even opruimen achteraf.Is het weer niet zo gunstig,natte spullen (er is een droogruimte voorzien)Het sanitair is super proper op elk moment van de dag.Douchemunt 1€ voor 5 min.Je kan de jetons die over zijn terug inleveren.Winkelen in Waimes op 4.5 km Okay,Delhaize.We hadden het er naar onze zin,hier kom ik nog terug.

Camping Anderegg, eigenaar, 06-07-2019

Bedankt voor de mooi review dat wordt erg gewaardeerd. Ook zeer fijn te lezen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad! Tot de volgende keer groetjes Lesley en Peter

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Gerben03-07-2019

Mooie charme camping, schoon en in mooie natuur!

Fantastische kleinschalige charme camping met superschone sanitaire voorzieningen in mooie natuur, geleid door zeer aardig team bestaan uit Lesley, Peter en familie. We hebben een geweldige maand ontspannen op de zeer rustige camping gestaan op een heerlijk plekje met uitzicht over de natuur. Zeker voor herhaling vatbaar!

Camping Anderegg, eigenaar, 06-07-2019

Heel erg bedankt voor de zeer mooie review Gerben en heel fijn om te lezen dat jullie een fijne tijd op onze camping hebben gehad en tot binnenkort! groetjes Lesley en Peter

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Carla en Ton28-06-2019

Fantastisch!!

1 week gestaan op deze super mooie camping. Vriendelijk ontvangst, alles heel erg schoon en goed onderhouden. Mooie omgeving met veel bezienswaardigheden en op de camping alle rust. Zeer ruime plaatsen met haagjes ertussen voor de privacy. Beheerder doet zijn uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Complimenten! Echt voor herhaling vatbaar.

Camping Anderegg, eigenaar, 06-07-2019

Heel erg bedankt voor deze prachtige review. we vinden het het fijn om te lezen dat jullie een aangename vakantie hebben gehad! Tot de volgende keer groetjes Lesley en Peter

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Gino11-05-2019

Adembenemend

Als je rust en de natuur opzoekt dan is camping anderegg een aanrader. Sanitair is tip top in orde en heeeel proper. Wie van wandelen houdt kan zich hier thuis voelen. Verder zijn alle voorzieningen aanwezig, zelfs een speciale kamer waar je eventueel natte kledij of zo kunt hangen te drogen. Dit had ik nog nergens gezien. Doe zo verder. Nog veel su6 en tot later.

mvg Lesley en Peter Camping Anderegg, eigenaar, 09-08-2019

heel erg bedankt voor uw mooie review. het is heel fijn om te lezen dat u een mooie tijd heeft gehad op onze camping en voldoende comfort gevonden heeft bij ons. Tot een volgende keer!

Gereisd met partner in april 2019

• 10Steve De Schepper28-04-2019

Prachtige camping waarbij rust en netheid primeert

Waar kan ik 11 op 10 geven ? De camping wordt uitgebaat door een uiterst vriendelijk koppel. Alles is kraaknet én de camping straalt echt orde en netheid uit. We zochten rust en vonden dit op camping Anderegg. Het sanitair wordt meermaals per dag proper gemaakt en er is alles voorzien om het u zo aangenaam als mogelijk te maken. En alles wordt overgoten door een geweldig, prachtig uitzicht op de heuvels rond Walk en Robertville.

camping Anderegg, eigenaar, 11-05-2019

Beste meneer De Schepper, heel erg bedankt voor uw zeer mooie review, heel fijn om te horen dat u een fijne tijd heeft gehad. Jullie waren ook fijne gasten en we hopen jullie en de hond nog eens terug te zien met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Campanula09-10-2018

We komen terug

Mooie camping, wij hadden prachtig uitzicht en een mooie plaats.Sanitair is superschoon. We hebben met veel plezier 5 1/2 week op deze camping gestaan. Vriendelijke behulpzame eigenaren en ouders. Leuk wandelen vanaf de camping. Mooie omgeving. De Vennbahn (fietspad op oude spoorbaan)komt door Weismes, prachtig fietspad. Fietsendrager meenemen en steeds een stuk verder starten. Wij deden boodschappen in Malmedy, mooie route er naartoe. Minpuntje? Dat zou dan de weg langs de camping zijn en alleen als de wind vanaf die kant komt.

Camping Anderegg, eigenaar, 12-10-2018

Heel fijnom te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Bedankt voor de mooie review en tot de volgende keer! Groetjes Lesley en Peter

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Jacqueline en Albert-Jan Blaauw12-08-2018

Super! Ook voor honden 👍🐾

Leuke gemoedelijk schone camping, met name de plaatsen met uitzicht zijn aan te raden. Let op welke plaats je boekt ivm de zon. Sommige plaatsen heb je heel vroeg de zon, maaar ook vroeg de schaduw! Een zeer hondvriendelijk camping. Wij hebben van 28-7 tot 4-8, genoten op deze camping, plaatsje nr 93. Je kan er fijn met je hond wandelen. Er is ook een meer met strand in Robertville, heerlijk voor kinderen en volwassenen. Lastig met een hond, die is er niet welkom. Het is ook verboden om ergens anders te zwemmen rond het meer, wat wij wel hebben gedaan met de hond.
    Xx Wel weinig douches voor 80 kampeerplekken, 2 vrouwendouches, 1 kinderdouche, 1 familiedouche en 2 mannendouches, 2 ruimtes waar je je wel kan wassen. Doordat het zo schoon is, vond ik het minder erg om te wachten. Het werkt met douchemuntjes 50,- voor 5 min. Op zich vind ik zelf een pasje makkelijker die je kan opwaarderen. Misschien iets voor de toekomst?

• 9Staat v/h sanitair

Camping Anderegg, eigenaar, 12-10-2018

Heel erg bedankt voor de zeer goede review en heel fijn jn om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Tot de volgende keer!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Nathalie21-07-2018

We komen zeker terug

Heel mooie camping en zeer rustig gelegen. Honden zijn er ook welkom en dat was voor ons zeker een pluspunt. Misschien 1 klein minpuntje, Je zou vroeger het ontbijt moeten kunnen afhalen maar voor de rest een ideale camping met perfect onderhouden sanitair.

Camping Anderegg, eigenaar, 21-07-2018

heel erg bedankt voor de mooie review, vroeger dan half 9 het ontbijt ophalen is voor ons helaas geen haalbare kaart omdat wij s'avonds laat na 23u nog moeten schoonmaken en smorgens de broodjes nog moeten inpakken en dan blijft er natuurlijk niet veel nachtrust meer over helaas anders graag. maar toch heel fijn om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad. met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Gereisd met partner in juli 2018

12 tips over Camping Anderegg

• Ilona, 24-05-2014

De langste wandeltocht vanaf de camping. Een dagje Monschau (Dtsl), 30 minuten rijden. Grottes de Remouchamps (in de grot varen en een stuk te voet) Rondleiding door Burcht Reinhardstein (filmopnamen Anubisfilm pad der zeven zonden) Wandelingen natuurgebied de Hoge Venen Lekker pizza restaurant in Malmedy

• Michael, 08-05-2014

Pizza halen in Waimes, let op het is een zeer klein afhaalpunt maar erg lekker! Voor de fiets liefhebber, rij naar Waimes en pak daar de Ravel fietspaden. Dan heb je geen last van verkeer! Eventueel naar Stavelot (23km) en beklim nog even de Col du Stockue (21% stijging).

• B.van Tol, 11-09-2013

De camping is populair, dus reserveren is raadzaam.

1 vraag over Camping Anderegg

• Daniël Pieters, 10-03-2013

douchemuntjes ???

In deze beordeling staat iets over douche muntjes , maar ik dacht dat deze camping gratis douche heeft, kan iemand mij daar wat meer info over geven?

Vriendelijke groet Daniël.

------------------------------------------------------------------------------------------------------- Staat van het sanitair 8,0

29-8-2012 mooie plek, wel veel vaste plaatsen. Leuk beekje en speelplaats. Beekje wel wat gevaarlijk door scherpe ijzeren stangen en stenen aan zijden. Staplaatsen wat ongelijk. Persoonlijk vind ik douchemuntjes een drama. 4 minuten is wat kort. Kinderen vonden het geweldig. Mooie omgeving. Heel aardige eigenaren. Erg behulpzaam

Lesley Bekker, eigenaar, 16-01-2019

de kampeerplaatsen aan het beekje zijn ondertussen opgeknapt en veiliger gemaakt.

Johan Markhorst, 30-07-2013

Voor het douchen heb je inderdaad douchemuntjes nodig. Deze zijn € 0,75 voor 4 minuten. Voor ons was dit de eerste camping met douchemuntjes. Is niet tegengevallen. Wel is 4 minuten erg kort, zeker als je samen met je kind gaat douchen.

Lesley, 27-02-2017

Nu kan je 6 minuten douchen voor 1€. de douchemunten zijn nu ook dag en nacht verkrijgbaar aan de automaten in de doucheruimte. We moeten met douchemunten werken om te voorkomen dat mensen een half uur onder de douche blijven. Zo moet niemand lang wachten om te kunnen douchen en heeft iedereen warm water in het hoogseizoen. :) groetjes Lesley en Peter

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan