Géén boekingskosten
BelgiëLuikVerviersHotels VerviersHotel Van der Valk Verviers

Hotel Van der Valk Verviers

BelgiëLuikVerviers

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Verviers voor je op een rij gezet:

5.4MatigScore uit 213 reviews
+98/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.4MatigScore uit 213 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

213 Reviews over Van der Valk Verviers

• 3Remco24-10-2021

Prijs/kwaliteit slecht, organisatie een puinhoop

Bij aankomst (na 14u) waren de kamers niet klaar. Na het beloofde uur wachten nog steeds niet. Eten in het restaurant is slecht (ommelette is flinterdun eitje met 5 snippers spekjes en hand gras erop voor “maar” €14.- en dus veel te duur. Receptie staan enkel mensen die niks begrijpen of mee willen werken ( 4 kamers geboekt met aparte bedden, wat zelfs bevestigd was maar niet gekregen en ook geen moeite om het wel te regelen. 1 kamer om 14u beschikbaar, 2 na veel aandringen om 15u en de laatste na een hele strijd, want boeking onbekend en we moesten maar bijbetalen🤦‍♂️, om 1 uur s nachts. Ontbijt is een puinhoop. Werkelijk alles is op en wordt vrijwel niets aangevuld. We werden tijdens het eten de ontbijtzaal uitgestuurd omdat deze gereserveerd zou zijn. Dit was echt eens maar nooit meer. Absoluut niet Van der Valk waardig.

• 8Maritha Maassen08-09-2020

We hebben genoten!!!

Hotel is goed en zeer schoon! Ligging is oké, niets mis mee. Het restaurant goed, lekker eten en vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt is super net zoals de andere van der Valk hotels!!!

• 7Poldervaart15-11-2019

Leuk hotel, aan te raden voor dagje of 4-5

Prima hotel. Wel iets minder dan de Nederlandse vd Valk standaard. Het meeste personeel spreekt alleen Frans, sommige obers wel een beetje Nederlands, aan de receptie kunnen ze wel engels. Personeel word wat vriendelijker na een aantal dagen. Eten is goed te doen. Verder is Wallonië niet echt gastvrij en kunnen of willen niets anders dan alleen Frans spreken. De ligging van het hotel is niet heel handig en de wegen zijn slecht en onduidelijk. Maar desalniettemin kun je er wel prima verblijven.

• 4Jw Kuijt16-08-2019

Matig, zal er niet meer terug komen.

Matig hotel. Let op : je krijgt niet de kamer die op de foto van het arrangement staat maar een smalle pijpenla. Na lang praten kregen we een betere kamer waar de tv het niet deed. Al met al de kwaliteit staat niet in verhouding tot de veel te dure prijs.

• 9Suzanne31-05-2019

Zeker mooi hotel

Het hotel is heel mooi en de terrasjes van het hotel zitten vol. Het hotel ligt aan een koopboulevard. Het stadje zelf is niet het hoogtepunt.

• 5Piet21-04-2019

Dit hotel is de naam Van der Valk onwaardig.

Wij komen vaak in een Van der Valk hotel, zowel in Nederland als in het buitenland. Altijd goede service, maar hier niet.

Met name het personeel in het restaurant is onvriendelijk en onkundig. Geen goede ervaring dus.

• 8May11-03-2019

Mooi hotel

Mooi, schoon hotel. Vriendelijk personeel, lekker gegeten. We kwamen te vroeg aan maar konden wel al gelijk op onze kamers terecht. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, wat goed aangevuld werd. Je kunt in het restaurant ook naar een Nederlandse menukaart vragen.

• 6Angelie Meijs20-02-2019

Afrader

Bij receptie niet echt vriendelijk ontvangen. Met veel moeite wilde men ons in het Engels te woord staan. Op gang bij kamer lagen om 16u nog stapels wasgoed. Kamer met goede bedden waar wel de beloofde topper ontbrak. Zeer stoffige aanzuiging van airco. Mooie ruime badkamer. Separaat toilet waar geen toiletborstel aanwezig was maar wel de remsporen van vorige gast. We hadden voor 9 personen gereserveerd in de brasserie. Dit stond ook genoteerd bij de onvriendelijke serveerster. Maar er was geen tafel klaargemaakt. Er ontstond discussie bij medewerkers waar men ons moest plaatsen. Uiteindelijk werden er 2 tafels aan elkaar geschoven. Hoofdgerecht pasta's waren ruime schotels. Bij gerechten met patat werden harde kleine stukjes patat geserveerd. België onwaardig! Ontbijt zeer goed alleen heel vies dat er 3 honden rondliepen waarvan 1 los door de ontbijtzaal rende. Al met al geen aanrader dit hotel met vooral zijn onvriendelijk personeel.

• 3Noa04-02-2019

Eerste negatieve ervaring met Van Der Valk ooit

Samen met mijn vriend een nacht geboekt in een van de suites. Aangezien hier een jacuzzi in zat.Wij komen aan in het hotel en worden zeer ongastvrij te woord gestaan door een duidelijk ongemotiveerde en gefrustreerde medewerker. Dit was tevens bij het uitchecken hetzelfde verhaal. De jacuzzi op de kamer werkte NIET. Gebeld naar de receptie, die zouden iemand sturen. Na een half uur wachten zelf maar naar de receptie gegaan en ze was ons vergeten. Toen is er iemand van de front office meegelopen en heeft het tijdelijk gefikst. Even later viel de jacuzzi namelijk ALWEER uit. Weer gebeld naar de receptie, ze klinken gefrustreerd en gaven aan niks voor ons te kunnen doen. Er waren geen kamers meer vrij. Wij hebben €45 extra betaald om een kamer met jacuzzi te krijgen. Dit is dus weggegooid geld.Wij zijn al zo'n 30 keer naar Van der Valk hotels geweest, maar nog nooit zo'n negatieve ervaring gehad.

• 6Jorinde en Levi19-08-2018

Prima hotel, maar de omgeving valt erg tegen

Goede ontvangst in het hotel, ruime en schone kamer. Het avondeten was een teleurstelling, de bediening was niet erg betrokken en het eten is veel te duur voor wat je ervoor krijgt. We hebben goede ervaringen met het eten bij van der Valk, maar dit was echt niet wat we gewend waren. Wel een aardige wijnkaart, maar ook weer erg duur. Het ontbijt is prima, maar niet speciaal. Dit hotel is nog het leukste plekje van Verviers; voor deze stad moet je hier echt niet komen. Alles is vervallen en het centrum is erg sfeerloos. We zijn geen leuk tentje of winkeltje tegen gekomen. Wat wel heel erg aan te raden is, is het Duitstalige stadje Eupen op ongeveer 20 minuten rijden. Romantisch pleintje met leuke eettentjes en tevens leuke winkeltjes. Wij waren 3 nachten hier, maar eigenlijk is 2 nachten meer dan genoeg.

Hotel Van der Valk Verviers info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden