Camping Anderegg

9.4Fenomenaal

België, Luik, Waimes / Weismes (D)

9.4Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

147 reviews over Camping Anderegg

• 2017
    8Hennie Ozinga05-11-2017

Kleinschalige, gezellige en gemoedelijke camping

Ons eerste kampeeravontuur na 100 jaar begon afgelopen zomer op deze camping. De camping is gezellig, kleinschalig en gemoedelijk. De camping is van alle basic dingen voorzien en voor zover wij het hebben meegemaakt is het sanitair ook schoon en netjes. De broodjesservice die de camping aanbiedt - zonder er zelf een cent op te verdienen - is een dikke pré. Veel rust en ruimte in een prachtige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Anderegg, eigenaar, 20-11-2017

Bedankt mevrouw Ozinga voor de mooie review! Fijn om te horen dat jullie eerste kampeeravontuur in zoveel jaren een meevaller was. We hopen dan ook dat jullie de microbe te pakken hebben en dat we jullie nog eens terug zien. Groetjes Lesley en Peter

• 9Renske01-11-2017

Geweldig!

Leuke, gezellige camping!

Wij waren met de tent, en helaas veel regen gehad, de droogruimte waar je even je schoenen en kleding kon uithangen, ideaal!

• 7Staat v/h sanitair

Camping Anderegg, eigenaar, 05-11-2017

Bedankt voor de mooie review! jammer dat jullie slecht weer hebben gehad, we hopen dat het zonnetje volgende keer wel meekomt! groetjes Lesley en Peter

• 9Peter en Conny01-11-2017

Super lieve mensen

Wij zijn daar al meermaals gaan kamperen voor enkele dagen, zonder te reserveren. Steeds werden wij ontvangen met een oprechte glimlach, heb je een probleem helpen ze u zo verder, voor ons is het echt een top camping. We kijken al uit naar de lente, zodat we er in kunnen gaan genieten van het mooie uitzicht, de rust, en de super goede zorgen ... Groetjes van Peter en Conny

Camping Anderegg, eigenaar, 05-11-2017

Het is heel fijn om te lezen dat jullie elke keer een aangename tijd hebben op onze camping. We hopen jullie dan ook weer te mogen verwelkomen een volgende keer. Bedankt voor de mooie review! groetjes Lesley en Peter

• 9Ursula Bos25-10-2017

In een woord geweldig.

Er ontbrak echt niets. Ook voor mensen met een tent en slecht weer is het er fijn vertoeven. Gezellige recreatie ruimte .Koffie en thee voorzieningen. Speelhoek voor kinderen. Boeken, radio, t.v. en het was er lekker warm. Wij komen in het voorjaar terug met hopelijk dan iets warmer weer. Groetjes Herman en Ursula.

Camping Anderegg, eigenaar, 28-10-2017

Beste Herman en Ursula, bedankt voor de zeer goed review. We vinden het heel fijn te horen dat onze camping en nieuwe recreatieruimte goed in de smaak zijn gevallen bij jullie en dat jullie een fijne vakantie hebben gehad bij ons. Heel fijn om te horen dat jullie nog eens terug komen. Tot de volgende keer! groetjes Lesley en Peter

• 9K.Schaftenaar13-09-2017

Mooie omgeving

Wil je fietsen neem dan wel een fiets met ondersteuning mee. Via de oude spoorbanen is het wel goed te fietsen zonder ondersteuning . De nieuwe camping beheerders moeten wel contact maken en houden met hun gasten,gasten kunnen aandachtspunten aandragen waar je wat mee zou kunnen.

Camping Anderegg, eigenaar, 16-09-2017

Bedankt voor de mooie review meneer Schaftenaar. Als ik me niet vergis had u zo een speciale caravan bij uit Amerika vertelde mijn vader die met u gesproken had. Ik ben dan ook een paar keer komen kijken naar uw caravan in de hoop u ook te ontmoeten daar. Maar ik heb wellicht het verkeerde moment uitgekozen want u was jammer genoeg niet daar of zat binnen de in de caravan; Omwille van privacy kom ik dan ook niet aankloppen natuurlijk. We proberen met elke kampeerder contact te maken maar in het hoogseizoen met een volle camping is het niet altijd makkelijk om met iedereen een praatje te komen maken omdat er zoveel dingen moeten gebeuren op een camping. U bent dan ook altijd welkom in het winkeltje/receptie om een praatje te komen maken of info te komen vragen over de omgeving. Uiteraard willen we ons ook niet opdringen want sommige mensen zijn niet zo een grote praters en worden liever met rust gelaten, ook daar is het een wikken en wegen en proberen in te schatten wat onze kampeerders wel of niet graag hebben.Daar moeten we wellicht nog wat in groeien maar dat komt volgend seizoen vast goed. Als u volgende keer komt, aarzel niet om ons wat te vragen of om een praatje te slaan, altijd welkom! groetjes Lesley en Peter

• 8van Es08-09-2017

Niet echt sfeervol

Mooie camping, ligt mooi al is de weg die vlak langs de camping loopt vervelend. Er wordt daar nogal hard gereden en ook vrij veel zwaar verkeer. Op de camping zelf is over een hoop goed nagedacht wat het kamperen op zich aangenaam maakt. Wat tegen viel was de weinig welkome ontvangst nadat wij acht uur vanuit Frankrijk gereden kwamen. We wisten nog niet hoe lang we zouden blijven maar moesten wel alvast een aantal dagen vooruit betalen. Dit gaf een heel gedoe bij het uitchecken toen de arme vader van de eigenaren alles af moest handelen zonder het computerprogramma te begrijpen. De ouders van de eigenaren waren veel aan het werk op de camping en ik had wel met ze te doen want het viel die mensen zwaar. Je voelt je dan bezwaard dat je zelf rustig zit te ontbijten. Wij waren er in het voorseizoen en misschien was het in het hoogseizoen leuker maar voor ons was het eenmalig.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Anderegg, eigenaar, 09-09-2017

Bedankt voor uw review, de reden waarom we gevraagd hebben hoeveel dagen u wil blijven heeft vooral te maken met het feit dat de camping vrij klein en populair is en de meeste nog vrije plaatsen enkel voor korte periodes beschikbaar waren. Voor uw gemak hebben daarom ook gevraagd of u een idee had hoe lang u zou willen blijven zodat we u de ruimst mogelijke keuze konden aanbieden. Het is niet zo dat ik mijn ouders verplicht om werken uit te voeren, ze doen dit op eigen initiatief en omdat ze ons graag helpen. Bij de overname van een camping die pas dateert van januari 2017 hebben we gestoten op vrij veel achterstallig onderhoud wat dan toch opgelost moet worden voor het hoogseizoen start. Dit doen we uiteraard om onze kampeerders een aangemaan verblijf te geven. Het reserveringsysteem is dan ook nieuw vanaf februari dit om onze kampeerders een constant overzicht te geven van de nog beschikbare plaatsen en ook online boeken mogelijk te maken, en bij de start van het hoogseizoen wordt er dan ook flink geoefend om alles onder de knie te krijgen. We doen er alles aan om de camping tegen volgende seizoen verder te verbeteren en om wat meer volleerd te worden in alles wat er op de camping moet gebeuren. Aangezien we vrij onervaren begonnen zijn aan het beheren van een camping zijn we toch blij met uw mooie score van 8/10. Altijd welkom om de camping volgend seizoen weer te bezoeken en opnieuw te beoordelen. Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

• 10Thom22-08-2017

Een plek om tot rust te komen

Camping Anderegg is een goed verzorgde en fijne camping. Het sanitair is erg netjes en de aanwezigheid van een drooghok is zeker een plus. We hebben hier met veel plezier gekampeerd en hebben dan ook een fijne vakantie gehad. Complimenten voor de fijne en veilige sfeer die er op de camping aanwezig is.

Het is wel verstandig om rekening te houden met het soms heftige weer in de regio. Zorg voor een goede waterbestendig grondzeil.

Camping Anderegg, eigenaar, 25-08-2017

Wat fijn om te horen dat u een leuke tijd heeft gehad op onze camping. Bedankt voor de mooie review en tot de volgende keer! groetjes Lesley en Peter

• 9Fam. Hoorn10-07-2017

Zeer aangename camping

Prima camping, wij hebben er 3 maanden met tussenpozen met de caravan gekampeerd. Vele wandelingen,ook vanaf de camping kunnen maken. Komen hier al 10 jaar en hebben de nieuwe eigenaren leren kennen als hardwerkende, fijne mensen die altijd voor je klaarstaan.

Camping Anderegg, eigenaar, 10-07-2017

Beste familie Hoorn Hartelijk bedankt voor uw mooi review, heel fijn om te horen dat het jullie weer goed bevallen is. Tot de volgende keer groetjes Lesley en Peter

• 9Tim & Mieke29-05-2017

Schitterende camping

Lange weekendje geboekt en meer dan goed bevallen. Onthaal was vriendelijk en hebben zeer goede info meegekregen om in de buurt met de hond te gaan wandelen. Je merkt dat ze op deze camping hun best doen. We komen zeker nog terug!

Lesley Bekker, eigenaar, 20-06-2017

Bedankt voor de mooie review Tim en Mieke! Tot de volgende keer groetjes Lesley en Peter

• 10Reenaers Frank01-05-2017

Leuke camping toppie

Juist terug van een heerlijk weekend al dadelijk een weekendje bijgeboekt. Tof onthaal voldoende uitleg. Prima uitvalbasis voor heerlijke wandelingen.

Lesley Bekker, eigenaar, 20-06-2017

Bedankt voor de mooie review meneer Renaers! Tot de volgende keer groetjes Lesley en Peter

12 tips over Camping Anderegg

• Ilona, 24-05-2014

De langste wandeltocht vanaf de camping. Een dagje Monschau (Dtsl), 30 minuten rijden. Grottes de Remouchamps (in de grot varen en een stuk te voet) Rondleiding door Burcht Reinhardstein (filmopnamen Anubisfilm pad der zeven zonden) Wandelingen natuurgebied de Hoge Venen Lekker pizza restaurant in Malmedy

• Michael, 08-05-2014

Pizza halen in Waimes, let op het is een zeer klein afhaalpunt maar erg lekker! Voor de fiets liefhebber, rij naar Waimes en pak daar de Ravel fietspaden. Dan heb je geen last van verkeer! Eventueel naar Stavelot (23km) en beklim nog even de Col du Stockue (21% stijging).

• B.van Tol, 11-09-2013

De camping is populair, dus reserveren is raadzaam.

1 vraag over Camping Anderegg

• Daniël Pieters, 10-03-2013

douchemuntjes ???

In deze beordeling staat iets over douche muntjes , maar ik dacht dat deze camping gratis douche heeft, kan iemand mij daar wat meer info over geven?

Vriendelijke groet Daniël.

------------------------------------------------------------------------------------------------------- Staat van het sanitair 8,0

29-8-2012 mooie plek, wel veel vaste plaatsen. Leuk beekje en speelplaats. Beekje wel wat gevaarlijk door scherpe ijzeren stangen en stenen aan zijden. Staplaatsen wat ongelijk. Persoonlijk vind ik douchemuntjes een drama. 4 minuten is wat kort. Kinderen vonden het geweldig. Mooie omgeving. Heel aardige eigenaren. Erg behulpzaam

Lesley Bekker, eigenaar, 16-01-2019

de kampeerplaatsen aan het beekje zijn ondertussen opgeknapt en veiliger gemaakt.

Johan Markhorst, 30-07-2013

Voor het douchen heb je inderdaad douchemuntjes nodig. Deze zijn € 0,75 voor 4 minuten. Voor ons was dit de eerste camping met douchemuntjes. Is niet tegengevallen. Wel is 4 minuten erg kort, zeker als je samen met je kind gaat douchen.

Lesley, 27-02-2017

Nu kan je 6 minuten douchen voor 1€. de douchemunten zijn nu ook dag en nacht verkrijgbaar aan de automaten in de doucheruimte. We moeten met douchemunten werken om te voorkomen dat mensen een half uur onder de douche blijven. Zo moet niemand lang wachten om te kunnen douchen en heeft iedereen warm water in het hoogseizoen. :) groetjes Lesley en Peter

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan