Vakantiehuis La Lavandière

Vakantiehuis
5,6

3 reviews over Vakantiehuis La Lavandière in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooi vakantiehuis - maar toch niet meer

familie Loncke
28-10-2016

Mooi vakantiehuis maar aangezien we vele malen hebben moeten bellen, mailen, enz. om onze waarborg terug te krijgen... We hadden zelfs gepoetst terwijl dat helemaal niet vereist was en toch... Na meer dan een maand hebben we nu de waarborg terug gekregen maar verminderd met 30€ zonder enige uitleg.

Very nice holiday house but as we had to wait more than a month for our guarantee (several mails, telephone calls, at the end I almost had to threaten her to get that 1000€ back). Eventually she paid it but 30€ less without any explanations why

Mooie plaats en toch...

bouwen
6-8-2013

- positief: veel ruimte, mooi gelegen, zwembad, comfort, 8 slaapkamers!, voldoende keukengerief, kortom: we hadden er een heel fijne week!

- En toch gaan we er niet meer terug. De eigenares toont onvoldoende respect voor de huurders, die toch een grote som betalen voor het huis. Kookplaten werkten niet goed, kabel van DVDspeler werd pas na drie dagen gebracht, veel bedenkingen bij vorige huurders, bij het energiegebruik daarvan. Er is geen wasmachine omdat "men dat misbruikt" (en dat in een huis voor 18 personen), geen stofzuiger!. Eigenares komt regelmatig langs, wat gevoel van controle geeft. De borg is 1000 euro, aub!!, en is nog steeds niet teruggestort (6 dagen te laat al). Toppunt: haar aanbod om rechtstreeks via haar te huren en niet via bureau : de prijs is amper 100 euro minder dan. Not done!

2008

Problemen met borg teruggave

Alders
1-10-2008

Mooi huis op een prachtige plek. Helaas levert de borg bij dit huis een probleem. Wij zijn er 2x geweest en de eerste keer duurde het 4 maanden voordat deze terug kwam (600,-!!), excuus: aan verkeerde familie overgemaakt. De 2e keer hadden ze geen tijd voor de controle met ons te doen en werden we later geconfronteerd met 200,- borginhouding wegens extra schoonmaakkosten en gebruik beddengoed. Deze hadden we niet gebruikt en ook was het huis schoon toen we weggingen (daarnaast ook al schoonmaakkosten in de huurpirjs betaald). Jammer dus want je betaalt al een behoorlijke huursom. Wij komen hier niet meer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Lavandière in Thirimont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Lavandière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.