Kleine hotelsWeer vandaag19°11°

2 reviews over Hotel Le Beau Site in het Nederlands

Heel vriendelijk!

Nick
1-6-2014

Hotel le beau site is een aanrader voor mensen die van doorreis of van een paar daagjes weg houden! Het uitzicht uit het kamerraam is prachtig! Het hotel wordt door een heel gastvrij stel gerund (Man: Nederlands, Vrouw: Belgisch) En als je s' avonds nog even beneden wou zitten dan hadden ze ook nog een speciale ruimte daarvoor. Het hotel is licht verouderd maar wel goed onderhouden. Het eten in het restaurant is goed maar met kinderen afteraden i.v.m dat er weinig op de kaart staat wat kinderen lustten. Trois-ponts zelf is gewoon een heel saai dorpje alles is er verouderd maar in het dichtbij gelegen plaatsje ''Coo'' is het sfeertje heel gezellig daar is bijv. ook ''Plopsa Coo'' heel leuk om heen te gaan met de kinderen! Nog één ding over het hotel: De bedden zijn heel goed!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

geweldige dagen gehad!

Fam. Steegs
13-8-2009

Gastheer en gastvrouw erg vriendelijk!! Heerlijke bedden. Mooie ligging. Lekker ontbijt. Kortom: alles wat we nodig hadden voor 3 dagen genieten in de ardennen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Beau Site in Trois-Ponts, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Beau Site zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.