Vakantiehuis Feront

Vakantiehuis Feront

Onvoldoende

1 review over Vakantiehuis Feront in het Nederlands

Met vrienden

Matige prijs/kwaliteit verhouding, slechte service

HRF van der Meer
9-2-2010

Met onze vriendengroep (ong 20 pers) gebruik gemaakt van deze accomodatie. Het huis is matig ingericht en is behoorlijk gedateerd. De douches zijn rommelig ingedeeld in het huis (bv met een plastic gordijntje uitkomend in de gang). Diverse eetstoelen vallen onderhand uit elkaar.

Toen wij de eigenaar mededeelden dat de douchekoppen niet opgehangen konden worden aan een haakje, deelde hij in het gebrekkig Engels mede dat dit tegen vandalisme was en dat hij dit niet wilde verbeteren. Kwestie van onwil. Een dergelijke onwillige en norse houding hebben wij in alle 25 voorbije jaren dat wij gebruik maken van een groepsaccomodatie nog niet meegemaakt. Nee, dit huis is zeker NIET de moeite waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Feront in Trois-Ponts, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Feront zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.