Camping Anderegg

Camping Anderegg
9,4

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

46 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

één van de betere in de oostkantons

Kris
9-5-2013

zeer netjes sanitair , genoeg speelplezier voor de kids , ideale uitvalbasis om de oostkantons te verkennen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Wij gaan weer terug!!

wil
2-11-2012

We hebben net weer voor volgende zomer een plaats aan het beekje gereserveerd, onze kinderen waren er deze zomer niet uit te slaan! Op het speelterrein waren ook de kabelbaan en het waterspeeltoestel zeer favoriet. Er is een hele gezellige sfeer op de camping. Alles is netjes en verzorgd, we kunnen het iedereen aanbevelen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

leuke camping

van Pommeren
29-8-2012

mooie plek, wel veel vaste plaatsen. Leuk beekje en speelplaats. Beekje wel wat gevaarlijk door scherpe ijzeren stangen en stenen aan zijden. Staplaatsen wat ongelijk. Persoonlijk vind ik douchemuntjes een drama. 4 minuten is wat kort. Kinderen vonden het geweldig. Mooie omgeving. Heel aardige eigenaren. Erg behulpzaam.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een echte aanrader

Demets Kevin
16-8-2012

Mooie rustige camping ! Héél vriendelijke warme campinguitbaters, ook steeds voor alles behulpzaam én altijd aanwezig. De speeltuinen voor zowel de kleinere kindjes én de wat grotere kinderen hebben alles om zich te amuseren. Het sanitair en doucheruimtes waren steeds proper en net. Voor wie houdt van kamperen is Anderegg een absolute must !!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

toch een puntje van kritiek

Daantje
2-2-2012

Afgegaan op de vele lovende woorden in juli de sprong gewaagd en naar België afgereisd. Gelukkig had ik het plekje goed uitgezocht was nog redelijk groot vergeleken met de overige plekken. De kantine annex receptie lijkt groot maar is minimaal. Als je met warm water wilde afwassen dan toch maar koken of anders met koud water doen. Diverse kindjes gestoken door bijen bij beekje een keer een spuitbusje en verder geen aandacht aan geschonken. De eigenaren minimaal op camping zelf. Zwemmen in meertje trek je portemonnee maar. Als het echt slecht weer is nauwelijks iets te doen in omgeving. Zijn week eerder vertrokken en eigenaren hebben nog niet eens de moeite genomen om verjaardagspost door te sturen, terwijl ze plek eerder konden verhuren. Deze camping is prachtig maar niet voor ons.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke herfstkleuren

Frank
11-12-2011

Camping Anderegg is een keurig verzorgde camping. Mooi sanitair. Speeltuin voor de kleinsten en een speeltuin voor de wat oudere kinderen. Mooi uitzicht op de bossen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische kleine gezellige camping

Marlou van Roy en Jan van Bruchem
6-9-2011

Op deze camping is aan alles zorg besteed. De plekjes zijn mooi, heel veel leuks te doen voor kinderen op een mooi ingerichte speelplek, waar lekker met water kan worden gekliederd. Leuk beekje waar ook de allerkleinsten veilig kunnen spelen. Heel gezellige bar/restaurantje. Zeer prettige, persoonlijke benadering van de beheerders en ze zijn zeer hulpvaardig. De omgeving vonden wij alleen wat minder inspirerend, maar dat is heel persoonlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Een voltreffer!

Steven & Rebecca
25-8-2011

2 speeltuinen, een beekje dat de camping doorkruist, super sanitair (zeer schoon en mét wc-papier!), vriendelijke, behulpzame en immer-aanwezige eigenaars (en fijne buren), een drooghok voor natte spullen, correcte prijzen (zowel voor verblijf, campingwinkel en consumpties in de bar) en veel te doen in de omgeving... Wat wil je nog meer?

Wij gaan zeker terug, beter dan camping Anderegg is moeilijk zo niet onmogelijk te vinden...
Zeker de moeite in de omgeving: Safaripark in Aywaille (ga in de voormiddag al, tegen de middag gaan de dieren schaduw opzoeken), Devalkart (met de kart een skipiste af!), het pittoreske Monchau (Duitsland, 20 min rijden), de tweejaarlijkse middeleeuwse feesten in Theux (Kasteel van Franchimont, alle oneven jaren), het meer van Robertville (bootje varen en zwemmen) enzovoort....

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 14 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige en gastvrije camping!

mieke
31-8-2010

Lekker rustig en back to basic. Super schoon sanitair, vriendelijke en behulpzame eigenaren. Het beekje (direct achter onze caravan) was een fijne ontmoetingsplaats voor de jongere en oudere jeugd... We komen zeker nog eens terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Blinkt absoluut uit

Verhoeven-Martens
29-8-2010

Zijn met onze kleine kinderen voor de eerste keer gaan kamperen, waren zelf nog niet zo zeker hoe ze gingen reageren. Tot nog toe wou de kleinste niet in de tent slapen (in de tuin). Vanaf het moment dat we de parking opreden waren ze reeds onder de indruk van de speeltuin. Ongelooflijk hoe vriendelijk de uitbaters waren, hoe proper het sanitair was en wat een leuk gebalanceerd evenwicht van producten en gerechten die aangeboden werden. Kortom, wij komen zeker terug in 2011!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.