Trois-Ponts

We hebben een aantal aanbieders voor Trois-Ponts voor je op een rij gezet:

vakanties Trois-Ponts

We hebben een aantal aanbieders voor Trois-Ponts voor je op een rij gezet:

Reviews over Trois-Ponts

neutraal,er is een supermarkt en bakker

Pijl
    26-6-2016

trois ponts is niet echt bijzonder er is een supermarkt en een bakker, een frietkraam en een restaurant, maar de omgeving is heel mooi en het is een goede uitvalsbasis om naar andere leuke plaatsjes te gaan, en het is dicht bij La Roche en Ardenne, een zeer leuke plaats om te bezichtigen,

Gereisd Met partner in mei 2016

Super

LIH
    1-9-2015

Prima uitvalsbasis voor allerlei prachtige wandelingen (tip: wandelkaar verkrijgbaar bij vvv) en uitstapjes! Aanraders: watervallen van coo en puzzle planet. Ook in de buurt: spa, malmedy, grotten, safaripark

Gereisd Met partner in september 2015

Boeken! Het is hier heel mooi.

anoniem
    22-12-2014

Met zijn tweeen in een vierpersoonshuisje, comfortabel, prachtig uitzicht, 17 wandelingen op de kaart. Daarvan hebben we er helaas maar een kunnen doen, het weer zat tegen.

Van het stadje hebben we alleen de winkels Carrefour en Delhaize gezien, het ging ons om de natuur. Maar in die winkels is echt alles aanwezig voor een lekker maaltje.

Het leukst was een bezoek aan het Atelier van Belgische wetstenen. In Lierneux, Petit Sart. De enige in Belgie die nog wetstenen in allerlei soorten en maten maakt. Voor de natte scheerder, voor de kok, voor de semi prof...laat je voorlichten!

Gereisd Met partner in december 2014

Wandelplezier

Van Lancker - De Feyter
    28-7-2014

Aangename omgeving, goed voor uren wandelplezier ! Ook met de wagen toeren, op zoek naar idyllische plekjes, biedt onderweg prachtige panorama's. Voldoende bezienswaardigheden in de omgeving (zie internet), ook over de Duitse grens.

Gereisd Met partner in juli 2014

Klein stadje

marije van groeningen
    13-10-2013

Klein stadje maar mooie omgeving. Er zijn 2 supermarkten, een paar eetgelegenheden en wat andere winkeltjes. Niet zoveel te zien dus zijn we er nooit lang gebleven. Het stadje Coo ligt er vlakbij. De waterval in Coo is mooi, tevens ligt Plopsa daar ook dus ideaal te combineren voor gezinnen.

Gereisd Met partner in oktober 2013
Trois-Ponts scoort een 8,6 uit 10, op basis van 54 reviews