Hotel Chateau Bleu

Hotel Chateau Bleu
8,4

18 reviews over Hotel Chateau Bleu in het Nederlands

Een warm welkom in een sprookjesachtige omgeving

P. Van sermondt
15-5-2016

Zeer vriendelijk ontvangen. Het verblijf ziet er zeer mooi uit en past mooi in het beeld van de omgeving. Ontbijt is zeer goed verzorgd. Ideale plek om de ardennen te verkennen. Wij komen zeker terug.

Au "Château Bleu"comme à la maison !!!

LAMBIN Jean-Louis
27-7-2015

Propriétaires très sympathiques.

Norbert et son épouse très disponibles et intentionnés.

Bravo pour ce super rallye touristique très bien organisé.

Kévin, leurs fils, très sympathique et courageux . Il nous prépare de délicieux repas. Très bon rapport qualité/prix.

Endroit à recommander ........

Tres decus

hardy
3-1-2012

On a fete la nuit de St.Silvestre, le decor magnifique, la restauration mediocre, le service, mediocre,pas de musique avant minuit,conclusion:tres decus;

Super adres voor een heerlijk, romantisch weekend.

Nella Kruithof
20-11-2011

We zijn net terug van een zalig weekend in Chateau Bleu in Trooz. En wat zijn we weer verwend. Ook weer heerlijk gegeten.

We hopen snel weer een keertje terug te gaan.

prachtige om geving

lembrechts rene
6-8-2011

We komen hier regelmatig naar toe van uit Lier,Voor de vriendelijke ontvangst de omgeving,het sauna complex,het lekkere eten de wijn ,hun gast vrijheid.

De familiale sfeer

Het fijne kasteeltje ,Bedankt

RENE & MAIA

Het eten was van hoog culinair niveau,goede wijn en de bediening vriendelijk en gastvrij. Omgeving is geweldig en je komt er echt tot rust. Geen negatief oordeel, wil je complete diner met buffet,electronische deuren, roomservice, wekdiensten etc, dan kun je beter naar een Hilton. Dit familiekasteeltje uit 1296 is voor degene die houdt van romantiek en een klassieke stijl tussen Barrok en Rococo. Daar waar de tijd even heeft stil gestaan..

bedankt voor het heerlijk verblijf

lemaire
13-10-2010

het was een tof geweldig weekend

een droom is uitgekomen, toffe mensen die dit kasteel uitbaten

we hebben genoten van het unieke prive sauna-complex, met al die orchideen boven het zwembad

zeker een aanrader

huiskamer gevoel

J.D. Pols
5-1-2010

Een mooi kasteeltje in de belgische ardennen. Er zijn leuke dingen te doen in de nabije omgeving en de "grote steden" zijn goed aan te rijden. De bediening is erg vriendelijke met een vrolijke noot erbij. Dit heeft voor een paar gezellige avonden gezorgd samen met de andere gasten in de salon. Ikzelf ben een "moeilijke" eter, maar heb erg genoten van de culinaire kunsten van de kok. Ook het culinair orgasme (dit was een zelfgemaakte sorbet met alcohol gemaakt door de eigenaar zelf) was een waar genoegen voor de smaakpapillen. De kamer die wij hadden was lekker ruim en gaf ons alle privacy die we nodig hadden. Al met al heb ik hier een heerlijke 3 nachten doorgebracht samen met mijn vrouw en we komen hier zeker nog een keer terug.

2008

Tof kasteeltje met leuke sauna

ikke
14-12-2008

Positief:- heel lekker eten en leuke prive sauna,hamman,zwembad,jacuzzi.

Negatief:-koude rode wijn en te koud in restaurant en aperitief-ruimte.

Kleine houtkachel alleen kan dit niet verwarmen. Ouderwetse kamers maar is zo in een oud kasteel.

'n echte aanrader!!

Koen en Cindy
17-10-2008

Wij hebben hier een heerlijk weekend gehad, mooi kasteel, mooie omgeving, heerlijk uitgebreid gegeten, helemaal niet gehaast, goede service en hele vriendelijke bediening.

Absoluut een aanrader om heen te gaan voor de mooie natuur, lekker eten en rust!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chateau Bleu in Trooz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chateau Bleu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chateau Bleu scoort een 8.4 uit 10 op basis van 18 reviews.