6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Verviers voor je op een rij gezet:

215 reviews over Hotel Van der Valk Verviers in het Nederlands

Zeker mooi hotel

Suzanne
31-5-2019

Het hotel is heel mooi en de terrasjes van het hotel zitten vol. Het hotel ligt aan een koopboulevard. Het stadje zelf is niet het hoogtepunt.

Dit hotel is de naam Van der Valk onwaardig.

Piet
21-4-2019

Wij komen vaak in een Van der Valk hotel, zowel in Nederland als in het buitenland. Altijd goede service, maar hier niet.

Met name het personeel in het restaurant is onvriendelijk en onkundig. Geen goede ervaring dus.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel

May
11-3-2019

Mooi, schoon hotel. Vriendelijk personeel, lekker gegeten. We kwamen te vroeg aan maar konden wel al gelijk op onze kamers terecht. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, wat goed aangevuld werd. Je kunt in het restaurant ook naar een Nederlandse menukaart vragen.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Afrader

Angelie Meijs
20-2-2019

Bij receptie niet echt vriendelijk ontvangen. Met veel moeite wilde men ons in het Engels te woord staan. Op gang bij kamer lagen om 16u nog stapels wasgoed. Kamer met goede bedden waar wel de beloofde topper ontbrak. Zeer stoffige aanzuiging van airco. Mooie ruime badkamer. Separaat toilet waar geen toiletborstel aanwezig was maar wel de remsporen van vorige gast. We hadden voor 9 personen gereserveerd in de brasserie. Dit stond ook genoteerd bij de onvriendelijke serveerster. Maar er was geen tafel klaargemaakt. Er ontstond discussie bij medewerkers waar men ons moest plaatsen. Uiteindelijk werden er 2 tafels aan elkaar geschoven. Hoofdgerecht pasta's waren ruime schotels. Bij gerechten met patat werden harde kleine stukjes patat geserveerd. België onwaardig! Ontbijt zeer goed alleen heel vies dat er 3 honden rondliepen waarvan 1 los door de ontbijtzaal rende. Al met al geen aanrader dit hotel met vooral zijn onvriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Eerste negatieve ervaring met Van Der Valk ooit

Noa
4-2-2019

Samen met mijn vriend een nacht geboekt in een van de suites. Aangezien hier een jacuzzi in zat.Wij komen aan in het hotel en worden zeer ongastvrij te woord gestaan door een duidelijk ongemotiveerde en gefrustreerde medewerker. Dit was tevens bij het uitchecken hetzelfde verhaal. De jacuzzi op de kamer werkte NIET. Gebeld naar de receptie, die zouden iemand sturen. Na een half uur wachten zelf maar naar de receptie gegaan en ze was ons vergeten. Toen is er iemand van de front office meegelopen en heeft het tijdelijk gefikst. Even later viel de jacuzzi namelijk ALWEER uit. Weer gebeld naar de receptie, ze klinken gefrustreerd en gaven aan niks voor ons te kunnen doen. Er waren geen kamers meer vrij. Wij hebben €45 extra betaald om een kamer met jacuzzi te krijgen. Dit is dus weggegooid geld.Wij zijn al zo'n 30 keer naar Van der Valk hotels geweest, maar nog nooit zo'n negatieve ervaring gehad.

Gereisd Met partner in februari 2019

Prima hotel, maar de omgeving valt erg tegen

Jorinde en Levi
19-8-2018

Goede ontvangst in het hotel, ruime en schone kamer. Het avondeten was een teleurstelling, de bediening was niet erg betrokken en het eten is veel te duur voor wat je ervoor krijgt. We hebben goede ervaringen met het eten bij van der Valk, maar dit was echt niet wat we gewend waren. Wel een aardige wijnkaart, maar ook weer erg duur. Het ontbijt is prima, maar niet speciaal. Dit hotel is nog het leukste plekje van Verviers; voor deze stad moet je hier echt niet komen. Alles is vervallen en het centrum is erg sfeerloos. We zijn geen leuk tentje of winkeltje tegen gekomen. Wat wel heel erg aan te raden is, is het Duitstalige stadje Eupen op ongeveer 20 minuten rijden. Romantisch pleintje met leuke eettentjes en tevens leuke winkeltjes. Wij waren 3 nachten hier, maar eigenlijk is 2 nachten meer dan genoeg.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Klasse

Bruno Vanacker
10-3-2018

De Van Der der Valk klasse: uiterst warm onthaal, mooie en perfect zuivere kamer, heerlijk ontbijt. Voor die prijs kan je nauwelijks beter vinden.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer aan te bevelen!

Dr.Robert Kuijf
4-1-2018

Mooi hotel , schone kamer en leuke bar en compleet ontbijt. Kortom zoals gewend bij Van der Valk.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel!!!

M van der linden
16-7-2017

Na wat slechte recensies te hebben gelezen waren we erg benieuwd naar het hotel!! De slechte recensies snappen wij achteraf echt niet!! Super mooie kamer, perfecte hygiene, ontbijt fantastisch ( zelfs glutenvrij als je er naar vraagt) de ligging prima centraal!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Spijtig vd maaltijden

Ilse vervoort
13-7-2017

Hotel is netjes personeel vriendelijk hulpvaardig. Spijtig vd maaltijd echt niet te eten. Zouden zeker terug gaan moest dit anders geweest zijn.

Gereisd Anders in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Verviers in Verviers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Verviers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.