Landhuis Domaine de Palogne

Landhuis Domaine de Palogne

8Fantastisch

België, Luik, Vieuxville

Op vakantie geweest naar Domaine de Palogne?

8Fantastisch

• 7.5Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

Landhuis info

Meer landhuis info
    Tonen op kaart

2 reviews over Landhuis Domaine de Palogne

• 7Conny21-05-2013

Mooie locatie en ruim huis,

Geweldig vriendenweekend gehad we hadden mooi weer en de omgeving is prachtig.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 9Fam.Beckers09-08-2010

perfecte groepsvoorzieningen

Het domijn is erg aantrekkelijk zowel zomers als winters ( in de winters natuurlijk beperkt ) De gite La Logne waarin wij hebben gelogeerd was prima voorzien van alle "groeps"gemakken, de keuken is goed uitgerust.De inrichting van zowel slaapkamers als ook de verblijftruimte is makkelijk aanpasbaar naar eigen inzicht. Wij hebben hier een Sarah in de bloemen gezet met een feestje en er samen overnacht geeten etc. etc. van jong tot "Oud" was gecharmeerd. Muziek moet natuurlijk aangapst na 22:00 uur. Houd de ramen dicht en ongelooflijk hoe geluidsarm het buiten is. Enige min punt vond ik persoonlijk dat de locatiebeheerster geen andere taal kon dan Frans.zelfs met "handen en voeten" was voor haar nog een probleem Via mail is perfect in het Nederlands te communiceren.

Gereisd met vrienden in februari 2010

1 tip over Landhuis Domaine de Palogne

• Conny, 21-05-2013

Check bij aankomst de inventaris, wij hebben een pan moeten betalen die er waarschijnlijk niet eens was. de locatie beheerster telt alles na op het eind. doe dit samen met haar voordat je aankomt.

0 vragen over Landhuis Domaine de Palogne

Landhuis info