Camping Anderegg

9.4Fenomenaal

België, Luik, Waimes / Weismes (D)

9.4Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

147 reviews over Camping Anderegg

• 2017
    9Paul en Noortje09-08-2017

Geweldige en vriendelijke camping eigenaars

Zeer mooi gelegen, kindvriendelijke camping met mooi en schoon sanitair. Na pech met onze vouwwagen stelden de camping eigenaren zich zeer betrokken op. Zeker een reden om opnieuw voor deze camping te kiezen.

Camping Anderegg, eigenaar, 10-08-2017

Bedankt voor jullie mooie review. We vinden het inderdaad heel erg voor jullie dat jullie vouwwagen meteen stuk was, dat is echt brute pech hebben. we hopen dat hij ondertussen hersteld is en dat jullie toch nog wat fijne vakantiedagen hebben gehad. We hopen jullie dan ook terug te zien met een stralende zon en een perfect werkend kampeermiddel. vele groetjes Lesley en Peter

• 9Lydia25-07-2017

Genoten!

Prachtige camping. Leuk voor jongere kinderen. Wij hadden een staplek naast het beekje en dat vonden onze kinderen geweldig. (en de meeste vaders ook). Ontzettend schoon sanitair en vriendelijke beheerders. Wij hebben genoten en zijn tot rust gekomen volgend jaar proberen we zeker weer te komen.

Camping Anderegg, eigenaar, 28-07-2017

Beste Lydia Bedankt voor uw mooie review en heel fijn om te horen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Tot de volgende keer! groetjes Lesley en Peter

• 10Michael & veerle19-06-2017

Zeer mooi en kindvriendelijk

Positief: Mooi speeltuinen voor jonge en oudere kinderen, campinguitbaters die extra hun best doen; Droogplaats voor natte kleren

Camping Anderegg, eigenaar, 23-06-2017

Bedankt Michael en Veerle voor de mooie review, we vinden het fijn om te lezen dat jullie en de kinderen het zo leuk hebben gehad. We hopen jullie een volgende keer te mogen verwelkomen! groetjes Lesley en Peter

• Oude reviews

9Sanne_seugling10-08-2016

Fantastische natuur en kindvriendelijk

Ondanks het vreselijke weer hebben we het fantastisch gehad. Dit komt ook door de faciliteiten zoals een babybadje, binnenspeelruimte en droogkamer. Met mooi weer,wat we ook hebben gehad, zijn de speeltuinen en het beekje fantastisch. We hadden een grandioos uitzicht vanaf plaats 87. Deze plek is wel kleiner maar onze grote koepeltent paste samen met onze auto prima. Stel met een kind van 1.

• 10Katrien kellens25-07-2016

Kindvriendelijk en gezellig

Fijn onthaal, ruime kampeerplaats, proper sanitair, zalig beekje waar de kinderen uren zoet zijn met zelfgemaakte bootjes, fijne speeltuinen, veel rust en privacy ook al stond de camping vol, heel behulpzame eigenaars! Echt de naam charmante camping waardig!

• 9W.Muller13-07-2016

fijne camping, heerlijk voor de kinderen,

Super leuke camping, we stonden aan het beekje en bij het uitzicht. Vanuit onze tent konden we de kinderen in de gaten houden terwijl ze lekker in het beekje speelden. Alles is zeer netjes en verzorgd op de camping, we komen zeker terug.

• 10John en Ankie08-05-2016

Fantastische camping. Zeer vriendelijk en schoon

Camping Anderegg doet zijn naam charme camping eer aan. Wij waren hier van 29 april t/m7 mei met 2 kinderen in de leeftijd van 2 en 4 jaar.

De eigenaren van de camping zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Vlonderdelen waren gratis te leen ivm de voor de periode natte ondergrond.

Het sanitair is zeer netjes en werd dagelijks meerdere keren schoongemaakt. Je hebt wel douchmuntjes nodig om 4 minuten te kunnen douche en dat was prima te doen. Ook het drooghok was voor ons een uitkomst.

Vanuit de camping vertrekken verschillende wandelroutes welk gratis te verkijgen waren bij de receptie. Tijdens ons verblijf konden we ook broodjes bestellen bij de receptie wat een fijne service is.

De ruime plaats 91 was een prima plek met mooi zicht op de zonsondergang.

Zowel het kleine speeltuintje op de camping als de grote speeltuin achter de camping bood voor onze kids voldoende uitdaging.

De kabelbaan was bij onze oudste het meest in trek. Het beekje is voor kids vanaf 4 ook heel leuk.

• 9H smit07-05-2016

Aanrader

Mooie camping met zeer ruime plaatsen. Veel te zien in de prachtige omgeving. Er is een mooie speeltuin aangelegd en ook het beekje zorgt bij mooi weer voor veel plezier. Vriendelijke eigenaren die je graag te woord staan en met je meedenken. Het sanitair is modern en schoon. Erg handige droogruimte voor een natte jas of schoenen. En wat was het heerlijk om droog en verwarmd af te kunnen wassen de eerste koude dagen. Ruime familie douche wat voor ons echt een pre is. Dit alles maakte het betaald douchen ruimschoots goed. Deze camping is zeker een aanrader en wij komen er vast nog eens terug!

• 10fam. Van Aerde - Adriaensen19-05-2015

fantastisch!

We verbleven 4 dagen op deze camping in de paasvakantie. De camping is ideaal gelegen als je graag gaat wandelen en fietsen. De ontvangst is super: je krijgt veel info over wandelingen die van op de camping vertrekken. De eigenaars zijn zeer behulpzaam! We mochten zelf een plaats kiezen op de camping. Het sanitair is heel knap en proper. Hier komen we zeker nog terug!

• 8thoonen24-01-2015

leuke kleine camping

Mooi gelegen kleine camping in de Ardennen aan een beekje. Mooie speeltuin en gezellig terras. Verwacht geen vermaak van een animatieteam. Beekje is ondiep waardoor onze jonge kinderen (3-5jr) er prima in konden spelen. Wij vonden het jammer dat er in verhouding veel korte kampeerders waren. De meeste mensen stonden er ongeveer 1 week.

• 8Staat v/h sanitair

12 tips over Camping Anderegg

• Ilona, 24-05-2014

De langste wandeltocht vanaf de camping. Een dagje Monschau (Dtsl), 30 minuten rijden. Grottes de Remouchamps (in de grot varen en een stuk te voet) Rondleiding door Burcht Reinhardstein (filmopnamen Anubisfilm pad der zeven zonden) Wandelingen natuurgebied de Hoge Venen Lekker pizza restaurant in Malmedy

• Michael, 08-05-2014

Pizza halen in Waimes, let op het is een zeer klein afhaalpunt maar erg lekker! Voor de fiets liefhebber, rij naar Waimes en pak daar de Ravel fietspaden. Dan heb je geen last van verkeer! Eventueel naar Stavelot (23km) en beklim nog even de Col du Stockue (21% stijging).

• B.van Tol, 11-09-2013

De camping is populair, dus reserveren is raadzaam.

1 vraag over Camping Anderegg

• Daniël Pieters, 10-03-2013

douchemuntjes ???

In deze beordeling staat iets over douche muntjes , maar ik dacht dat deze camping gratis douche heeft, kan iemand mij daar wat meer info over geven?

Vriendelijke groet Daniël.

------------------------------------------------------------------------------------------------------- Staat van het sanitair 8,0

29-8-2012 mooie plek, wel veel vaste plaatsen. Leuk beekje en speelplaats. Beekje wel wat gevaarlijk door scherpe ijzeren stangen en stenen aan zijden. Staplaatsen wat ongelijk. Persoonlijk vind ik douchemuntjes een drama. 4 minuten is wat kort. Kinderen vonden het geweldig. Mooie omgeving. Heel aardige eigenaren. Erg behulpzaam

Lesley Bekker, eigenaar, 16-01-2019

de kampeerplaatsen aan het beekje zijn ondertussen opgeknapt en veiliger gemaakt.

Johan Markhorst, 30-07-2013

Voor het douchen heb je inderdaad douchemuntjes nodig. Deze zijn € 0,75 voor 4 minuten. Voor ons was dit de eerste camping met douchemuntjes. Is niet tegengevallen. Wel is 4 minuten erg kort, zeker als je samen met je kind gaat douchen.

Lesley, 27-02-2017

Nu kan je 6 minuten douchen voor 1€. de douchemunten zijn nu ook dag en nacht verkrijgbaar aan de automaten in de doucheruimte. We moeten met douchemunten werken om te voorkomen dat mensen een half uur onder de douche blijven. Zo moet niemand lang wachten om te kunnen douchen en heeft iedereen warm water in het hoogseizoen. :) groetjes Lesley en Peter

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan