Hotel Van der Valk Verviers

Hotel Van der Valk Vervierssterstersterster

6.1Voldoende

België, Luik, Verviers

6.1Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Verviers voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

218 reviews over Hotel Van der Valk Verviers

• 2019
    7Poldervaart15-11-2019

Leuk hotel, aan te raden voor dagje of 4-5

Prima hotel. Wel iets minder dan de Nederlandse vd Valk standaard. Het meeste personeel spreekt alleen Frans, sommige obers wel een beetje Nederlands, aan de receptie kunnen ze wel engels. Personeel word wat vriendelijker na een aantal dagen. Eten is goed te doen. Verder is Wallonië niet echt gastvrij en kunnen of willen niets anders dan alleen Frans spreken. De ligging van het hotel is niet heel handig en de wegen zijn slecht en onduidelijk. Maar desalniettemin kun je er wel prima verblijven.

Gereisd met partner in november 2019

• 4Jw Kuijt16-08-2019

Matig, zal er niet meer terug komen.

Matig hotel. Let op : je krijgt niet de kamer die op de foto van het arrangement staat maar een smalle pijpenla. Na lang praten kregen we een betere kamer waar de tv het niet deed. Al met al de kwaliteit staat niet in verhouding tot de veel te dure prijs.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Suzanne31-05-2019

Zeker mooi hotel

Het hotel is heel mooi en de terrasjes van het hotel zitten vol. Het hotel ligt aan een koopboulevard. Het stadje zelf is niet het hoogtepunt.

Gereisd met partner in mei 2019

• 5Piet21-04-2019

Dit hotel is de naam Van der Valk onwaardig.

Wij komen vaak in een Van der Valk hotel, zowel in Nederland als in het buitenland. Altijd goede service, maar hier niet.

Met name het personeel in het restaurant is onvriendelijk en onkundig. Geen goede ervaring dus.

Gereisd met partner in april 2019

• 8May11-03-2019

Mooi hotel

Mooi, schoon hotel. Vriendelijk personeel, lekker gegeten. We kwamen te vroeg aan maar konden wel al gelijk op onze kamers terecht. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, wat goed aangevuld werd. Je kunt in het restaurant ook naar een Nederlandse menukaart vragen.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 6Angelie Meijs20-02-2019

Afrader

Bij receptie niet echt vriendelijk ontvangen. Met veel moeite wilde men ons in het Engels te woord staan. Op gang bij kamer lagen om 16u nog stapels wasgoed. Kamer met goede bedden waar wel de beloofde topper ontbrak. Zeer stoffige aanzuiging van airco. Mooie ruime badkamer. Separaat toilet waar geen toiletborstel aanwezig was maar wel de remsporen van vorige gast. We hadden voor 9 personen gereserveerd in de brasserie. Dit stond ook genoteerd bij de onvriendelijke serveerster. Maar er was geen tafel klaargemaakt. Er ontstond discussie bij medewerkers waar men ons moest plaatsen. Uiteindelijk werden er 2 tafels aan elkaar geschoven. Hoofdgerecht pasta's waren ruime schotels. Bij gerechten met patat werden harde kleine stukjes patat geserveerd. België onwaardig! Ontbijt zeer goed alleen heel vies dat er 3 honden rondliepen waarvan 1 los door de ontbijtzaal rende. Al met al geen aanrader dit hotel met vooral zijn onvriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 3Noa04-02-2019

Eerste negatieve ervaring met Van Der Valk ooit

Samen met mijn vriend een nacht geboekt in een van de suites. Aangezien hier een jacuzzi in zat.Wij komen aan in het hotel en worden zeer ongastvrij te woord gestaan door een duidelijk ongemotiveerde en gefrustreerde medewerker. Dit was tevens bij het uitchecken hetzelfde verhaal. De jacuzzi op de kamer werkte NIET. Gebeld naar de receptie, die zouden iemand sturen. Na een half uur wachten zelf maar naar de receptie gegaan en ze was ons vergeten. Toen is er iemand van de front office meegelopen en heeft het tijdelijk gefikst. Even later viel de jacuzzi namelijk ALWEER uit. Weer gebeld naar de receptie, ze klinken gefrustreerd en gaven aan niks voor ons te kunnen doen. Er waren geen kamers meer vrij. Wij hebben €45 extra betaald om een kamer met jacuzzi te krijgen. Dit is dus weggegooid geld.Wij zijn al zo'n 30 keer naar Van der Valk hotels geweest, maar nog nooit zo'n negatieve ervaring gehad.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    6Jorinde en Levi19-08-2018

Prima hotel, maar de omgeving valt erg tegen

Goede ontvangst in het hotel, ruime en schone kamer. Het avondeten was een teleurstelling, de bediening was niet erg betrokken en het eten is veel te duur voor wat je ervoor krijgt. We hebben goede ervaringen met het eten bij van der Valk, maar dit was echt niet wat we gewend waren. Wel een aardige wijnkaart, maar ook weer erg duur. Het ontbijt is prima, maar niet speciaal. Dit hotel is nog het leukste plekje van Verviers; voor deze stad moet je hier echt niet komen. Alles is vervallen en het centrum is erg sfeerloos. We zijn geen leuk tentje of winkeltje tegen gekomen. Wat wel heel erg aan te raden is, is het Duitstalige stadje Eupen op ongeveer 20 minuten rijden. Romantisch pleintje met leuke eettentjes en tevens leuke winkeltjes. Wij waren 3 nachten hier, maar eigenlijk is 2 nachten meer dan genoeg.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Bruno Vanacker10-03-2018

Klasse

De Van Der der Valk klasse: uiterst warm onthaal, mooie en perfect zuivere kamer, heerlijk ontbijt. Voor die prijs kan je nauwelijks beter vinden.

Gereisd met partner in december 2016

• 9Dr.Robert Kuijf04-01-2018

Zeer aan te bevelen!

Mooi hotel , schone kamer en leuke bar en compleet ontbijt. Kortom zoals gewend bij Van der Valk.

Gereisd met partner in december 2017

39 tips over Hotel Van der Valk Verviers

• lenicees, 21-03-2014

Kamers op topetage beschikken over een trap; slaapgedeelte is op vide. Lastig voor mensen die niet meer zo ambulant zijn.

• J.W., 22-03-2014

Junior suite is aan de prijs, maar ruim en mooi 2 persoons bubbelbad in de badkamer. In de koelkast elke dag aangevuld 4 blikjes fris/water. Voldoende bad en douche producten. Maastricht en Spa zijn beide goed bereikbaar vanuit Verviers ( 30km)

• Michel en Desire, 14-07-2012

Er wordt op sommige sites nog steeds gepromoot dat er een groot OULET naast het hotel ligt.Dat is zo maar als je hier voor komt NIET doen. Van de 80 winkels zijn er maar 3 open (puma en 2 mode voor ouderen) De rest staat allemaal leeg.Dit gaat volgens hotel pas in december verbouwt worden door nieuwe eigenaar en duurt nog wel even. Wij baalde want die paar winkels in de stad heb je zo gezien. Tegen die tijd komen we zeker weer eens terug

3 vragen over Hotel Van der Valk Verviers

• H Lubbers, 10-05-2013

Waterkoker

Wie weet of er een waterkoker op de hotelkamer aanwezig is?

Michelle, 11-05-2013

Ja die is aanwezig.

H Lubbers, 12-05-2013

Bedankt voor je reactie.

• heringa, 03-08-2011

huisdier

huisdier toegestaan in vandervalk in verviers

M, 02-09-2011

Huisdieren toegestaan ( mogelijk tegen betaling) volgens Booking Com.

• R Bergkamp, 21-08-2009

veranderlijke prijzen

Netjes geboekt via de van der Valk hotelsite voor de prijs van EUR160/halfpension. Ontving echter geen bevestiging dus maar even gemaild. In de onvriendelijke reaktie werd medegedeeld dat deze prijs niet gold voor de aangegeven datum maar dat het EUR350!! per nacht zou worden. Ze hartelijk bedankt voor de moeite en de 'gastvrijheid' maar hier ga ik dus NOOIT naartoe.

marion, 29-11-2013

Nu in nederland ken ik ook geen van der valk met zulk slechte service, zoals ik al vermelde dat ik laarzen vergeten ben. Na vertrek uit hotel nergens anders ben geweest dus moet ze daar zijn vergeten maar kreeg antwoord dat ze niet gevonden zijn. We gaan dr maar van uit dat de muizen ze meegenomen hebben. En idd de service was van lik me vestje, je geeft iets aan je krijgt vriendelijk antwoord maar vervolgens wordt er niks mee gedaan. Tis raar sfeertje daar.

Corrie Wilmot, 28-10-2011

Maak hiervan melding bij het Van der Valk concern want zo ken ik van der Valk niet.

Hotel Van der Valk Verviers info

• Aantal sterrensterstersterster

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages