Camping Anderegg

Camping Anderegg
9,4

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

17 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

Leuk wandelweekend nabij de Hoge Venen.

Joeri Artoos
2-6-2019

Leuke, nette, rustige camping. Plekken met mooi uitzicht over de omliggende velden. Wel soms wat krappe bochten en nauwe doorgangen voor onze caravan (7m). Sanitair was modern en werd goed ondehouden. Misschien wat weinig douches voor het hoogseizoen ? (2 man, 2 vr en 1 familie douche) Deze werken met munten en geven 6 minuten warm water, voor ons was dit voldoende. Voor kleinere kinderen is de "speelbeek" die door de camping loopt zeker een pluspunt. Bij de receptie zijn wat levensmiddelen en camping items te koop en voor de normale inkopen kan je terecht in de Okay of Delhaize te Waimes. Enig minpuntje vonden we het internet. Dit koste €12 voor 72u en was niet geweldig betrouwbaar. In de omgeving kan je heerlijk wandelen, je zit immers op de grens van de Hoge Venen. Ook is een bezoek aan kasteel Reinhardstein een echte aanrader. Wil je lekker (en veel) eten, dan ga je beste eens kijken bij restaurant Griesdeck.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Camping Anderegg, eigenaar, 5-6-2019

Beste familie Artoos, Heel erg bedankt voor jullie mooie review en fijn te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Als de camping volledig volzet is zoals afgelopen topweekend (drukste dagen van het jaar) kan het inderdaad druk zijn bij de douches zeker omdat hemelvaart altijd samenvalt met de mountainbikerit cimes de waimes waarna veel coureurs die bij ons gekampeerd hadden de voorgaande nacht komen douchen. Wat betreft het internet had u gerust naar ons mogen komen met het kaartje om compensatie, want zaterdagmorgen is de modem stuk gegaan, aangezien we helaas pas maandag geholpen werden door de provider zaten we afgelopen weekend jammer genoeg zonder internet. Onze excuses hiervoor. De kaartjes worden aan vast opgelegde prijzen verkocht door een externe maatschappij die satelliets op het terrein heeft geïnstalleerd omdat het gewone netwerk helaas te beperkt is in onze regio om de hele camping te voorzien van internet. er is namelijk geen glasvezel in de regio Waimes waardoor we genoodzaakt zijn om via satelliet te werken. Dit is afgelopen jaar wel versterkt van telefoonlijn naar coaxkabel waardoor het internet onder normale omstandigheden goed werkt. We hopen jullie nog eens terug te zien! Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Heerlijk om even het hektische leven te ontlopen.

Anita Kempeneerd
5-12-2017

De prachtige natuur, de mooie uitzichten, de stilte, het vriendelijk onthaal en zeer proper.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 7-12-2017

Bedankt Anita voor deze zeer goede review. We vinden het heel fijn te horen dat onze camping zo in de smaak valt bij u en zijn heel blij met deze fantastische score. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen op onze camping. groetjes Lesley en Peter

Fantastisch zie er weer naar uit om weer te gaan.

Twan
21-11-2017

Een fijne Camping voorzien van zeer schoon sanitair een droogruimte(gemakkelijk als het hard heeft geregend om natte kleding en schoenen te laten drogen) luxe nieuwe wasmachine en droger mooie afwas gelegenheden. Ze hebben een recreatie ruimte waar je je eigen eten en drinken kunt nuttigen. Maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan een kantine waar je eten of drinken kunt bestellen en gezellig met andere camping gasten een biertje kan drinken. Het is even wennen maar snap wel de reden.

Camping Anderegg, eigenaar, Thu Dec 07 2017 21:29:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt Twan voor de mooie review. we hopen dat we jullie nog vele jaren mogen verwelkomen op onze camping. Misschien is het nog een leuk ideetje om samen met een bak ijs met daarin flesjes bier op ons terras te komen zitten en samen jeu de boules te spelen. gezellig! groetjes Lesley en Peter

Zeker voor herhaling vatbaar

Steven
1-11-2017

Gezellig, rustig, gemoedelijk en prachtige omgeving.. het was voor ons een doorreis moment maar zeker de moeite waard om hier nog een keer te komen. Leuk beekje, tafeltennis, wandelroute.. en kleinschalig. Erg fijn gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 5-11-2017

Heel fijn te horen dat jullie het leuke hebben gehad en bedankt voor de mooie review, we hopen u nog eens terug te zien! groetjes Lesley en Peter

Fantastisch plek!

Wendy
30-8-2017

Mooi gelegen camping, wij hadden een plek aan de rand (87 geloof ik) met uitzicht over het weiland. Uitstekend sanitair, aan alles is gedacht: afdruiprekken bij wasbakken, centrifuge, verwarmde douchegebouw, achtergrondmuziek, droogkamer (hebben wij gelukkig niet nodig gehad), magnetron te gebruiken. Mooie omgeving met leuke dorpjes (Malmedy en Monschau aan te raden) en veel wandelingen dichtbij en vanaf de camping.

Camping Anderegg, eigenaar, Thu Aug 31 2017 09:42:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Wendy, Wat fijn om te horen dat u een leuke vakantie heeft gehad op onze camping! Bedankt voor de mooie review en tot een volgende keer! groetjes Lesley en Peter

Bijzonder gastvrij

heer Martens
20-6-2017

Ik kwam op 15 juni 2017 als fietser aan op de camping na een flinke onweersbui. Omdat de plaatsen voor de tentkampeerders behoorlijk drassig waren bood de eigenaar mij aan om in de voortent van een verhuurcaravan te overnachten. Er werd een binnentent in gehangen waarin ik met mijn kampeerspullen kon overnachten. Fantastisch gegeten en geslapen op de camping. Een aanrader.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Lesley Bekker, eigenaar, Tue Jun 20 2017 20:40:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt meneer Martens voor de mooie review! Tot de volgende keer! groetjes Lesley en Peter

Mooie, rustige camping

Edwin
18-9-2016

Bij aankomst gelijk al een goed gevoel. Van Johan kreeg ik een gedetailleerde fietskaart in bruikleen toen hij hoorde dat ik de racefiets had meegenomen en tevens een verlengstuk voor de electra. De camping is goed onderhouden, niet al te druk, grote kampeerplekken afgescheiden met een heg. Sanitair is zeer schoon, voldoende douches, wastafels en zelfs een kleine ruimte met 2 wastafels die je kan afsluiten. De plek bij het beekje vond ik ideaal, alleen had je 'savonds en 'smorgensvroeg een beetje last van het verkeer en bij de plek bij het grindpad kreeg je het gewandel naar de wc's 'snachts te horen. Ik had voor 3 dagen geboekt maar ben uiteindelijk 11 dagen gebleven. De aanvankelijke standplaats was intussen al gereserveerd en moest ik m'n tentje verplaatsen 1 veldje verder. Voor de moeite bood Nancy me een lokaal gebrouwen trappist aan :) Al met al een fijne ongecompliceerde camping met gastvrije eigenaren.

Misschien verder handig om te weten dat er een Action in Malmedy zit, voor moestuinbezitters is er een leuk biologisch tuincentrum in Waimes met oa veel bijzondere zaden.

Gereisd Alleenreizend in september 2016

heerlijk mooie, verzorgde camping

Inge Drenth
16-9-2016

-Het is een mooi, niet te grote camping, en iedere keer als we er komen is er weer iets vernieuwd of verbeterd, nu weer nieuwe beukenhaagjes op de plek waar te grote bomen stonden, en sommige plekken teveel schaduw hadden. Deze plekken bij de beek zijn nu nog aantrekkelijker geworden. -De camping eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. -Broodjes service in het hoogseizoen, een campingwinkeltje met voldoende spulletjes... -Er zijn genoeg faciliteiten voor kinderen in de leeftijd van 0 T/m 11 jaar. -Het beekje, de leuke speeltuintjes.... -Het sanitair is top! Het word meerdere malen per dag gepoetst. -De douche is met muntjes, maar voor mij is 4 minuten prima te doen. -Waar veel gebruik van wordt gemaakt is de droogruimte!, een super! uitkomst om je natte schoenen in te drogen.

-De omgeving is geweldig mooi om te wandelen of om te fietsen.

Voor mensen die animatie programma's willen is deze camping niet geschikt, je moet jezelf vermaken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Absolute aanrader

Stefan Nelissen
16-8-2015

Anderegg is gewoon een zeer nette goed onderhouden kleine camping waar de eigenaar nog hard voor zijn werk heeft en altijd vriendelijk en behulpzaam is . We zijn er in de herfst geweest en nu staan we er weer en altijd even netjes . We gaan dit jaar in de herfst zeker weer heen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Schone camping

Withaar
25-7-2015

Begin juli twee weken op de camping gestaan met de caravan. Mooie ruimen plekken en mooi uitzicht op het aanliggende weiland. Het sanitair was netjes en schoon. Echter moet er wel geld betaald worden voor de douchjes. (per muntje 0.75 cent, 4 min.) Tijdens onze vakantie misten we toch wel een zwembad, dus in Malmedy naar het gemeente zwembad geweest. Mooi eenvoudig zwembad. Het meer van Robertville viel ons erg tegen. Er is een klein stukje afgezet waar mensen kunnen zwemmen. Daar aangekomen bleek dat je en entreegeld moet betalen en geld voor het parkeren. Voor de wifi moet betaald worden. (bij Carrefour heb je gratis wifi :) Tip: Stadje Monschau in Duitsland. Historisch stadje. Al met al een mooie, schone camping met aardige eigenaren.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.