Géén boekingskosten

8.1FantastischScore uit 17 reviews

8.1FantastischScore uit 17 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

17 Reviews over Chateau Bleu

• 9P. Van sermondt15-05-2016

Een warm welkom in een sprookjesachtige omgeving

Zeer vriendelijk ontvangen. Het verblijf ziet er zeer mooi uit en past mooi in het beeld van de omgeving. Ontbijt is zeer goed verzorgd. Ideale plek om de ardennen te verkennen. Wij komen zeker terug.

• 9LAMBIN Jean-Louis27-07-2015

Au "Château Bleu"comme à la maison !!!

Propriétaires très sympathiques. Norbert et son épouse très disponibles et intentionnés. Bravo pour ce super rallye touristique très bien organisé. Kévin, leurs fils, très sympathique et courageux . Il nous prépare de délicieux repas. Très bon rapport qualité/prix. Endroit à recommander ........

• 8hardy03-01-2012

Tres decus

On a fete la nuit de St.Silvestre, le decor magnifique, la restauration mediocre, le service, mediocre,pas de musique avant minuit,conclusion:tres decus;

• 9Nella Kruithof20-11-2011

Super adres voor een heerlijk, romantisch weekend.

We zijn net terug van een zalig weekend in Chateau Bleu in Trooz. En wat zijn we weer verwend. Ook weer heerlijk gegeten. We hopen snel weer een keertje terug te gaan.

• 10lembrechts rene06-08-2011

prachtige om geving

We komen hier regelmatig naar toe van uit Lier,Voor de vriendelijke ontvangst de omgeving,het sauna complex,het lekkere eten de wijn ,hun gast vrijheid. De familiale sfeer Het fijne kasteeltje ,Bedankt

RENE & MAIA

• 9ron06-05-2011

Echt een top weekend in een leuk kasteeltje

Het eten was van hoog culinair niveau,goede wijn en de bediening vriendelijk en gastvrij. Omgeving is geweldig en je komt er echt tot rust. Geen negatief oordeel, wil je complete diner met buffet,electronische deuren, roomservice, wekdiensten etc, dan kun je beter naar een Hilton. Dit familiekasteeltje uit 1296 is voor degene die houdt van romantiek en een klassieke stijl tussen Barrok en Rococo. Daar waar de tijd even heeft stil gestaan..

• 10lemaire13-10-2010

bedankt voor het heerlijk verblijf

het was een tof geweldig weekend een droom is uitgekomen, toffe mensen die dit kasteel uitbaten we hebben genoten van het unieke prive sauna-complex, met al die orchideen boven het zwembad zeker een aanrader

• 8J.D. Pols05-01-2010

huiskamer gevoel

Een mooi kasteeltje in de belgische ardennen. Er zijn leuke dingen te doen in de nabije omgeving en de "grote steden" zijn goed aan te rijden. De bediening is erg vriendelijke met een vrolijke noot erbij. Dit heeft voor een paar gezellige avonden gezorgd samen met de andere gasten in de salon. Ikzelf ben een "moeilijke" eter, maar heb erg genoten van de culinaire kunsten van de kok. Ook het culinair orgasme (dit was een zelfgemaakte sorbet met alcohol gemaakt door de eigenaar zelf) was een waar genoegen voor de smaakpapillen. De kamer die wij hadden was lekker ruim en gaf ons alle privacy die we nodig hadden. Al met al heb ik hier een heerlijke 3 nachten doorgebracht samen met mijn vrouw en we komen hier zeker nog een keer terug.

• 7ikke14-12-2008

Tof kasteeltje met leuke sauna

Positief:- heel lekker eten en leuke prive sauna,hamman,zwembad,jacuzzi.

Negatief:-koude rode wijn en te koud in restaurant en aperitief-ruimte. Kleine houtkachel alleen kan dit niet verwarmen. Ouderwetse kamers maar is zo in een oud kasteel.

• 9Koen en Cindy17-10-2008

'n echte aanrader!!

Wij hebben hier een heerlijk weekend gehad, mooi kasteel, mooie omgeving, heerlijk uitgebreid gegeten, helemaal niet gehaast, goede service en hele vriendelijke bediening.

Absoluut een aanrader om heen te gaan voor de mooie natuur, lekker eten en rust!

Hotel Chateau Bleu info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    rue Rys de Mosbeux 52, 4870