Camping Anderegg

9.4Fenomenaal

België, Luik, Waimes / Weismes (D)

9.4Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

147 reviews over Camping Anderegg

• 9Fam. Wensink03-09-2019

TOP!!

De camping: prachtig en mooie ruime plekken! De beheerders: zeer vriendelijk en bijzonder behulpsaam. De manier waarop zij mensen met (auto)pech proberen te helpen is geweldig. Zij brachten ons in contact met Garage Eifel-Abschlepdienst waar de auto op vakkundige en begripvolle manier snel werden geholpen. TOP! Over de caming zelf is al zoveel goeds geschreven, daar hebben wij niets aan toe te voegen. Camping Anderegg: Dank u wel voor het het korte en fijne verblijf op uw camping tijdens het F1 weekend.

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 06-09-2019

beste familie Wensink, heel erg bedankt voor jullie mooie review en ook fijn om te lezen dat jullie goed geholpen zijn door de garage. We hopen jullie nog een keer terug te zien om echt te kunnen genieten van een zorgeloze vakantie zonder autopech. Tot de volgende keer! met vriendelijke groeten

Met oudere kinderen

• 9Houben Nadia23-08-2019

Alles compleet.

Deze camping is compleet. Voor gezinnen met kinderen, mensen met honden. Mooie goed onderhouden plaatsen. Schaduw of zon. Schapennet zetten op heel je plaats ( 10x12 bij ons) is vrij toegestaan. Douches waarvan ook gezins douche. Klein beekje, loopt door de camping, super leuk voor jonge kinderen. Wandelpaden, 2, 5 of 8 km vertrekkende vanaf de camping, meer op de 2 km wandeling waar de hond kan zwemmen. Jeu de boules, darts. Speeltuin voor heel jonge kinderen. Speeltuin voor oudere kinderen. Ijsjes, broodjes, winkeltje. Lesley en Peter zijn vriendelijke eigenaars met een hart voor hun camping. Doen nergens moeilijk over, voelt vrij. Je mag zelf een plekje uitkiezen. Omgeving: ravel routes ( oude treinsporen geasfalteerd) is zalig en vlak om over te fietsen, wandelen is mooi, kajakken, kasteel Reinhardstein, gezellige dorpjes. Enige minpuntje: niet autovrij, verstoord beetje de rust. Voor de rest een aanrader!

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 06-09-2019

Bedankt voor jullie mooie review! De meeste mensen willen heel graag de auto bij de kampeerplaats en in het hoogseizoen kan het dan wel wat drukker zijn zeker als je een plekje bij de splitsing naar de doodlopende wegjes hebt. ik stel jullie voor om volgende keer te kiezen voor een plekje bij de beek of met uitzicht deze liggen doodlopend en zijn rustig. Fijn te lezen dat jullie de camping zo waarderen en een fijne tijd hebben gehad! Tot de volgende keer! mvg

• 8Mariëtte Koops22-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Prima camping. Fijn dat er een recreatieruimte is. Wij hadden vrij veel regen en 's avonds was het erg fris. Dus wij hebben veel gebruik gemaakt van deze ruimte. Schoon sanitair, verwarmde sanitaire ruimtes. Wij komen graag nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 06-09-2019

Bedankt voor uw mooie review en fijn te lezen dat jullie dankbaar gebruik hebben gemaakt van de recreatieruimte die bij regenweer wel erg gewaardeerd wordt en in het bijzonder door mensen die met de tent kamperen. we hopen jullie nog een keer terug te zien! mvg

Met oudere kinderen

• 10Martine Soille09-08-2019

hier komt ik zeker nog eens terug

mooie en rustige ligging, zeer vriendelijke uitbaters, handig bij slecht weer is de binnenruimte waar men vrij gebruik kan van maken

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 11-08-2019

Heel erg bedankt voor uw geweldige review, we hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen! met vriendelijke groeten

Alleenreizend

• 9Sonja09-08-2019

Fijne rustige camping in een prachtige omgeving

Heerlijk rustige camping in een prachtige omgeving. prima voorzieningen, ook voor onze baby van 9 maanden.

mvg Lesley en Peter Camping Anderegg, eigenaar, 11-08-2019

Heel erg bedankt voor uw mooie review, tot een volgende keer! met vriendelijke groeten

Met jonge kinderen

• 10Michael Bolsius08-08-2019

Heel tevreden

De camping ligt tegen een weg (70km/u) dat wel wat lawaai geeft op de camping. De omgeving is heel mooi en een wandelpad naast de camping dat naar alle wandelroutes lijd in de omgeving. Sanitair is heel proper en voor de kinderen is de nieuwe speeltuin zeer leuk. Honden zijn hier heel welkom. Alles goed onderhouden.

Lesley en Peter, eigenaar, 09-08-2019

beste meneer Bolsius, bedankt voor uw mooie review! we vinden het fijn dat u een leuke tijd beleeft op onze camping. ik wil wel graag even verduidelijken voor ander lezers dat de toeristische plaatsen aan de andere zijde van de camping liggen naast de weides en dat een deel van de jaarplaatsen, waarop u nu kampeert inderdaad dichter bij de weg liggen. Jammer genoeg kunnen we er niets aan doen dat de snelheidslimitiet vaak niet gerespecteerd wordt. we hopen dat u desondanks toch een goede nachtrust heeft. Nog veel plezier gewenst! mvg

Alleenreizend

• 10Karin23-07-2019

Hier komen we heel graag nog eens terug!

Dit is met recht een 'charmecamping' ! Mooi en verzorgd, je kunt aan alles zien dat eigenaren constant bezig zijn om in te spelen op wensen van de gasten. Fijne uitnodigende sfeer.Hier is overal aangedacht, voorzieningen voor kinderen, voor doortrekkers die weinig bagage mee kunnen nemen. Mooi aangelegd!

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 09-08-2019

Heel erg bedankt voor uw mooie review, het is fijn te lezen dat u een mooi tijd op onze camping hebt gehad. Tot een volgende keer! mvg

• 9Ronald Gybels06-07-2019

Uitstekend,qua ligging en hygiëne.

De camping is rustig gelegen(klein 88 pl),soms wel wat lawaai van de weg die erlangs loopt,wandelen direct vanop de camping,vriendelijke uitbaters,gezellig ingericht met pleintjes ,terras en inforuimte.Koffie of thee via honesty box,kom je met de tent kan je iets opwarmen in de microgolf en bij slecht weer je eten verorberen in de ontspanningsruinte(bestek enzo is voorzien)wel even opruimen achteraf.Is het weer niet zo gunstig,natte spullen (er is een droogruimte voorzien)Het sanitair is super proper op elk moment van de dag.Douchemunt 1€ voor 5 min.Je kan de jetons die over zijn terug inleveren.Winkelen in Waimes op 4.5 km Okay,Delhaize.We hadden het er naar onze zin,hier kom ik nog terug.

Camping Anderegg, eigenaar, 06-07-2019

Bedankt voor de mooi review dat wordt erg gewaardeerd. Ook zeer fijn te lezen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad! Tot de volgende keer groetjes Lesley en Peter

• 10Gerben03-07-2019

Mooie charme camping, schoon en in mooie natuur!

Fantastische kleinschalige charme camping met superschone sanitaire voorzieningen in mooie natuur, geleid door zeer aardig team bestaan uit Lesley, Peter en familie. We hebben een geweldige maand ontspannen op de zeer rustige camping gestaan op een heerlijk plekje met uitzicht over de natuur. Zeker voor herhaling vatbaar!

Camping Anderegg, eigenaar, 06-07-2019

Heel erg bedankt voor de zeer mooie review Gerben en heel fijn om te lezen dat jullie een fijne tijd op onze camping hebben gehad en tot binnenkort! groetjes Lesley en Peter

• 10Carla en Ton28-06-2019

Fantastisch!!

1 week gestaan op deze super mooie camping. Vriendelijk ontvangst, alles heel erg schoon en goed onderhouden. Mooie omgeving met veel bezienswaardigheden en op de camping alle rust. Zeer ruime plaatsen met haagjes ertussen voor de privacy. Beheerder doet zijn uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Complimenten! Echt voor herhaling vatbaar.

Camping Anderegg, eigenaar, 06-07-2019

Heel erg bedankt voor deze prachtige review. we vinden het het fijn om te lezen dat jullie een aangename vakantie hebben gehad! Tot de volgende keer groetjes Lesley en Peter

12 tips over Camping Anderegg

• Ilona, 24-05-2014

De langste wandeltocht vanaf de camping. Een dagje Monschau (Dtsl), 30 minuten rijden. Grottes de Remouchamps (in de grot varen en een stuk te voet) Rondleiding door Burcht Reinhardstein (filmopnamen Anubisfilm pad der zeven zonden) Wandelingen natuurgebied de Hoge Venen Lekker pizza restaurant in Malmedy

• Michael, 08-05-2014

Pizza halen in Waimes, let op het is een zeer klein afhaalpunt maar erg lekker! Voor de fiets liefhebber, rij naar Waimes en pak daar de Ravel fietspaden. Dan heb je geen last van verkeer! Eventueel naar Stavelot (23km) en beklim nog even de Col du Stockue (21% stijging).

• B.van Tol, 11-09-2013

De camping is populair, dus reserveren is raadzaam.

1 vraag over Camping Anderegg

• Daniël Pieters, 10-03-2013

douchemuntjes ???

In deze beordeling staat iets over douche muntjes , maar ik dacht dat deze camping gratis douche heeft, kan iemand mij daar wat meer info over geven?

Vriendelijke groet Daniël.

------------------------------------------------------------------------------------------------------- Staat van het sanitair 8,0

29-8-2012 mooie plek, wel veel vaste plaatsen. Leuk beekje en speelplaats. Beekje wel wat gevaarlijk door scherpe ijzeren stangen en stenen aan zijden. Staplaatsen wat ongelijk. Persoonlijk vind ik douchemuntjes een drama. 4 minuten is wat kort. Kinderen vonden het geweldig. Mooie omgeving. Heel aardige eigenaren. Erg behulpzaam

Lesley Bekker, eigenaar, 16-01-2019

de kampeerplaatsen aan het beekje zijn ondertussen opgeknapt en veiliger gemaakt.

Johan Markhorst, 30-07-2013

Voor het douchen heb je inderdaad douchemuntjes nodig. Deze zijn € 0,75 voor 4 minuten. Voor ons was dit de eerste camping met douchemuntjes. Is niet tegengevallen. Wel is 4 minuten erg kort, zeker als je samen met je kind gaat douchen.

Lesley, 27-02-2017

Nu kan je 6 minuten douchen voor 1€. de douchemunten zijn nu ook dag en nacht verkrijgbaar aan de automaten in de doucheruimte. We moeten met douchemunten werken om te voorkomen dat mensen een half uur onder de douche blijven. Zo moet niemand lang wachten om te kunnen douchen en heeft iedereen warm water in het hoogseizoen. :) groetjes Lesley en Peter

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan