Vieuxville

We hebben een aantal aanbieders voor Vieuxville voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Vieuxville voor je op een rij gezet:

Reviews over Vieuxville

Geweldig mooi landhuis voor de hele familie!

annet,
    6-10-2014

Landhuis 'Le Relais' in Vieuxville is met smaak en aandacht ingericht, voorzien van een grote tuin met gazon en verwarmd 'overdekt' privézwembad.

Het ligt in een klein dorpje in de Ardennen en vanuit het huis kun je prachtige mountainbiketochten, fietstochten en wandelingen maken.

Le Relais is geschikt voor 14 personen, alle bedden zijn bij aankomst opgedekt en in de badkamers liggen meer dan voldoende handdoeken klaar.

De slaapkamers zijn ook smaakvol ingericht, het huis is schoon en is voorzien van een grote keuken.

Voor de kinderen zijn er kasten met speelgoed, zandbak, schommel, glijbaan en het verwarmde zwembad.

Wij waren met de hele familie in Le Relais met 4 kinderen van 1 tot 10 jaar en met 8 volwassenen.

Gereisd anders in juli 2014

Mooie locatie en ruim huis,

Conny,
    21-5-2013

Geweldig vriendenweekend gehad we hadden mooi weer en de omgeving is prachtig.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Redelijke maar wat afstandelijke/steriele B&B

J. Schoen,
    15-6-2012

11-6-2012 Wij boekten het weekeind na Hemelvaart, waardoor wij wellicht daarom, een beetje buiten het seizoen, de enige gasten waren. Hebben daarom niet van de table d'hôtes gebruik gemaakt, zodat we de kookkunst van de eigenaar niet konden beoordelen. De B&B is keurig. De kamers zijn wat steriel en missen b.v een TV, wat voor € 90 per nacht best bij de prijs zou kunnen inbegrepen zijn. De ontvangst is vriendelijk maar wat afstandelijk.

Het ontbijt is goed maar niet overdadig.

Kortom een redelijke B&B maar de prijs/kwaliteitverhouding is aan de matige kant.

Op de avond van aankomst, donderdag's, was in het dorp Sy geen enkele horecagelegenheid geopend, zodat we naar Durbuy uitweken voor een maaltijd.

Wij herkennen de teneur van andere beoordelingen, waarbij de prijs/kwaliteit en de wat afstandelijke service.

Gereisd met partner in juni 2012

Echte gastvrijheid

Erno,
    25-5-2012

Als u op zoek bent naar een betaalbare overnachting met service en gastvrijheid en iets minder luxe dan een hotel dan bent u hier op het juiste adres.George en Thecla zorgen voor een fijne sfeer en verwennen je als echte gasten.De kamers zijn simpel en het toilet en de douche zijn op de gang. Toch zijn de kamers keurig en de bedden goed.Het gebouw is echt uniek en karakterstiek. Zo ook de indeling, een huiselijk deel met open haard en een dinerkamer. Je kunt heerlijk op de veranda zitten of in de tuin. Helaas is er wel wat verkeer dat redelijk dicht langs het gebouw rijdt. De lokale mensen houden rekening met u als gast en rijden stapvoets voorbij. Thecla kent de omgeving goed en kan je hele leuke wandelingen adviseren direct vertrekkend vanuit de herberg of iets verder weg.Op zoek naar rust en groen...au vieux logis doen! (We waren met 2 personen, zoon en moeder.)

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Vernieuwd

Arie Dennen,
    28-10-2011

Chalet Vieuxville is verbouwd en heeft nu een grote woonkamer sfeervol ingericht en met open keuken en met toilet op de boven verdieping en begane grond 3 slaapkamer s en een badkamer met ligbad , dubbele wasbak en toilet.

Gereisd met partner in januari 2011
Vieuxville scoort een 10 uit 10, op basis van 2 reviews