Magisch plekje met allerlei mogelijkheden!

Camping Anderegg **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Moniek Lol

Magisch plekje met allerlei mogelijkheden!

Moniek Lol
16-11-2018

Je moet echt weten dat je langer wilt blijven dan gepland is. Is van alle gemakken voorzien! Ben je met een tent? no worries! er is een droogruimte voor je kleding en een fijne gezellige gemeenschappelijke ruimte. En... super hygiënisch sanitair! Koffie en thee aanwezig! De omgeving is aanbenenemend. Er is een klein winkeltje aanwezig met betaalbare producten. Vlakbij Robertville en longfaye en aan de voet van de hoge vennen! Beekje loopt door de camping heen. Vriendelijk personeel wat je nooit teleur zal stellen. En de hond krijgt ook een welkomspakketje! ;-)

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)