Camping Anderegg

Weer vandaag22°
Camping Anderegg
9,4

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

We hebben een aantal aanbieders voor Anderegg voor je op een rij gezet:

13 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

Mooie, kindvriendelijke, gezellige camping

Andrea
23-5-2012

Camping Anderegg is een erg mooie, gezellige en vooral ook kindvriendelijke camping. De plaatsen zijn ruim, het sanitair was altijd schoon. behalve als kinderen weer eens langs de WC plassen etc. maar dit hebben wij bij de receptie gemeld en even later, was het weer schoon. de eigenaren waren zeer vriendelijk en behulpzaam. er zijn 2 leuke speeltuinen, waarvan een voor de kleine kinderen en een voor de iets oudere kinderen. het beekje is leuk voor de kids om in te spelen. wij konden in de winkel ook broodjes bestellen, wat wij dus ook iedere dag hebben gedaan. Heerlijk. De omgeving is prachtig. wij hebben een wandeling vanuit de camping gemaakt, deze wandeling was mooi en een beetje avontuurlijk. is zeker aan te raden om een keer te doen.(route is aan de receptie verkrijgbaar)Wij kijken dus terug op een super geslaagd weekeinde op Camping Anderegg en wij zijn zeker van plan om nog een keer terug te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fijne rustige camping

Huub van Tuyl
27-6-2011

we zijn met de meivakantie geweest om de omgeving te verkennen. Het is een prima camping met grote plaatsen. Helaas geen zwembad aanwezig maar er stroomt wel een klein beekje dwars door de camping. Veel plaatsen staan al vol met vaste gasten. Het sanitair is gewoon top, men heeft zelfs een aparte ruimte om natte kleding te kunnen laten drogen. Van de eetgelegenheid op de camping hebben wij geen gebruik gemaakt dus kunnen we ook niet beoordelen. In de omgeving is zat te zien.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ja echt geweldig wat een camping !

John Habets
8-6-2009

Ja een schte topper. Dit moet je echt beleven, een camping waar je als gast nog echt gewaardeerd wordt. Bij aankomst wordt je vriendelijk verwelkomt door de eignaar en zijn vrouw en er is altijd tijd voor wat info hoe druk het ook is. Wij waren er met pinksteren in een woord geweldige camping.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jun 08 2009 01:33:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Anderegg voor je op een rij gezet:

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.