Camping Minicamping L'Escargot

Camping Minicamping L'Escargot
9,3

6 tips over Camping Minicamping L'Escargot

Simone, 6-5-2018

Grotten van Remouchamp zijn een aanrader.

Safaripark Monde Sauvage: dierentuin met kleine safari. Wel beetje vergane glorie.

Leuke zeer pittige stijle wandeling naar de kasteelruïne in Theux. Maar daar kun je ook met de auto komen.

Heerlijke restaurantjes in het centrum van Theux. En de ijssalon......

Arno Carnas, 5-8-2015
Als het heeft geregend en je loopt naar het toilet zijn de onderste stenen (zwart) glad als je op slippers loopt. En even oppassen als je de afwas "boven" doet. Aanrechtblad loopt iets af en heeft geen waterkering, dus loopt het water je schoenen in als je een beetje spettert :-)
jorrit de Gruijter , 31-8-2014
De broodjes service is goed, maar het brood is niet geweldig.

Sabine en Geert, 11-7-2013
Heel veel mooie en afwisselende wandelingen in de buurt! Tineke kan je wel advies geven!
Sofie, 22-10-2012

Bubbelbad!

Restaurants op wandelafstand (15min), waar je ook met de hond binnen mag

Lodewijk Olthof, 2-8-2012
Wanneer je naar Plopsaland gaat, dan is het zeker niet nodig om een all-in kaartje te kopen. Wij gingen met twee kinderen (6mnd en 3,4jr) en dan blijft een ouder altijd wachten. Een strippenkaart is dan meer als voldoende.