Géén boekingskosten

Chalet info

Meer chalet info

3 Reviews over Chez Ellen

• 10Jurgen11-09-2017

Prachtig gelegen en van alle gemakken voorzien

We hebben twee weken met plezier in "Chez Ellen" doorgebracht. Het ligt op een prachtige locatie met een fraai uitzicht over glooiende velden en de zo kenmerkende bossen. Het huisje zelf is van alle gemakken voorzien. Met name de compleet uitgeruste keuken verdiend hierbij een aparte vermelding. Ruim voldoende pannen, keukengereedschap, borden en bestek aanwezig.

De eerste week was wat het weer betreft even afzien. Heel veel regen en behoorlijk fris. Maar dat was geen probleem want binnen zaten we droog en we hebben dankbaar gebruik gemaakt van de aanwezige open haard. En bij elke doe-het-zelf zaak in de buurt kun je openhaard hout kopen. Overigens is het huisje ook van een uitstekende centrale verwarming voorzien.

Tips: In het nabijgelegen Trois Ponts vind je een Hubo (doe-het-zelf), een Carrefour en een Delhaize supermarkt. Die laatste heeft buiten(!) ook een soort wasserette opstelling waar je dus 24/7 een was kunt draaien.

• 10Paco03-08-2017

Fantastische week gehad!

Fantastische omgeving. Chalet is van alle gemakken voorzien, schoon, mooi ingericht, rustig gelegen. Dichtbij alle bezienswaardigheden zoals natuur en geschiedenis. Zeer vriendelijke eigenaar.

• 10Valleria02-08-2017

Geweldige chalet met alle luxe van binnen!

Mooie chalet met alle nodige luxe in een dorp vlakbij Vielsalm. Lopend ben je binnen enkele minuten in het Bos. Prachtig uitzicht vanuit de veranda van het chalet. Eigenaar zeer vriendelijk, leuk welkom met een flesje Cava. Aanwezig Wifi, vaatwasser, mooi moderne badkamer en stijvol ingericht. Met de auto is veel te bereiken wij zijn met ons gezin erop uit gegaan. war Museum Bastogne, kanoën, grotten van remouchamps bezocht, mooie wandeling Ninglinspo, Vielsalm, bij maboge in de rivier gezwommen. er is nog veel meer te doen en te beleven we hadden echter maar een week.

Chalet Chez Ellen info

• CafeNiet beschikbaar