Vakantiehuis

3 reviews over Vakantiehuis Manonfat in het Nederlands

Absolute aanrader.

Familie Schutte
17-1-2017

Alles, maar dan ook alles is aanwezig in dit gezellig ingerichte huis en het is zeer schoon. Mooie locatie met fraai uitzicht. Zeer gastvrije ontvangst. Wij zaten er de eerste week van januari en het hele huis was nog in kerststijl. Erg leuk.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa Manonfat, een aanrader in de Ardennen

JHA
5-11-2013

Manonfat is een ruim huis waar we goed konden slapen, gezellig met 11 personen konden eten, lekker buiten konden zitten en relaxed spellen konden doen en binnen konden zitten. Veel mogelijkheden voor jong en oud in de directe omgeving. Heel gezellig ingericht en echt schoon!

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

Super gezellig knus ingericht vakantiehuis

Fam. Franssen
11-3-2013

Wij hebben super genoten, wat een gastvrijheid en gezellig ontvangst. Het huis is gezellig ingericht en maximaal voor 12 personen daarbij is een appartement voor 2 personen. Goed en mooi sanitair, mooie grote keuken. Gratis Wifi, Heel mooi terras met prachtig uitzicht en overkapping. winkels en eetgelegenheden in de buurt. Mooie wandelroutes en ideaal gelegen om Coo, Stavelot, Spa-Francochamps te bewonderen. wij hebben het er super naar onze zin gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Mar 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Manonfat in Trois-Ponts, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Manonfat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.