Vakantiehuis Le Mont Saint Jacques

Meer vakantiehuis info

8 reviews over Vakantiehuis Le Mont Saint Jacques

• 9Nicolaas06-07-2017

Mooie renovatie doorgevoerd eind 2016 begin 2017

Je moet er geweest zijn. En... laat u niks wijs maken door wat een enkeling schrijft, want die heeft echt zelf wat op z'n kerfstok gehad. Eigenaar meld zich eerst aan voordeur, aleer achterom te gaan om te kijken of chloor en PH en filter nog goed zijn (verplichte controle van overheid), overigens is het zwembad sinds begin 2017 voorzien van een Biologische filtratie, dus geen chloor meer. Wij staan 100% in voor de echtheid van zorg en informatie. Ook de site is geheel vernieuwd met prachtige foto's van locatie (binnen en buiten) alsook van de streek.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 8Heidi13-03-2017

Heerlijk weekend gehad

Deze accommodatie is een werk in uitvoering. Je ziet duidelijk dat er hard en met liefde gewerkt wordt aan de afwerking. De kamers zijn vrij klein maar wij hadden er 2 bedden in staan, de hondenbench en de koffers dus het was wel genoeg ruimte.De kamers zijn wel vrij gehorig. Nu hadden wij een lawaaierige groep die weinig rekening hield met de rest (fluitend om half een over de gang lopen, hard praten midden in de nacht) dus de volgende keer gaan de oordopjes mee. De eet- en recreatiezaal is erg gezellig en prima uitgerust, net als de keuken. Buiten kun je heerlijk zitten. Wij hadden helaas te weinig tijd om de sauna en de jacuzzi te testen en het zwembad was nog dicht, dat is voor de volgende keer. Het balkon was super. We hebben daar zo heerlijk in de zon gezeten.De gastvrijheid van Con en Jose was hartverwarmend. Het zijn gezellige mensen die geen moeite teveel is. De omgeving is fantastisch mooi en wij hebben heerlijk gewandeld met de hond. Het was erg fijn dat de hond ook welkom was voor een kleine prijs. Vaak mag de hond niet mee of wordt er een pittige prijs gerekend. Wij waren met een groep en zijn er voor een hele lage prijs geweest. De verhouding tussen prijs en kwaliteit was voor ons meer dan goed. Er gelden bij Le Mont Saint Jacques wat vanzelfsprekende basisregels zoals niet met modderschoen de ruimtes in lopen maar verder kan bijna alles. Voor ons werden er drie prima maaltijden verzorgt maar voor tussendoor en 's avonds mochten we zelf snacks meenemen en daar in de koelkast zetten. Dat was erg fijn en bespaart ook weer de nodige kosten. Verder was alles functioneel en schoon. Wij gaan zeker nog een keer (of meer) terug.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 6Johan08-02-2016

Nooit meer

Prima locatie, we hebben ons goed vermaakt. Jammer dat de eigenaar negatief is ingesteld over simpelweg alles en ontzettend controlerend is. Waakzaamheid is begrijpelijk, te pas en te onpas binnenkomen is echter niet geheel wenselijk en maakt de ervaring toch stukken minder. Communicatie was helaas ook zeer onprettig, onprofessioneel en verwijtend. Alleen daarom al zou ik hier nooit meer hier gaan en het niet aanraden voor groepen.

Con Olislagers, Eigenaar, 25-05-2016

Bedankt voor jullie bezoek, om te reageren op uw bericht het volgende, Ik bel aan als ik iemand nodig heb en altijd zeg ik bij de ronde voor de uitleg van apparatuur, brandmeldinstallatie etc. dat ik ‘s ochtends zwembad en jacuzzi op chloor en ph controleer, dat is een verplichte controle!! Bij sommigen kan zoiets verkeerd vallen, helaas. Mogelijk is er iets fout gegaan in uw eigen communicatie!? getuige uw reactie. het komt ook voor dat iemand iets op z'n kerfstok heeft, en plaatst dan zo'n reactie. Gelukkig spreken andere reviews voor zich. Op onze site kan men ook vele reacties lezen die klanten ons sturen. Wij staan dag en nacht klaar voor onze klanten, als dat niet zo is mogen de mensen hier iets schrijven.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 6Deianera19-10-2015

Geweldig

Deze locatie was precies wat we zochten. Het exotische Belgische landschap omringt dit ruime huis. We hebben prachtige films gekeken op de beamer, heerlijke varkenshazen op de BBQ gelegd en het bier stroomde als een neger op een atletiekbaan uit de tap. Hard. De clubs in Trois-Ponts zijn niks om over naar huis te schrijven, maar een anvondje stappen met onze tante Rita wordt vanzelf feest. De locals waren erg vriendelijk, we moesten zelfs met gebarentaal communiceren, superschattig. De leerlingen hebben zich ook ontzettend vermaakt. Ik hoop dat ik hier nog een keer terug mag komen met deze fantastische groep.

Ontzettend bedankt!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9Nenico's30-07-2008

bijna perfect

Prima accomodatie, vriendelijke behulpzame eigenaar, netjes in orde, alles was er wat je van een vakantie huis verwacht. Super keuken,bar,sauna,zwembad,speelruimte. Enige minpuntje was het balkon, niet echt kind veilig, maar ja gewoon goed opletten. Dit is echt een huis om later nog eens terug te komen.

Con Olislagers, Eigenaar, 18-12-2012

Hierbij willen wij u graag bedanken voor uw mooie reactie. Reeds Jaren geleden hebben wij gegalvaniseerde bouw draad tegen de afrastering geplaatst, hetgeen ziet er goed uit, het uitzicht is hierdoor behouden. Dus nu ook veilig op het terras, al dient men uiteraard zelf ook de verantwoording te nemen om op de kleintjes te letten en zeker met een locatie met zoveel extra's als zwembad saun jacuzzi etc.

Gereisd met familie in april 2008

• 9Team der Brabander, Winterberg12-04-2008

Begin april waren we met een groep van 45 personen te gast in Le Mont Saint Jacques. We hebben een heerlijk verblijf gehad!

De ligging was perfect, de ruimte enorm en er waren voldoende mogelijkheden om voor elk wat wils te bieden (jacuzzi en sauna, maar ook de sportmogelijkheden buiten, het bos in de achtertuin en de watervallen van Coo). Sanitaire mogelijkheden waren er voldoende. Met de verbouwing die hier en daar al duidelijk gestart was, is er zeker een goede weg voor de toekomst ingeslagen. Onze vragen werden gastgericht beantwoord en geen moeite was teveel om ons een fijn verblijf te bezorgen. Wat ons betreft zeker een aanrader dus!

Gereisd met vrienden in april 2008

• 5Ine20-06-2007

Begin mei hebben wij dit vakantiehuis bezocht. De eigenaars promoten dit huis als betaalbare luxe. Zwembad, jacuzzi en sauna is inderdaad luxe. Helaas was de rest meer geschikt voor een schoolkamp. Slechte bedden, wel 10 op een kamer van 3x4m! Moesten extra betalen voor een kamer omdat onze ouders van ruim 80 jaar niet naar boven konden. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn dus. Sanitair was zeer primitief en wc's lekten. Bij een herenwc kon je zelfs niet eens fatsoenlijk staan omdat er een kast boven hing.

Gereisd in juni 2007

• 10Robert en Claudia05-06-2007

Een SUPER huis! We zijn er met 30 pers. (familie) geweest en iedereen heeft het naar zijn zin gehad. Je weet niet wat je ziet en een zwembad en sauna en jaqquzzi vanwaar je zo uitzicht hebt op de (besneeuwde) weilanden!! Het huis is zeer ruim. Echt TOPPIE!

Gereisd met familie in januari 2007

Vakantiehuis Le Mont Saint Jacques info