Hotel Le Beau Site

Hotel Info

Meer hotelinfo

26 reviews over Hotel Le Beau Site

• 8Johan07-07-2008

Zeer goed hotel, propere kamers, vriendelijke bediening, lekker ontbijtbuffet, juist de prijs was vrij hoog.

• 8Ingrid06-06-2007

Mij is vooral de prachtige ligging bij gebleven, maar ik vond het ook wel vrij duur

• 8d&j04-10-2006

Wij zijn er alweer een tijdje geleden geweest...maar het blijft ons altijd bij. Enya kwam uit de boxen(heel relaxed dus en wij ( de enige in het hotel)kregen een keizerlijke behandeling. Verder keken we uit vanuit het restaurant op het dal en het begon te sneeuwen Geweldig!!!!!Het eten was voortreffelijk. Ik weet niet of het nog dezelfde kok als toen is maar die jongen kon koken. Het ene culinaire hoogstandje na het andere.De reden voor de 8 die ik gegeven heb is: dat de kamers wel aan een opknapbeurtje toewaren. Maar het was er heel schoon. Kortom we hebben dus een heerlijk lang weekend gehad ,zozeer zelfs dat we er nog 2 dagen aan vastplakte!!!!

• 5De Beule Dirk04-10-2005

Zeer kleine kamers(10m2 voor 2 pers) bad kamer(?) inbegrepen met versleten oud meubelair.Ons gastronomisch weekend was tweemaal een doordeweekse dag-schotel,een goede kok herkend men aan zijn sausen,(geen gebruikmakend van Knorr of dergelijke huishoudelijke hulpmiddelen).De bediening was goed en vriendelijk, de persoon deed zijn best om ons in het Nederlands te woord te staan,de hogere klasse wijnen waren zeer goed en prijselijk. Maar voor de prijs welk ik heb betaald voor dit gastronomisch weekend kan ik moeiteloos in deze omgeving een zeer goed hotel vinden!

• 8Erwin31-05-2005

mooie ligging, verzorgd familiehotel, ga er vooral naar toe om te eten! Uitstekende keuken. Menu's met veel doorzicht opgebouwd een echte aanrader.

• 7john14-04-2005

Het zag er een beetje saai uit, maar we zijn toch binenn gegaan om er te eten. De bediening was redelijk maar traag! Het eten vonden we niet echt goed, teveel eenvoudige dingen voor toch wel veel geld.

• 9Ivan en Ann02-10-2003

Ivan en Ann Zoals Gitte schrijft zijn de kamers op het 2de verdiep klein, maar zeer netjes onderhouden. De kwaliteit van het eten kan zeker vergeleken worden met dit van een eerste klasse restautant met Michelin sterren! Christine en Dennis jullie zijn goed bezich, doe zo verder. De leerkrachten en gevolg uit Assenede.

3 tips over Hotel Le Beau Site

• Yannes Westland, 12-05-2013

Leuke geocaches in de buurt. Wij hebben er 6 kunnen vinden en zijn daardoor op leuke plekjes geweest. (Dat is dan ook de reden waarom we geocachen)

• g.stout, 25-10-2012

GA ER NOOIT HEEN. HET KAN OOK U OVERKOMEN.

• Dick B, 26-05-2015

Ook een prima uitvalsbasis voor een groep fietsers! Vlakbij La Redoute, De Wanne, Haute Levee, Stockeu, etc.

1 vraag over Hotel Le Beau Site

• Kitty, 02-02-2017

Fiets huren?

Kunnen we een elektrische fiets huren in de buurt?

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV