Vakantiehuis La Ferme Henry Lehro

Vakantiehuis La Ferme Henry Lehrostersterster

7.8Goed

België, Luik, Trois-Ponts

Op vakantie geweest naar La Ferme Henry Lehro?

7.8Goed

• 8.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

4 reviews over Vakantiehuis La Ferme Henry Lehro

• 9Elbert Berrens14-03-2010

Fijn, ruim en stil

Fantastich groot huis, voor max. 22 mensen. Enorm gezellig. Mooie bossen. Huis van natuursteen, van binnen volledig in hout vormgegeven. Ruim en ook zeker geen gebrek aan sanitair. Met een beetje carpoolen en wat ruimtelijk inzicht kunnen er ook redelijk wat auto's op de eigen parkeerplaats staan.

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 7Seuren02-05-2009

mooie omgeving huis ligt erg mooi

Met 20 personen naar dit huis geweest.10 volwassenen en 10 kinderen (0 tot 9 jaar). Het huis ligt erg mooi tegen een heuvel met prachtig uitzicht.Er is wel achterstallig onderhoud, lekke douche, kapot fornuis, veel lampen die het niet doen en de schoonmaak was ook niet alles. Toch heeft dit huis iets gezelligs. Wij hebben er ons prima vermaakt en ook de kids hebben zich geweldig geamuseerd in de omheinde tuin. De houtkachel is erg gezellig en het uitzicht vanuit de keuken is werkelijk schitterend!! Als dit huis beter zou worden onderhouden dan zou het echt een topper zijn i.p.v. nu een middenmoter. De eigenaresse spreekt alleen frans en dat is dus een nadeel. In de omgeving is erg veel te doen ook voor de kids.

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 8Emmy25-10-2008

schitterende omgeving!

Mooi,groot huis;heerlijke grote keuken,voldoende ruimte.Ligt heerlijk rustig,en toch overal dichtbij.8 volwassenen en 8 kinderen,die zich allemaal prima hebben vermaakt in/om huis,en genoten van de mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 7Roy22-10-2007

Slecht huis dat geteisterd wordt door lekkages van de douches. Hierdoor stond de woonkamer blank. Uitbaatster praat alleen Frans, dus gebrekkige service.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

0 tips over Vakantiehuis La Ferme Henry Lehro