Camping Anderegg

Weer vandaag19°
Camping Anderegg
9,4

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

58 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Ben en Gerda Briels
3-7-2018

Het is een super mooie rustige camping met heel veel groen dat goed wordt bijgehouden. De plaatsen zijn zeer ruim. Ook het sanitair is heel schoon , de campinghouders zijn aller vriendelijks en helpen je daar waar nodig is. Nederlands sprekend. Wij hebben in een maand tijd dat we er waren geen negatieve dingen kunnen vinden . Wij wensen Lesley en Peter en ouders dan ook verder een goed seizoen. Van ons verdienen jullie een hele dikke 9. Met de vriendelijke groeten Ben en Gerda Briels uit Roggel.

Camping Anderegg, eigenaar, Mon Jul 09 2018 00:30:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel erg bedankt voor jullie mooie review, het is heel fijn om te lezen dat jullie een mooie tijd hebben gehad op onze camping, daar doen we het voor. jullie zijn ook heel fijne gasten en we hopen jullie nog eens terug te zien. met vriendelijke groeten Lesley, Peter, Edith en Willy

Heerlijk!

Smits
27-5-2018

Heel mooie en schone camping. Lieve mensen die je graag helpen. We hadden een super mooie plek voor onze tent en mooi uitzicht. Mooie omgeving, waterval, wandelroutes, Kasteel Reinhardstein. Heerlijke vakantie gehad.

Camping Anderegg, eigenaar, Wed Jun 06 2018 09:41:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

we willen jullie heel erg bedankt voor de fantastische revieuw dat doet ons veel plezier. We zijn ook erg blij dat jullie een fijne vakantie hebben gehad bij ons en we hopen jullie nog een keer terug te zien! Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Eerste keer camping

Karolien cilissen
7-1-2018

Het was onze eerste keer op een camping, maar zeer geslaagd!!! Ze zijn er ook zeer diervriendelijk en onze 2 viervoeters hebben het er ook naar hun zin gehad. Kortom, voor herhaling vatbaar 👍

Gereisd Met partner in juli 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 18-5-2018

Heel erg bedankt voor de goed review, we vinden het fijn te horen dat jullie en de hondjes een leuke vakantie hebben gehad. Tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Fantastische leuke camping

John
22-12-2017

Zeer mooie omgeving . Vriendelijke mensen.Hartelijkj onthaal. Zeer prettig verblijf gehad. Vooral de properheid van het sanitair. We komen zeker terug.

Camping Anderegg, eigenaar, Wed Jan 03 2018 10:03:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor de goede review John, we vinden het heel fijn te horen dat jullie de netheid van het sanitair en de omgeving zo waarderen. We hopen u nog eens terug te zien. met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Fantastisch mooie natuur!

Ceux Marleen
6-12-2017

Rustige omgeving! Heel mooie natuur! Niks af te keuren!

Gereisd Met partner in mei 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 7-12-2017

Bedankt voor deze geweldige review Marleen, we vinden het fijn te horen dat jullie onze camping en de omgeving zo mooi vinden. we hopen jullie volgend jaar weer te zien op onze camping. groetjes Lesley en Peter

Fantastische camping en leuke eigenaars

Nadia Vanrijckel
5-12-2017

Mooie gezellige camping, zeker een aanrader voor mensen met kinderen en zelfs met hond ben je hier welkom. Er is een speelruimte voorzien voor kinderen en een loopweide voor honden. Als het sneeuwtapijt er ligt is het een plaatje !

Gereisd Met partner in februari 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 7-12-2017

Heel erg bedankt voor deze geweldige review mevrouw Vanrijckel we vinden het fijn te horen dat onze camping zo in de smaak valt bij u. we hopen dat we u het volgende seizoen weer mogen begroeten op onze camping. groetjes Lesley en Peter

Marcel van Wersch
21-11-2017

Leuke kleinschalige camping fantastisch genoten geweldig uitzicht geen vraag te gek voor dit prachtige stel en hun lieve ouders

Gereisd Met partner in juli 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 7-12-2017

Bedankt Marcel voor deze mooie review. we vinden het heel fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben van onze camping en van het uitzicht. Bedankt voor de lieve woordjes dat doet echt deugd. we hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen op onze camping. groetjes Lesley en Peter

Hele fijne verzorgde camping

Corina Bodde
10-11-2017

Hele fijne, schone en goed onderhouden camping. Peter en Lesley zijn leuke eigenaren die worden bijgestaan door de ouders van Lesley. Samen doen ze er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Ze zijn ook nog erg druk met verbeteringen aan te brengen, zoals bijvoorbeeld een slagboom en camera beveiliging. Wij genieten daar van de rust en de prachtige natuur. Vanuit de camping hebben wij heerlijke wandelingen gemaakt.

Camping Anderegg, eigenaar, Mon Nov 20 2017 11:18:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor de mooie review Corina! we hopen dat we jullie nog vele jaren tot onze vaste gasten mogen rekenen en dat jullie nog veel plezier beleven op onze camping! groetjes Lesley en Peter

Kleinschalige, gezellige en gemoedelijke camping

Hennie Ozinga
5-11-2017

Ons eerste kampeeravontuur na 100 jaar begon afgelopen zomer op deze camping. De camping is gezellig, kleinschalig en gemoedelijk. De camping is van alle basic dingen voorzien en voor zover wij het hebben meegemaakt is het sanitair ook schoon en netjes. De broodjesservice die de camping aanbiedt - zonder er zelf een cent op te verdienen - is een dikke pré. Veel rust en ruimte in een prachtige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.

Camping Anderegg, eigenaar, Mon Nov 20 2017 11:16:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt mevrouw Ozinga voor de mooie review! Fijn om te horen dat jullie eerste kampeeravontuur in zoveel jaren een meevaller was. We hopen dan ook dat jullie de microbe te pakken hebben en dat we jullie nog eens terug zien. Groetjes Lesley en Peter

Geweldig!

Renske
1-11-2017

Leuke, gezellige camping!

Wij waren met de tent, en helaas veel regen gehad, de droogruimte waar je even je schoenen en kleding kon uithangen, ideaal!

Gereisd Met partner in augustus 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 5-11-2017

Bedankt voor de mooie review! jammer dat jullie slecht weer hebben gehad, we hopen dat het zonnetje volgende keer wel meekomt! groetjes Lesley en Peter

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.