Kleine hotelsWeer vandaag20°13°
8,9

26 reviews over Hotel Le Beau Site in het Nederlands

Fijn hotel, gastvrij, fantastisch uitzicht

Dick B
26-5-2015

Hotel Le Beau Site is erg gastvrij, behulpzaam, gemoedelijk. En heel praktisch: met een Nederlandse manager. Topper is het uitzicht over de vallei.

Gereisd Met vrienden in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige uitvalbasis voor weekendje fietsen

Roger Berger
26-5-2015

We gebruiken het hotel al enkele jaren voor een weekendje fietsen. Elk jaar sta ik weer versteld van de service, prijs en kwaliteit van het eten. Hoewel we met een redelijk grote groep zijn (laatste keer 18 personen), is het eten perfect in orde. De laatste dag nog wat kilometers maken is geen probleem, want dan kan je de kamers gewoon iets langer aanhouden. Fietsen kunnen veilig gestald worden, etc.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Heel vriendelijk!

Nick
1-6-2014

Hotel le beau site is een aanrader voor mensen die van doorreis of van een paar daagjes weg houden! Het uitzicht uit het kamerraam is prachtig! Het hotel wordt door een heel gastvrij stel gerund (Man: Nederlands, Vrouw: Belgisch) En als je s' avonds nog even beneden wou zitten dan hadden ze ook nog een speciale ruimte daarvoor. Het hotel is licht verouderd maar wel goed onderhouden. Het eten in het restaurant is goed maar met kinderen afteraden i.v.m dat er weinig op de kaart staat wat kinderen lustten. Trois-ponts zelf is gewoon een heel saai dorpje alles is er verouderd maar in het dichtbij gelegen plaatsje ''Coo'' is het sfeertje heel gezellig daar is bijv. ook ''Plopsa Coo'' heel leuk om heen te gaan met de kinderen! Nog één ding over het hotel: De bedden zijn heel goed!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Le Beau Site voor je op een rij gezet:

Fantastisch uitzicht en keurige kamers

Yannes Westland
12-5-2013

Ruime kamer. Interieur is in balans qua stijl van het gebouw. Dus verwacht geen strak en moderne inrichting. Dat zou ook zeker niet bij het oude gebouw passen. Bedden zijn wel heerlijke boxsprings! Uitzicht is prachtig. In de morgen aan het goed gesorteerde ontbijtbuffet is het genieten qua ontbijt en uitzicht. De vrouw des huizes is tevens de kok en ze weet wat dat inhoud: smaakvol en keurig opgemaakte borden.

Gereisd Met partner in mei 2013

Mooi uitzicht

ria
25-4-2012

Het hotel heeft een nostalgische uitstraling en ligt hoog gelegen met mooi uitzicht. Al kraken de houten vloeren, de bedden zijn prima en de eigenaar is erg vriendelijk. Het eten is prima, maar geen culinair hoogstandje.

Gereisd Met partner in april 2012

Heerlijk weekend in de Ardennen

Estelle de Beus
2-8-2011

Prachtig hotel in de Ardennen. Gastheer-vrouw zijn super vriendelijk en heel gastvrij. Prachtig uitzicht, heerlijk eten!!!, nette, schone kamers (ben ik heel kritisch op), goede bedden, mooie wandelroutes. Wij hebben heerlijk genoten van een goed verzorgd weekend. Een echte aanrader voor mensen die tot rust willen komen en zelf willen beslissen om het toerisme in bv Durbuy op te zoeken.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldige dagen gehad!

Fam. Steegs
13-8-2009

Gastheer en gastvrouw erg vriendelijk!! Heerlijke bedden. Mooie ligging. Lekker ontbijt. Kortom: alles wat we nodig hadden voor 3 dagen genieten in de ardennen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Typisch Belgisch, zeer gastvrij en netjes

Paul
16-2-2009

Op de valreep konden wij hier nog terecht. Dankzij de geweldige service is dit gelukt. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel die goed Nederlands spreken. Nette, niet al te grote kamers. Met als enig min puntje de kleine badkamer. Geweldig uitzicht, centraal gelegen in de Ardennen. Het bij de prijs inbegrepen ontbijt is echt fantastisch, zo goed zie je het niet vaak. We komen hier zeker nog een keer terug.

Niet gegeten in het restaurant, maar je moet hiervoor denk ik echt een fijnproever van de Franse keuken voor zijn. Vrij prijzig als ik de kaart zo zag.

Kortom: Een heerlijk hotel met een prachtig uitzicht en vriendelijk personeel wat nog weet wat gastheerschap is.

Gereisd Met vrienden in februari 2009
2008

Zeer goed hotel, propere kamers, vriendelijke bediening,

Johan
7-7-2008

Zeer goed hotel, propere kamers, vriendelijke bediening, lekker ontbijtbuffet, juist de prijs was vrij hoog.

Gereisd Anders in juli 2008
2007

Mij is vooral de prachtige ligging bij gebleven, maar ik

Ingrid
6-6-2007

Mij is vooral de prachtige ligging bij gebleven, maar ik vond het ook wel vrij duur

Gereisd Anders in juni 2007

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Beau Site in Trois-Ponts, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Beau Site zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.