Bed and Breakfast La Paresse

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast La Paresse
8,1

11 reviews over Bed and Breakfast La Paresse in het Nederlands

11-6-2012 Wij boekten het weekeind na Hemelvaart, waardoor wij wellicht daarom, een beetje buiten het seizoen, de enige gasten waren. Hebben daarom niet van de table d'hôtes gebruik gemaakt, zodat we de kookkunst van de eigenaar niet konden beoordelen. De B&B is keurig. De kamers zijn wat steriel en missen b.v een TV, wat voor € 90 per nacht best bij de prijs zou kunnen inbegrepen zijn. De ontvangst is vriendelijk maar wat afstandelijk.

Het ontbijt is goed maar niet overdadig.

Kortom een redelijke B&B maar de prijs/kwaliteitverhouding is aan de matige kant.

Op de avond van aankomst, donderdag's, was in het dorp Sy geen enkele horecagelegenheid geopend, zodat we naar Durbuy uitweken voor een maaltijd.

Wij herkennen de teneur van andere beoordelingen, waarbij de prijs/kwaliteit en de wat afstandelijke service.

Rustige, wat steriele en relatief dure B&B

J. Schoen
11-6-2012

Het ontbijt is goed maar niet overdadig.

Verder heerlijk langs de Ourthe gewandeld vanaf Sy naar Barvaux en dan met de trein terug.

Wij herkennen de teneur van andere beoordelingen, waarbij de prijs/kwaliteit en de wat afstandelijke benadering worden beschreven.

Weer een heerlijk weekend!

Kato
16-9-2011

Eerste keer met z'n twee en nu met vrienden. Ook deze keer weer alles top van kamers, diner's tot gastvrijheid. Bedankt en tot de volgende.

We komen zeker weer terug!

Anne
16-9-2011

Eerste keer met z'n twee deze keer met vrienden. Ook deze keer weer alles oké van kamers, eten tot gastvrijheid. Bedankt Bas en Femia tot een volgende!!

Duur, brood is op de bon

Yolanda en Krijn
22-8-2011

We hadden, volgens de eigenaar (sympathieke vent), de kleinste kamer. Die was inderdaad erg klein. Zo klein, dat de deur van de badkamer versmald was, omdat die anders tegen het bed zo komen bij het openen. Maar goed, de kamer was netjes en proper en voor 2 nachten acceptabel. Wat ons echt stoorde, was het karige ontbijt. Als je 's morgens geen hap door je keel kunt krijgen, heb je er voldoende aan... Alles in kleine, afgemeten hoeveelheden, door de eigenaresse aan tafel gebracht. Toen we vroegen of we nog een paar broodjes konden krijgen, was dat niet mogelijk. Je bent een weekendje weg, betaalt €90 voor een overnachting met ontbijt en dan is het teveel gevraagd om nog een paar broodjes te brengen?? Ik kan begrijpen dat je niet meer klaar legt dan wat gemiddeld opgegeten wordt, want weggooien heeft geen zin. Maar laat je niet kennen voor een paar broodjes als daar om gevraagd wordt, die gaan je de kop niet kosten, maar dat is voor ons wel een reden om hier niet meer naartoe te gaan.
Femia La Paresse, Zaakvoerster, 16-9-2011
Ik kan het echt niet laten om op deze beoordeling te reageren, want het raakt mij enorm als mensen onredelijk zijn en liegen. U wilde graag reserveren, maar ik had op voorhand uitgelegd dat ik alleen nog onze kleinere kamer beschikbaar had. U had daar geen probleem mee want u wilde zo graag komen. Wat betreft het 'brood op de bon' en het karige ontbijt ben ik zeer teleurgesteld. Gasten krijgen van ons elke ochtend fruitsap, koffie/thee zoveel men wil, een ei, een croissant, een hard broodje, bruin en wit brood zoveel als men wenst, yoghurt met muesli, fruit, kaasbeleg, twee soorten zoet beleg en twee soorten hartig beleg. Ik vraag mee af hoe u dat karig durft te noemen. De eerste ochtend vroeg u extra harde broodjes die ik toen niet meer had, maar wel nog gewoon wit en bruin brood. Dat vond u niet zo lekker. Ik heb dan ook speciaal de 2de ochtend voor u gezorgd dat u per persoon wel vier harde broodjes had. En dan toch nog z'n beoordeling. Schandalig dat u dit durft te schrijven!!

ideaal voor rustzoekers

Paul&Emmie
16-8-2010

Prijs kwaliteit niet optimaal; erg duur voor kleine kamers. Ontbijt was top, gastvrouw was vriendelijk. Iets minder dat je al moet betalen voordat je er bent. Voor wandelen en rust prima, voor een weekendje weg kun je betere dingen vinden voor die prijs.

Pareltje

tcjvandijk
28-3-2010

Prachtige omgeving, geweldig aardige en behulpzame eigenaren, en last but not least: de kookkunsten van de chef...in 1 woord: GEWELDIG.

Niet heel goedkoop, maar het is je geld meer dan waard.

De kamers zijn erg netjes en modern.

Een aanrader

Raf Van broekhove
8-12-2009

Een heerlijk adres om weer helemaal op te laden en niet te vergeten, fantastisch te eten! Super gastvrij, gezellige sfeer en mooie kamers (met lekkere bedden en een fijne douche). Wij komen zeker een keer terug!

Voelde me niet welkom

Gerard Wagemakers
6-12-2009

Slechte ervaring, erg veel regels en geen warm welkom, eten is zeker niet slecht.

Sfeer is koud, algemene ruimte is overdag afgesloten, moeten te vroeg uit de kamer, geen aanrader.

Femia La Paresse, Zaakvoerster, 13-8-2011
Jammer dat jullie het verblijf bij ons zo ervaren hebben. Wij kunnen echt wel tegen kritiek, maar dan moet deze wel terecht zijn. Dit is de eerste keer dat wij horen van gasten dat wij niet gastvrij zijn en de sfeer bij ons koud is. Dat de openbare ruimte niet toegankelijk is overdag is niet waar. Wij waren net nog even aan het stofzuigen om alles na het ontbijt weer netjes te maken. U kon binnen een paar minuten gewoon in deze ruimte. Daarbij zegt u dat u te vroeg uit uw kamer moest. Vreemd, want ten laatste om 11u uitchecken is, denken wij, niet anders dan bij andere hotels of B&B's. Als u dan op de vertrekdag pas om 10u55 naar beneden komt voor het ontbijt wat normaal tussen 8 en 10u is, dan is het volgens ons logisch dat ontbijten niet meer mogelijk is. Dit zijn volgens ons geen regels, maar een normale gang van zaken in een hotel of B&B.

lekker leuk

Jan Slok
5-12-2008

Erg goed als je van rust houdt. Geweldig gegeten.Omgeving voor wandelaars en rustzoekers. Door de week niet veel te beleven in de omliggende dorpen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Paresse in Vieuxville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Paresse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Paresse scoort een 8.1 uit 10 op basis van 11 reviews.