Camping Anderegg

Weer vandaag23°
Camping Anderegg
9,4

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

46 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

Misschien toch een beetje overroepen?

Kristof
23-10-2014

Al bij al zijn we best tevreden hoor. De uitbaters zijn zeer vriendelijk, het sanitair werd mooi onderhouden (2 douchen voor mannen, mss weinig in hoogseizoen? 0,75€/4min) Maar wij snappen niet waarom niemand vermelding maakt van de toch wel zeer drukke baan vlak naast de camping!? Je gaat voor de natuur, maar het verkeer scheurt je wakker vroeg in de morgen!? De plaatsen zijn ook niet allemaal vlak (wat met een kleine aanpassing perfect zou kunnen). En het grootste deel is ingenomen door seizoensplaatsen (geen echte stacaravans, maar toch geeft dit een andere sfeer)

Eerlijk is eerlijk; zeker niet slecht, maar wij hebben nog betere campings tegengekomen (die zelfs nog iets goedkoper waren, buiten het seizoen dan)

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2014

Heerlijke camping

Vivianne
24-8-2014

We zijn 2 weken met vrienden en kinderen van 11 en 4 op camping Anderegg geweest. Een heerlijke, kleine, mooie en leuke camping. Fijne eigenaren leuk en behulpzaam. Alles was prima, veel speelruimte, een leuk beekje en een mooie omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Zeker een super camping

Olaf
13-8-2014

Wij verbleven iets meer als twee weken op deze geweldige camping. Het is echt een charme als je er staat.

Johan en Nancy met ondersteuning van hun zoon doen geweldig werk om er voor te zorgen dat een ieder een super vakantie heeft.

De plus punten zijn dan ook te veel om op te noemen maar ga het toch proberen.

Ruime openingstijden receptie, lekkere maaltijden te nuttigen, veel informatie over de omgeving, uiterst geschikt voor jongere kinderen, schoon sanitair, ruime plaatsen, goede Wifi (niet exteem snel), lekkere broodjes (en zeker niet duur), redelijk keus voor een camping winkel, geweldige centrale ligging enorm veel te doen in de omgeving.

En natuurlijk zijn er ook dingen die wij minder vonden.

De camping ligt aan een drukke weg en als de dat niet gewend bent moet je er wel aan wennen. Het douchen koste € 0,75 voor 4 minuten, meestal duurt het ook even voordat het water warm is en de water druk houd ook niet over. Persoonlijk vindt ik dat dit zeker naar 5 minuten mag.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een geweldige camping

Koffieleutje
13-8-2014

Een super geweldige, niet al te grote camping. Deze camping wordt liefdevol onderhouden door de eigenaren, die alles zelf doen. Hierdoor is de kleine kantine/receptie/winkel 's avonds tussen 18.30 en 20.30 gesloten, zodat de eigenaren zelf ook een hapje kunnen eten. Het sanitair is erg schoon en een grappig detail, er staat radio aan de de toiletten. Er zijn verschillende soorten kampeerplekken, deze varieren qua maat. Zo is er voor ieder wat wils. Bij de receptie wordt van te voren door de eigenaars gevraagd of je de juiste stekker bij je hebt voor stroomvoorziening. De camping heeft 2 speeltuinen. 1 voor de hele kleintjes (een baby schommel, fijn detail) en 1 voor de wat grotere , met een kabelbaan, voetbalveld, tennisnet, een tafeltennistafel, waterbaan, survival baan op maat van kinderen. De camping heeft geen zwembad of entertainment, maar wel een ondiepe beek, waar kinderen naar hartelust een dam kunnen bouwen, of andere leuke spelen in kunnen doen. Een GEWELDIGE camping!!!!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Super mooie camping!

Mart
1-8-2014

camping Anderegg in Waimes is ons ontzettend goed bevallen. Wat een warme en leuke campinghouders Johan en Nancy! Ze maken het iedereen naar de zin met een grote glimlach. De camping ligt in een mooi gebied en attracties genoeg binnen een straal van 50 km. Voor de kinderen is het super vriendelijk, weinig verkeer en alles dichtbij en bij de hand. De winkel is uitgerust met de meeste houdbare artikelen. Het sanitair is nieuw, fris en schoon en wordt geregeld bij gehouden. Wat ons betreft: een dikke 10!! en zeker voor herhaling vatbaar. Ondanks dat er geen zwembad was, was onze zoon heel tevreden met het speelveld en de beek. Het meer van Robertville is vlakbij en daar kun je ook geweldig zwemmen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke kindvriendelijke camping!

Michael
8-5-2014

De camping ligt aan een doorgaande weg naar Waimes komende vanuit Robbertsville. Op de camping zelf is weinig van de weg te merken ook 's-nachts geen geluiden. Op de plaats waar wij stonden aan het water is het zeker met mooi weer een paradijs voor kinderen. Dit heeft natuurlijk zijn voor en nadelen. Speeltuin aanwezig met kabelbaan!

De mooiste plekken wat betreft uitzicht zijn zeker boven en aan de rand v.d. camping. Daar zie je de zon zakken :).

De camping in zijn geheel wordt netjes onderhouden net als de douches en de toiletten. Een afwasplek binnen en een mogelijkheid tot het wassen en drogen van je kleren is aanwezig. Enige nadeeltje is dat er wat weinig washokjes zijn als je alleen maar even wil wassen en niet wil douche.

De prijs voor deze camping is netjes € 178 voor een week van vrijdag t/m zaterdag in de mei vakantie caravan, auto electra en 2 volw en 1 kind 9jr. Excl. douche muntjes en WiFi.

Eigenaren draaien de camping zelf en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

Gezellige kleinschalige camping

Camille Peels
10-8-2013

We hebben op camping anderegg een hele fijne vakantie gehad. Het weer zat mee dus we hebben lekker gezwommen in de meertjes in de buurt. Ook konden de kinderen in het beekje spelen. Zeer kindvriendelijke camping, werkelijk overal kunnen ze zelf heen. Ook 2 leuke speeltuinen met veel ruimte voor allerlei sporten (voetbal, volleybal, pingpong). Veel te doen in de omgeving, ook als het weer wat minder is. En de eigenaren helpen je graag met informatie en tips. Elke ochtend vers brood en schoon sanitair. Wat ook erg sfeerverhogend is; de muziek in de sanitair ruimtes. En wat ik handig vond was dat er een droger is, zodat je na het wassen je was ook droog krijgt ;-). Kortom erg genoten en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net Zuid Frankrijk, alleen veel dichterbij

Johan Markhorst
30-7-2013

Net drie weken op een plek naast de beek gestaan. Erg genoten, mede door het uitzonderlijke mooie weer. Kinderen (5 & 7) hebben zich prima vermaakt in de beek en de speeltuinen. Eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Toiletten/douches zijn verzorgd en netjes. Leuke en mooie omgeving. We waanden ons in Zuid Frankrijk (normaliter onze bestemming).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

één van de leukste campings ooit

Dalemans Gert
12-7-2013

de camping eigenaren zijn enorm vriendelijk en steeds bereid om echt te helpen. Dit niveau van klantvriendelijkheid heb ik nog niet eerder gezien.

het sanitair is steeds schoon

de kids vonden het speelbeekje en de speeltuinen geweldig

de regio is ook fantastisch, dit hebben wij gedaan : expo fania bij botrange, parc forestia in theux, puzzel planet en de abdij van stavelot (spa francorchamps museum) , baugnez 44, lac de robertville, lac de butgenbach, Ravel fietsroutes, railbike leykaul, natuurleerpad heppenbach,....

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi klein camping

Ian Rendle
29-6-2013

weekendje in de ardennen perfect gemakt door erg leuk camping, zeer mooi aangelegd en zeer vriendelijk eigenaren. Mooi gewandeld in de streek, wij komen zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig