Camping Anderegg

Camping Anderegg
9,3

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

133 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

Geweldig!

Renske

Leuke, gezellige camping!

Wij waren met de tent, en helaas veel regen gehad, de droogruimte waar je even je schoenen en kleding kon uithangen, ideaal!

Gereisd Met partner in augustus 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 5-11-2017

Bedankt voor de mooie review! jammer dat jullie slecht weer hebben gehad, we hopen dat het zonnetje volgende keer wel meekomt! groetjes Lesley en Peter

Super lieve mensen

Peter en Conny
1-11-2017

Wij zijn daar al meermaals gaan kamperen voor enkele dagen, zonder te reserveren. Steeds werden wij ontvangen met een oprechte glimlach, heb je een probleem helpen ze u zo verder, voor ons is het echt een top camping. We kijken al uit naar de lente, zodat we er in kunnen gaan genieten van het mooie uitzicht, de rust, en de super goede zorgen ... Groetjes van Peter en Conny

Gereisd Met partner in mei 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 5-11-2017

Het is heel fijn om te lezen dat jullie elke keer een aangename tijd hebben op onze camping. We hopen jullie dan ook weer te mogen verwelkomen een volgende keer. Bedankt voor de mooie review! groetjes Lesley en Peter

Zeker voor herhaling vatbaar

Steven
1-11-2017

Gezellig, rustig, gemoedelijk en prachtige omgeving.. het was voor ons een doorreis moment maar zeker de moeite waard om hier nog een keer te komen. Leuk beekje, tafeltennis, wandelroute.. en kleinschalig. Erg fijn gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 5-11-2017

Heel fijn te horen dat jullie het leuke hebben gehad en bedankt voor de mooie review, we hopen u nog eens terug te zien! groetjes Lesley en Peter

In een woord geweldig.

Ursula Bos
25-10-2017

Er ontbrak echt niets. Ook voor mensen met een tent en slecht weer is het er fijn vertoeven. Gezellige recreatie ruimte .Koffie en thee voorzieningen. Speelhoek voor kinderen. Boeken, radio, t.v. en het was er lekker warm. Wij komen in het voorjaar terug met hopelijk dan iets warmer weer. Groetjes Herman en Ursula.

Camping Anderegg, eigenaar, Sat Oct 28 2017 19:26:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Herman en Ursula, bedankt voor de zeer goed review. We vinden het heel fijn te horen dat onze camping en nieuwe recreatieruimte goed in de smaak zijn gevallen bij jullie en dat jullie een fijne vakantie hebben gehad bij ons. Heel fijn om te horen dat jullie nog eens terug komen. Tot de volgende keer! groetjes Lesley en Peter

Mooie omgeving

K.Schaftenaar
13-9-2017

Wil je fietsen neem dan wel een fiets met ondersteuning mee. Via de oude spoorbanen is het wel goed te fietsen zonder ondersteuning . De nieuwe camping beheerders moeten wel contact maken en houden met hun gasten,gasten kunnen aandachtspunten aandragen waar je wat mee zou kunnen.

Gereisd Met partner in juli 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 16-9-2017

Bedankt voor de mooie review meneer Schaftenaar. Als ik me niet vergis had u zo een speciale caravan bij uit Amerika vertelde mijn vader die met u gesproken had. Ik ben dan ook een paar keer komen kijken naar uw caravan in de hoop u ook te ontmoeten daar. Maar ik heb wellicht het verkeerde moment uitgekozen want u was jammer genoeg niet daar of zat binnen de in de caravan; Omwille van privacy kom ik dan ook niet aankloppen natuurlijk. We proberen met elke kampeerder contact te maken maar in het hoogseizoen met een volle camping is het niet altijd makkelijk om met iedereen een praatje te komen maken omdat er zoveel dingen moeten gebeuren op een camping. U bent dan ook altijd welkom in het winkeltje/receptie om een praatje te komen maken of info te komen vragen over de omgeving. Uiteraard willen we ons ook niet opdringen want sommige mensen zijn niet zo een grote praters en worden liever met rust gelaten, ook daar is het een wikken en wegen en proberen in te schatten wat onze kampeerders wel of niet graag hebben.Daar moeten we wellicht nog wat in groeien maar dat komt volgend seizoen vast goed. Als u volgende keer komt, aarzel niet om ons wat te vragen of om een praatje te slaan, altijd welkom! groetjes Lesley en Peter

Niet echt sfeervol

van Es
8-9-2017

Mooie camping, ligt mooi al is de weg die vlak langs de camping loopt vervelend. Er wordt daar nogal hard gereden en ook vrij veel zwaar verkeer. Op de camping zelf is over een hoop goed nagedacht wat het kamperen op zich aangenaam maakt. Wat tegen viel was de weinig welkome ontvangst nadat wij acht uur vanuit Frankrijk gereden kwamen. We wisten nog niet hoe lang we zouden blijven maar moesten wel alvast een aantal dagen vooruit betalen. Dit gaf een heel gedoe bij het uitchecken toen de arme vader van de eigenaren alles af moest handelen zonder het computerprogramma te begrijpen. De ouders van de eigenaren waren veel aan het werk op de camping en ik had wel met ze te doen want het viel die mensen zwaar. Je voelt je dan bezwaard dat je zelf rustig zit te ontbijten. Wij waren er in het voorseizoen en misschien was het in het hoogseizoen leuker maar voor ons was het eenmalig.

Camping Anderegg, eigenaar, Sat Sep 09 2017 14:54:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor uw review, de reden waarom we gevraagd hebben hoeveel dagen u wil blijven heeft vooral te maken met het feit dat de camping vrij klein en populair is en de meeste nog vrije plaatsen enkel voor korte periodes beschikbaar waren. Voor uw gemak hebben daarom ook gevraagd of u een idee had hoe lang u zou willen blijven zodat we u de ruimst mogelijke keuze konden aanbieden. Het is niet zo dat ik mijn ouders verplicht om werken uit te voeren, ze doen dit op eigen initiatief en omdat ze ons graag helpen. Bij de overname van een camping die pas dateert van januari 2017 hebben we gestoten op vrij veel achterstallig onderhoud wat dan toch opgelost moet worden voor het hoogseizoen start. Dit doen we uiteraard om onze kampeerders een aangemaan verblijf te geven. Het reserveringsysteem is dan ook nieuw vanaf februari dit om onze kampeerders een constant overzicht te geven van de nog beschikbare plaatsen en ook online boeken mogelijk te maken, en bij de start van het hoogseizoen wordt er dan ook flink geoefend om alles onder de knie te krijgen. We doen er alles aan om de camping tegen volgende seizoen verder te verbeteren en om wat meer volleerd te worden in alles wat er op de camping moet gebeuren. Aangezien we vrij onervaren begonnen zijn aan het beheren van een camping zijn we toch blij met uw mooie score van 8/10. Altijd welkom om de camping volgend seizoen weer te bezoeken en opnieuw te beoordelen. Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Fantastisch plek!

Wendy
30-8-2017

Mooi gelegen camping, wij hadden een plek aan de rand (87 geloof ik) met uitzicht over het weiland. Uitstekend sanitair, aan alles is gedacht: afdruiprekken bij wasbakken, centrifuge, verwarmde douchegebouw, achtergrondmuziek, droogkamer (hebben wij gelukkig niet nodig gehad), magnetron te gebruiken. Mooie omgeving met leuke dorpjes (Malmedy en Monschau aan te raden) en veel wandelingen dichtbij en vanaf de camping.

Camping Anderegg, eigenaar, Thu Aug 31 2017 09:42:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Wendy, Wat fijn om te horen dat u een leuke vakantie heeft gehad op onze camping! Bedankt voor de mooie review en tot een volgende keer! groetjes Lesley en Peter

Nette, kleine camping

Martig
25-8-2017

Keurig toiletgebouw, leuke ruimte voor de kinderen om te spelen. We hadden verwacht dat de kinderen meer in het beekje zouden spelen, maar dat doet elk kind alleen de eerste dag. Aan het beekje dus een vrij rustig plekje, heerlijk onder een boom. In de omgeving is genoeg te doen, maar op de camping zelf heel weinig. De droogkamer was een uitvinding bij deze natte zomer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017
Camping Andereg, eigenaar, 28-8-2017

Beste Marijke, Fijn om te horen dat u een fijne en rustige vakantie heeft gehad. bedankt voor de mooie beoordeling. groetjes Lesley en Peter

Een plek om tot rust te komen

Thom
22-8-2017

Camping Anderegg is een goed verzorgde en fijne camping. Het sanitair is erg netjes en de aanwezigheid van een drooghok is zeker een plus. We hebben hier met veel plezier gekampeerd en hebben dan ook een fijne vakantie gehad. Complimenten voor de fijne en veilige sfeer die er op de camping aanwezig is.

Het is wel verstandig om rekening te houden met het soms heftige weer in de regio. Zorg voor een goede waterbestendig grondzeil.

Camping Anderegg, eigenaar, Fri Aug 25 2017 09:38:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat fijn om te horen dat u een leuke tijd heeft gehad op onze camping. Bedankt voor de mooie review en tot de volgende keer! groetjes Lesley en Peter

Geweldige en vriendelijke camping eigenaars

Paul en Noortje
9-8-2017

Zeer mooi gelegen, kindvriendelijke camping met mooi en schoon sanitair. Na pech met onze vouwwagen stelden de camping eigenaren zich zeer betrokken op. Zeker een reden om opnieuw voor deze camping te kiezen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Camping Anderegg, eigenaar, Thu Aug 10 2017 21:32:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor jullie mooie review. We vinden het inderdaad heel erg voor jullie dat jullie vouwwagen meteen stuk was, dat is echt brute pech hebben. we hopen dat hij ondertussen hersteld is en dat jullie toch nog wat fijne vakantiedagen hebben gehad. We hopen jullie dan ook terug te zien met een stralende zon en een perfect werkend kampeermiddel. vele groetjes Lesley en Peter

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.