Camping Anderegg

Camping Anderegg
9,2

12 tips over Camping Anderegg

thoonen, 24-1-2015
ridderfeesten in het kasteel-plopsaland-grotten-fietsen (met mountainbike of elektrische fiets goed te doen)
Kristof, 23-10-2014
Wandel via het bospad naar het stuwmeer/dam, je komt oude molen, brugjes, afgrond tegen. 3km enkel dus ideaal voor kleinere kinderen. (GEEN buggy)
Vivianne, 24-8-2014
Minder auto's die de camping op rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Anderegg voor je op een rij gezet:

Koffieleutje, 13-8-2014
Er is genoeg te beleven in de buurt van de camping. Van plopsaland tot een meer, wandelroutes, chocoladefabriek. Genoeg voor kids en ouders dus!
Ilona, 24-5-2014

De langste wandeltocht vanaf de camping.

Een dagje Monschau (Dtsl), 30 minuten rijden.

Grottes de Remouchamps (in de grot varen en een stuk te voet)

Rondleiding door Burcht Reinhardstein (filmopnamen Anubisfilm pad der zeven zonden)

Wandelingen natuurgebied de Hoge Venen

Lekker pizza restaurant in Malmedy

Michael, 8-5-2014
Pizza halen in Waimes, let op het is een zeer klein afhaalpunt maar erg lekker! Voor de fiets liefhebber, rij naar Waimes en pak daar de Ravel fietspaden. Dan heb je geen last van verkeer! Eventueel naar Stavelot (23km) en beklim nog even de Col du Stockue (21% stijging).

B.van Tol, 11-9-2013
De camping is populair, dus reserveren is raadzaam.
De Clerck Kristof, 4-9-2013
bezienswaardigheden,chocolatier eupen, wandeling van de camping van 2u30 minuten, bezoek st vith (autozoektocht), bij slecht weer center parks vielsalm, italiaanse ijscreme (op markt pleintje butgenbach), wandeling bellevaux ( 9 km), Monteneau ( hamrokerij),
s. Dekkers, 11-5-2013
Controleer je hond na een wandeling op teken. Onze bleek er bij thuiskomst 1 te hebben.
van Pommeren, 29-8-2012

Eupen, Spa en monschau zijn mooi en in de nabijheid. In de buurt van Monschau is ook een rodelbaan welke erg leuk, lang en snel is.

Duitssprekende gebied zijn de mensen wat vriendleijker en behulpzamer.

We hebben een aantal aanbieders voor Anderegg voor je op een rij gezet: