Vakantiehuis

16 reviews over Vakantiehuis Source la Reid in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

geane.tamiris
16-12-2014

Source la reid is ons echt bevalllen met de groep,alles is letterlijk hersteld en vernieuwd zelfs de badkaamer vloer en electriciteit...niet mimwaar van de deze dingen die we hoorden

Gereisd Met vrienden in december 2014

Never, ever, nooit meer!

g_vroomans
15-6-2014

Toestand van het huis was (6-06-2014). Het gras stond tot 50 cm hoog. Het water was bruin. Zie zwembad. De elektra stond bij aankomst al voor 11 euro op de teller om te betalen dat wij niet hebben verbruikt wel verrekend. Het water is te duur. 6 m3 verbruikt, waar we 105 euro voor betaald hebben, normaal betalen we iets van 3,50 in andere huizen per m3. Nee we zijn echt een melkkoe geweest voor deze meneer Hanssen, die we overigens niet gezien hebben. Mijn schoonzus is met de baby in een kuil gestapt achter op het gazon en gevallen met baby en al, de kuil hebben we met een emmer zand dichtgemaakt, je kon de kuil niet zien vanwege het hoge gras. Er lagen 4 theelepeltjes, vorige bewoners zouden de lepeltjes gebruikt hebben voor drugs... Zogenaamde antislipmatjes voor en in de douche zijn spekglad, ik zelf heb me behoorlijk bezeerd toen ik uitgleed in de douche. Foto's van alle gebreken spreken voor zich!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

Geweldig!!!

zeynep
24-11-2012

Geweldig vakantiehuis. Heel ruim, netjes, schoon, praktisch en gezellig. Ligging is prima en heel erg kindvriendelijk ( wij waren met 3 jonge kinderen en 3 babys en 8 volwassenen). We werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaar. We gaan zeker terug! Echt een aanrader.

DIDI HANSSENS, Eigenaar, 11-12-2012

Bedankt voor uw leuke reactie, het is niet makkelijk goed voor alle mensen te doen maar denk dat het huis alle mogelijkheden heeft voor groot en klein en een perfecte uitvalbasis is voor vele leuke bezoeken aan de Belgische Ardennen waar uw verblijf toch om gaat. Alle slechte krietiek komt dan ook van huurders die het huis in slechte staat nalaten of dingen stuk maken. Bedankt om alles erg netjes na te laten. Ik hoop u nogmaals in Source la Reid te mogen verwelkomen. Het huis heeft elk seizoen een thema zoals momenteel kerst en sneeuw met mogelijkheid op 8km om te skien en heerlijk wild te eten in de zeer grote volledige keuken. In de lente heerlijk wandelen of plopsa coo? In de zomer zwemmen in spa en kano varen, de herfst wildseizoen en prachtige boswandelingen achter het huis of hoge venen, het huis mag dan wel van de jaren 80 zijn maar is volledig vernieuwd en erg aangenaam met de grote tuin en zeer grote voortuin zodat u geen last hebt van vooraan. Altijd welkom. groetjes Didi

Never Nooit Meer! Afgezet

JSpeksch
22-11-2012

Met een stel vrienden hebben wij dit vakantie huisje in het voorjaar van dit jaar geboekt. Bij aankomst bleek het al een vervallen bende. Oke, alles is aanwezig de keuken is fatsoenlijk en er waren genoeg slaap plekken. Nu de nare dingen - Gras 3 weken niet gemaaid, 30cm hoog - Oude niet werkende bestelbus geparkeerd in de voortuin - 2 tvs in de woonkamer die beiden niet fatsoenlijk werken - Vervallen kapotte stoelen met uitstekende spijkers in achtertuin - Oude kapotte zitmaaier in achtertuin (Niet te verplaatsen) - Sauna? Oud zelf inelkaar getimmerd hok - Mooie ligging? Doorgaande drukke weg..

Het ergste? Bij aankomst hebben we de eigenaar niet kunnen ontmoeten, hij was op vakantie in Spanje. Daarnaast hebben we de borg nooit terug gekregen, wegen volgens hem door defecte tv. Echter waren beide tv's ZO ontzettend oud dat ze bijna spontaan kapot konden gaan...

Nee nooit met deze verhuurder in zee gaan.

Gereisd Met vrienden in april 2012

heerlijk huis voor grote groepen vooral met kids

wendy
16-10-2012

Vorig jaar al met kerst genoten in dit huis en van de omgeving ondanks de kou want je moet behoorlijk stoken wil je het hele huis verwarmen. Deze keer hebben we een weekendje genoten met elkaar en van de omgeving. De inrichting van het huis zelf is niet heel modern imaar juist daarom heeft het een bepaalde warme uitstraling. De eigenaar is erg vriendelijk . De kinderen hebben zich heel goed vermaakt in de grote omheinde tuin waar verschillende speel attributen aanwezig zijn. In de buurt leuke dorpjes waar je zelfs op zondag lekker broodjes kan halen voor je ontbijt. Kortom wij hebben weer een super weekend gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Sep 28 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
DIDI HANSSENS, Eigenaar, 11-12-2012

Hey Wendy, alvast bedankt voor jullie verblijf deze zomer,helaas was er met kerst geen plaats dit jaar maar wil best reserveren op voorhand; jullie zijn zeer goede huurders en hoop jullie snel weer te zien. je hebt mijn nr 0032475756484 als je wil reserveren. doe de groeten en iedereen en prettige feestdagen. groetjes Didi en Cassandra

Heerlijk oordje

Sandra schamps
11-10-2012

Het vakantiehuis Source la Reid in Theux was voor ons een aangename verrassing, zeker voor de herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in juli 2012
DIDI HANSSENS, Eigenaar, 11-12-2012

Altijd welkom in de Ardennen voor een fotoshoot of gewoon genieten met vrienden... groetjes Didi

Supertof huis temidden van de natuur!

Tanya caers
11-10-2012

Dit is een supergezelige landelijke villa vlakbij het dorp en de tuin geeft uit op het bos waar je kms lange wandelingen kan doen zonder ook maar een mens tegen te komen! Niet ver van Spa en andere mooie steden biedt deze vakantiewoning met zijn zeer ruime kamers, openhaard en zeer volledig materiaaluitrusting alles wat wij nodig achten in een vakantiehuis! Ideaal voor vakantieperiodes, kerst of langere tijd en zeer kindvriendelijk! Een aanrader!

DID HANSSENS, Eigenaar, 11-12-2012

Bedankt voor je leuke verblijf en hoop je een dezer nogmaals te onvangen in Source la Reid. Alle 4seizoenen is het huis een perfecte uitvalbasis voor kerstmarkten,skien,kano varen, zwemmen in spa water en kuuroorden tegen een zeer aangename prijs van ongeveer 19euro pp,voor de kids plopsa coo, en niet te vergeten dat Nederlands Maastricht op 30 minuten is,Duitslands Aken op 30minuten,3landenpunt op 30minuten,Luxembrug op 20minuten, Bastogne,Luik enz allemaal vlakbij om te shoppen of kerstmarkten; en als je dan thuis komt kan je heerlijk genieten aan de haard van met een heerlijk glaas wijn of gluhwein. welkom in de Belgische Ardennen...tot snel en bedankt voor je meermaalse verblijf groetjes Didi

heerlijk genieten,praxhtig.gereformeerd.huis

pr Gomez
25-9-2012

Genieten.in en.rondom.het huis. De.eigenaar.heeft recent werk gemaakt.van.de.tuin.terras.en.interieur. bedankt vor.een.leuk verblojf. De.omgeving heeft.ons aangezet.tor opnieuw plannen in de.lente. We.komen terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch voor de kinderen!!

Barbara
27-7-2012

Met zorg ingericht! Heel leuk voor de kinderen en grote families, veel speelruimte en grote kamers!!

Hanssens Didi, Eigenaar, 6-9-2012

Bedankt voor de leuke reactie, onderliggende reactie is heel erg ou en heeft geen enkele zin meer, alles in huis is veranderd en vernieuwd. Het terras is ook helamaal aangelgd en heeft een speeltuin voor de kids. Heerlijk genieten op de petanquebaan, er is een budgetmeter om uw elektriciteit in het oog te houden, en ook het water is naar verbruik. Dus heel erg makkelijk; De kamers hebben nieuwe vloerbekleding en de kuisploeg is er als een storm iedere maal door aan hzet gaan om een reine woonst te hebben. Groet DDHanssens

Heerlijke 14 dagen in net groen

Mireille
17-7-2012

We waren aangenaam verrast met de centrale ligging van deze villa alsook de groene omgeving en koetjes in de Wei :-)

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Source la Reid in Theux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Source la Reid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.