Vakantiepark Landal Village les Gottales

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen7,8

25 tips over Vakantiepark Landal Village les Gottales

Jozef, 12-5-2018
Gaat u met 2 personen naar dit park, overweeg dan om een appartement te boeken. Wij zijn vaker op dit park geweest. Nagenoeg alle huisjes hebben een zeer krappe/steile trap naar boven. Mijn vrouw is slecht(er) ter been dan ik. Gelijkvloers is dan wel zo prettig. Het huisje naast de receptie is (nagenoeg) gelijkvloers. Klein opstapje naar de badkamer/toilet. Ik weet niet of er meer huisjes zijn die geen verdieping hebben. Zou je even moeten informeren bij Landal.
anoniem, 22-12-2014

Reserveer de beddenopmaakservice, een beter begin van de vakantie is er niet.

Bezoek het atelier van de enige vakman die nog Belgische wetstenen maakt van -uit een eigen steengroeve gedolven- materiaal. Petit Sart, Lierneux.

jomaro1, 20-11-2014

Robertsville...prachtig bos en watervallen.

Geen grote koffer...trap is smal.

In Spa met gondel naar boven.

Je aan de snelheid houden...bekeuring krijg je thuis opgestuurd.

En uitkijken voor loslopend wild....ezels bv

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Village les Gottales voor je op een rij gezet:

Saskia, 19-11-2014

Tip in de routebeschrijving staat dat je in Trois Ponts een steil weggetje moet nemen (alleen voor omwonenden). Dat is echter totaal niet nodig. Even door het dorp rijden en dan linksaf. Volg de beschrijving van de route -als er sneeuw ligt-. Die weg is veel prettiger rijden (zeker in 't donker!!)

Tip: boek wel een gerenoveerd huisje (wij hadden 1a). In de omgeving is genoeg te doen, voor ieder wat wils.

50+, 25-6-2014
    Neem je onderlakens van thuis mee!!!!!!! Hoogseizoen is echt juli en augustus wil je iets doen bel even van te voren
    Monique, 4-3-2014
    Weinig te beleven in Trois Ponts. Coo en Stavelot bieden meer mogelijkheden wat betreft restaurants of cafeetjes. Restaurant Le Baron in Coo wordt goed beoordeeld, wij zijn er niet geweest maar wellicht is het een tip. Bezoek ook eens La Roche, leuke sfeer en gezelligheid.

Dolf Peeters, 4-1-2014
    Na 10 km heuvelopwaarts wandelen is het 's avonds goed eten bij la Ferme Bodson. Maar dames, met een fles wijn achter de knopen is de terugweg naar les Gottales niet ver, maar op hakken wel een uitdaging : -)
    marije van groeningen, 13-10-2013
    Chocolademuseum Defroidmont en het wildpark: Le park a Gibier in La roche-en-Ardenne zijn de moeite waard voor een bezoek.
    Allard1979, 21-9-2013

Ga eens naar chocolaterie Jacques in Eupen. Of naar Monschau, een heerlijk sprookjesachtig stadje. Vermijd de snelwegen en ga binnendoor over de hoge venen.

Ga naar friterie Bertrand in Trois Ponts (kan niet missen) en eet een frietje op het dak.

Sabine, 11-8-2013
    De grotten van L'ambine vlakbij Luik zijn fantastisch, kleinschalig en heel mooi. Voor de mensen die de toeristische grotten van Remouchamps en Han wel gezien hebben.