Kleine hotelsWeer vandaag26°15°
8,9

10 reviews over Hotel Le Beau Site in het Nederlands

Prachtig ambiance en hartverwarmende patron

Pieter Nanne Groot
1-1-2019

Bijzonder, verrassend, eerlijk en echt

Gereisd Met partner in december 2018

Gedateeerd

Arnoud
2-4-2017

locatie super,kaners sterk gedateerd, service zeer matig. Keuken sluit op zaterdag al om 19.30 en bar was om. 23.00 al dicht. Kop thee was 5 euro. Geen aanrader

Gereisd Met partner in maart 2017

Aanrader

Wilma Janssen
19-9-2016

Mooie ruime kamer met een gezellig zitje, supervriendelijke eigenaresse, leuke bediening, diner was prima, ontbijt ook, voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in september 2016

mooie ligging, vriendelijke mensen

Suzanne
3-2-2016

Hotel heeft een prachtige ligging met een mooi uitzicht. De kamers zijn mooi opgeknapt en alles was mooi schoon en verzorgd. Het avondeten was helaas niet wat we ervan verwacht hadden. Voor de prijzen die dit hotel vraagt hebben wij normaal gesproken een luxer onderkomen. Dus helaas zullen wij hier een volgende keer niet meer terugkeren, ondanks dat we heel vriendelijk en gastvrij zijn ontvangen en men ook zeer behulpzaam was.

Gereisd Met partner in januari 2016

Heerlijk hotel, in alle opzichten!

Dafne ter Haar
25-10-2015

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf in dit hotel. De gastvrijheid, het eten, de rust en niet te vergeten het uitzicht. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in oktober 2015

prima ligging, weldadige rust en ook culinair

ab
3-8-2015

De eigenaar beheerst het gastheerschap tot in de puntjes, de eigenaresse weet de smaakpapillen te activeren. Kortom een goede combinatie op een prima locatie

Gereisd Met partner in juli 2015

heel goed

van dijk
25-7-2015

Fijn hotel met ruime parkeermogelijkheid. Eigenaars zeer vriendelijk. Ruime, schone kamers met prima bedden. Heel goed en uitgebreid ontbijt.Fantastisch uitzicht. Voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden.

Fantastisch uitzicht en keurige kamers

Yannes Westland
12-5-2013

Ruime kamer. Interieur is in balans qua stijl van het gebouw. Dus verwacht geen strak en moderne inrichting. Dat zou ook zeker niet bij het oude gebouw passen. Bedden zijn wel heerlijke boxsprings! Uitzicht is prachtig. In de morgen aan het goed gesorteerde ontbijtbuffet is het genieten qua ontbijt en uitzicht. De vrouw des huizes is tevens de kok en ze weet wat dat inhoud: smaakvol en keurig opgemaakte borden.

Gereisd Met partner in mei 2013

Mooi uitzicht

ria
25-4-2012

Het hotel heeft een nostalgische uitstraling en ligt hoog gelegen met mooi uitzicht. Al kraken de houten vloeren, de bedden zijn prima en de eigenaar is erg vriendelijk. Het eten is prima, maar geen culinair hoogstandje.

Gereisd Met partner in april 2012

Heerlijk weekend in de Ardennen

Estelle de Beus
2-8-2011

Prachtig hotel in de Ardennen. Gastheer-vrouw zijn super vriendelijk en heel gastvrij. Prachtig uitzicht, heerlijk eten!!!, nette, schone kamers (ben ik heel kritisch op), goede bedden, mooie wandelroutes. Wij hebben heerlijk genoten van een goed verzorgd weekend. Een echte aanrader voor mensen die tot rust willen komen en zelf willen beslissen om het toerisme in bv Durbuy op te zoeken.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Beau Site in Trois-Ponts, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Beau Site zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.