Hotel Du Pere Boigelot

Hotel Du Pere Boigelotstersterster

7Goed

België, Luik, Trois-Ponts

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Du Pere Boigelot?

7Goed

Tonen op kaart

3 reviews over Hotel Du Pere Boigelot

• 8Jacob Veenhuysen24-02-2008

met jongste zoon een weekend verbleven voor rust en goed gesprek; dat verliep uitstekend, we verdwaalden tijdens het wandelen, maar aten en sliepen daarna uitstekend; voor herhaling vatbaar.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 5JMR18-02-2007

In het najaar zijn we een paar dagen in dit hotel geweest. Kamers waren ouderwets, maar goed, dat draagt tot op zekere hoogte bij aan de sfeer. Jammer was dat vóór het hotel een kruispunt was, waar ze aan het werk waren..... Hele boel was opgebroken. Ontbijt was zeer teleurstellend. Een paar boterhammetjes, een klein bakje jam of marmelade, twee plakjes kaas (1 pp) en twee plakjes ham. Nou eten wij allebei vegetarisch, dus de keus werd nog minder.... Plus dat we ook niet genoeg brood hadden...

Het trieste is dat we hier van tevoren over gebeld hadden. En nee, 'het was geen probleem dat we vegetariër waren, want we konden ook iets van ei eten of zo, ze zouden wel wat regelen'. Tja, als je bijna 2 euro per ei wilde betalen........ Maar dat bleek pas toen we er zaten...

Gelukkig was het goed weer en de Ardennen zijn natuurlijk schitterend. Al met al zijn we zo min mogelijk in het hotel geweest en hebben daardoor toch een paar leuke dagen gehad. Maar: niet voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in oktober 2006

• 8beckers05-01-2007

zeer lieve gastvrouw en man hebben ons fantastisch opgevangen wel duur achteraf. beetje oubollig maar gezellig

Gereisd met familie in juli 2006

0 tips over Hotel Du Pere Boigelot

0 vragen over Hotel Du Pere Boigelot

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin