Camping Anderegg

Camping Anderegg
9,4

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

58 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

Prachtige camping

Katinka
23-7-2016

Wel hadden een prachtige plek met uitzicht. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De camping is zeer verzorgd en netjes. Bij de receptie/terras ziet het er heel gezellig uit met alle bloemen.Het sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. De omgeving is prachtig' we hebben veel gefietst en gewandeld. Aanrader om te wandelen: waterval van de Bayehon!

Gereisd Met partner in juli 2016

Nooit meer

Bert
8-7-2016

Camping ligt op 650 meter hoogte Ruim 50 jaarplaatsen zeer overheersend te weinig douchen en met muntjes. Camping te duur wat betreft het geleverde.
Omgeving wel mooi maar koud en nat.

Gereisd Met partner in juni 2016

Leuke camping, en zeker ook hondvriendlijk!

Seija
5-7-2016

We verbleven een weekendje op de camping met onze hond. Zeer leuke camping. Rustig gelegen en heel vriendelijke eigenaars. De hond mocht mee binnen in de receptie en voelde ook echt welkom. Bij het inchecken kregen we meteen ook wat uitleg mee over de omgeving en enkele leuke wandelingen in de buurt (de lange wandeling is alvast een aanrader!). Ook de informatie over de super markten (met openingsuren) en markten in de omgeving kwam zeker van pas. We konden ons eigen plekje uitzoeken en vonden een fijne rustig gelegen plek. De camping is zeker een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar rust en gastvrijheid in een camping.

Voor personen die hier verblijven met de hond, is ook het kasteel van Reinhardstein een aanrader. Het kasteel is te voet te bereiken via een mooie wandeling en de hond mag mee de rondleiding volgen. De omgeving is algemeen ook erg mooi om te wandelen!

Gereisd Met partner in juni 2016

super camping

Piessens Sylvana en Jozef
26-5-2016

Fantastische camping, heel vriendelijk en behulpzaam onthaal; sanitair heel verzorgd; omgeving heel mooie; wij hadden het weer niet mee maar komen zeker nog eens terug bij zonnig weer.

Gereisd Met partner in mei 2016

Super! Rustig! Genieten ver weg van alle stress!

Baetens
27-12-2015

Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters en dit zonder opdringerig te zijn. Alles zeer verzorgd en prachtig sanitair. Mooie omgeving om te wandelen en de Ravel routes zijn mits een kleine inspanning een aanrader en dit in alle seizoenen. In Waimes voldoende mogelijkheden om inkopen te doen en genoten van een super lunch in Chez Gerty! Wij komen zeker terug!

Gereisd Met partner in december 2015

ik vond het erg fantactich mooie camping

mkobes
7-8-2014

vrollijke mensen in1 woord geweldig

Gereisd Met partner in juli 2014

zeer goede camping zeker een aanrader

depypere Johan
24-4-2014

prachtige camping , mooie gelegen eigenlijk geen slecht woord over de camping.Vriendelijke uitbaters. Een echte aanrader

Gereisd Met partner in april 2014

zalig rustig gelegen camping

kitty
15-10-2013

Wij zijn maar 2 dagen geweest laar we keren zeker terug het was buiten het seizoen, maar wij kwamen voor de rust en die hebben we gekregen. Het was er proper zeer verzorgd en de eigenaars super vriendelijk. Onze 4 voeters waren ook welkom geen gezeur over de grote van de honden of het aantal . Ook een prachtige omgeving om te wandelen en tot rust te komen.wij gaan zeker terug

Gereisd Met partner in oktober 2013

Fantastische plek en uitstekend georganiseerd.

B.van Tol
11-9-2013

Augustus 2013 hebben we twee weken met zeer veel plezier op deze camping gestaan, die met recht het label charme-camping heeft verdiend. Uitstekend georganiseerd en verzorgd. Mooi ingericht met aparte veldjes, wat een fijne sfeer geeft. Centrale ligging ten opzichte van bezienswaardigeheden. Mooie wandelingen direct vanaf de camping. Hartelijke ontvangst en veel informatie over de omgeving.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2e keer geweest; super camping!

Huizinga
10-9-2013

Voor de 2e keer op deze camping geweest. Alles tiptop in orde. Prachtige plek gehad aan het beekje, met uitzicht over de weilanden. Eigenaren zijn erg aardig. Sanitair altijd schoon en netjes. Aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.