Kleine hotelsWeer vandaag23°9°
8,2

16 reviews over Hotel Chateau Bleu in het Nederlands

Een warm welkom in een sprookjesachtige omgeving

P. Van sermondt
15-5-2016

Zeer vriendelijk ontvangen. Het verblijf ziet er zeer mooi uit en past mooi in het beeld van de omgeving. Ontbijt is zeer goed verzorgd. Ideale plek om de ardennen te verkennen. Wij komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super adres voor een heerlijk, romantisch weekend.

Nella Kruithof
20-11-2011

We zijn net terug van een zalig weekend in Chateau Bleu in Trooz. En wat zijn we weer verwend. Ook weer heerlijk gegeten. We hopen snel weer een keertje terug te gaan.

Gereisd met partner in Fri Nov 18 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtige om geving

lembrechts rene
6-8-2011

We komen hier regelmatig naar toe van uit Lier,Voor de vriendelijke ontvangst de omgeving,het sauna complex,het lekkere eten de wijn ,hun gast vrijheid. De familiale sfeer Het fijne kasteeltje ,Bedankt

RENE & MAIA

Gereisd met partner in juli 2011

Het eten was van hoog culinair niveau,goede wijn en de bediening vriendelijk en gastvrij. Omgeving is geweldig en je komt er echt tot rust. Geen negatief oordeel, wil je complete diner met buffet,electronische deuren, roomservice, wekdiensten etc, dan kun je beter naar een Hilton. Dit familiekasteeltje uit 1296 is voor degene die houdt van romantiek en een klassieke stijl tussen Barrok en Rococo. Daar waar de tijd even heeft stil gestaan..

Gereisd met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

bedankt voor het heerlijk verblijf

lemaire
13-10-2010

het was een tof geweldig weekend een droom is uitgekomen, toffe mensen die dit kasteel uitbaten we hebben genoten van het unieke prive sauna-complex, met al die orchideen boven het zwembad zeker een aanrader

Gereisd met partner in juni 2010

huiskamer gevoel

J.D. Pols
5-1-2010

Een mooi kasteeltje in de belgische ardennen. Er zijn leuke dingen te doen in de nabije omgeving en de "grote steden" zijn goed aan te rijden. De bediening is erg vriendelijke met een vrolijke noot erbij. Dit heeft voor een paar gezellige avonden gezorgd samen met de andere gasten in de salon. Ikzelf ben een "moeilijke" eter, maar heb erg genoten van de culinaire kunsten van de kok. Ook het culinair orgasme (dit was een zelfgemaakte sorbet met alcohol gemaakt door de eigenaar zelf) was een waar genoegen voor de smaakpapillen. De kamer die wij hadden was lekker ruim en gaf ons alle privacy die we nodig hadden. Al met al heb ik hier een heerlijke 3 nachten doorgebracht samen met mijn vrouw en we komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in december 2009

2008

Tof kasteeltje met leuke sauna

ikke
14-12-2008

Positief:- heel lekker eten en leuke prive sauna,hamman,zwembad,jacuzzi.

Negatief:-koude rode wijn en te koud in restaurant en aperitief-ruimte. Kleine houtkachel alleen kan dit niet verwarmen. Ouderwetse kamers maar is zo in een oud kasteel.

Gereisd met partner in Sun Dec 14 2008 16:02:51 GMT+0000 (UTC)

'n echte aanrader!!

Koen en Cindy
17-10-2008

Wij hebben hier een heerlijk weekend gehad, mooi kasteel, mooie omgeving, heerlijk uitgebreid gegeten, helemaal niet gehaast, goede service en hele vriendelijke bediening.

Absoluut een aanrader om heen te gaan voor de mooie natuur, lekker eten en rust!

Gereisd met partner in oktober 2008

Prima hotel

Mathieu
27-8-2008

We komen hier vanuit Nederland al regelmatig sinds 2000. We hebben onlangs zelfs met een grote groep vrienden ons bruiloftsfeest hier gevierd en onze vrienden waren stuk voor stuk zeer tevreden! Wij vinden het elke keer weer een traktatie om hier naar toe te gaan en lekker te eten, drinken en ontspannen. De uitbaters zijn heel vriendelijke mensen en de service is gewoon heel goed. Je kunt zelfs de sauna met bubbelbad en zwembad prive afhuren. Aanrader als je lekker een gastronomisch weekend weg wilt in een sfeervol kasteeltje in de Ardennen! Gewoon doen, je zult er geen spijt van krijgen!

Gereisd met partner in augustus 2008

hotel/restaurant kiezen via sommige beoordelingen, af en toe overdreven (algemene mening) Wij zijn ook in château bleu geweest voor een gastronomisch weekend NLstalige uitbaters, beter dan ons frans Zaterdagochtend hadden wij de wandeling gedaan van de "Patron” met onze groep Echt een mooie wandeling, ons goed geamuseerd Terug van de wandeling hebben we nog genoten op het teras om onze dorst te lessen in het belgisch zonnetje s'Avonds nog buiten geaperitiefd voor aan tafel te gaan. De gastronomische menu wijnen inbegrepen was voor ons allen meer dan voldoende Het Gastronomisch menu ging niet te snel voor ons, maar ze hadden ons wel gevraagd voor niet te laat aantafel te gaan, aangezien de 6-gangen menu Wat mij ook bijgebleven is, is het interieur, alles van een echt kasteel: de hoge plafonds, lusters, authentiek parket... Echte meevaller, niet altijd gemakkelijk voor een groep

Gereisd met vrienden in juni 2008

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chateau Bleu in Trooz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chateau Bleu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.