Kleine hotelsWeer vandaag25°17°
8,9

6 reviews over Hotel Le Beau Site in het Nederlands

Het was super! eten, gastvrijheid en ligging hotel

Fien
21-2-2017

Personen die wat slecht ter been zijn? Trappen. De gastvrouw en heer vriendelijk. Goede ambiance en zeer lekker en gevarieerd gegeten! Bij de aperitief heerlijke hapjes. Prachtig uitzicht en in de omgeving veel te zien. Mooie wandelingen en Spa met de thermen dichtbij. Voor herhaling vatbaar. Dat zou dan 3x geweest zijn! !

Gereisd Met vrienden in maart 2016

heerlijke super vakantie

biker1974
      12-8-2016

alles was super . het enige minpuntje de garage voor de fiets daar durfde ik hem niet neer te zetten dus hield hem in de auto.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super goed!

Fien van Schijndel
      14-10-2015

Zeer gastvrij. Fijne gastheer en gastvrouw. Heerlijk gevarieerd eten. Vers en mooi opgemaakte borden. Oog voor details! Prachtige ligging van het hotel. De hele sfeer blijft je dagen daarna nog voelen! Een echte aanrader dus!!!

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Le Beau Site voor je op een rij gezet:

Fijn hotel, gastvrij, fantastisch uitzicht

Dick B
      26-5-2015

Hotel Le Beau Site is erg gastvrij, behulpzaam, gemoedelijk. En heel praktisch: met een Nederlandse manager. Topper is het uitzicht over de vallei.

Gereisd Met vrienden in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige uitvalbasis voor weekendje fietsen

Roger Berger
      26-5-2015

We gebruiken het hotel al enkele jaren voor een weekendje fietsen. Elk jaar sta ik weer versteld van de service, prijs en kwaliteit van het eten. Hoewel we met een redelijk grote groep zijn (laatste keer 18 personen), is het eten perfect in orde. De laatste dag nog wat kilometers maken is geen probleem, want dan kan je de kamers gewoon iets langer aanhouden. Fietsen kunnen veilig gestald worden, etc.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Typisch Belgisch, zeer gastvrij en netjes

Paul
      16-2-2009

Op de valreep konden wij hier nog terecht. Dankzij de geweldige service is dit gelukt. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel die goed Nederlands spreken. Nette, niet al te grote kamers. Met als enig min puntje de kleine badkamer. Geweldig uitzicht, centraal gelegen in de Ardennen. Het bij de prijs inbegrepen ontbijt is echt fantastisch, zo goed zie je het niet vaak. We komen hier zeker nog een keer terug.

Niet gegeten in het restaurant, maar je moet hiervoor denk ik echt een fijnproever van de Franse keuken voor zijn. Vrij prijzig als ik de kaart zo zag.

Kortom: Een heerlijk hotel met een prachtig uitzicht en vriendelijk personeel wat nog weet wat gastheerschap is.

Gereisd Met vrienden in februari 2009

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
      • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
      • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Beau Site in Trois-Ponts, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Beau Site zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.