Camping Minicamping L'Escargot

126 reviews over Camping Minicamping L'Escargot in het Nederlands

Een paradijsje op aarde

Anne
14-6-2018

Een oase van rust, een paradijs . Prachtig gelegen, rust en vol gemak . Een plek om naar terug te gaan..

Gewoon doen en genieten

Kathleen & Jeremy
12-6-2018

Wat we goed vinden: kortom alles, zelfs het weer was geweldig. Fantastische ontvangst, lekker rustig, heerlijke broodjes, fantastische sauna en massage, bubbelbad super, uitmuntend sanitair en het gezelschap was ook de moeite waard. Sinds jaren vaste glamper. Komen hier elk jaar minstens tweemaal om onze batterijen op te laden.

Wat we niet goed vinden: NIKS.

Edwin & Tineke, jullie zijn nog niet van ons vanaf zenne. Tot binnenkort. Groeten. Kathleen & Jeremy

wij gaan graag terug.

Frank Gerardi
6-6-2018

De camping is mooi gelegen en zeer goed onderhouden.

Fantastisch sanitair, en zeer goed onderhouden.

Rustige camping, met fijn publiek.

Goede uitvalbasis om de streek te bezoeken.

Zeer vriendelijke uitbaters.

Perfect

Jonas
5-6-2018

Super! Sfeer, ontvangst, eten, tent, alles was tip top

Super!

Bonnie en Gijs
5-6-2018

Super gezellige en propere camping.

Mooi ingericht en topservice.

Verzorgde kleine camping met een gastvrijheid om u tegen te zeggen !

Super proper sanitair, goede ligging met allerlei bezienswaardigheden in de buurt.

prachtig gelegen en verzorgd terreintje, geen verkeerslawaai, altijd gastvrije ontvangst, zelfs bij volledige bezetting niet druk en geweldig sanitair. Veel suggesties om de omgeving te verkennen, ook om te wandelen of op de fiets.

De heg zou iets lager mogen voor het riante uitzicht.

Heerlijk stil en gezellig

alledas
3-6-2018

Het is een mooie knusse camping waar je je snel thuis voelt. Er is veel aandacht besteed aan details. Super leuke behulpzame eigenaars! Wij hadden de glamping tent gehuurd, helemaal super, was 's nachts wel koud.....

Geweldig met een hoofdletter

M&M Dirkx
3-6-2018

Rustige super camping met luxe faciliteiten en prachtige lokatie voor mensen die rust en natuur waarderen.

Geweldige eigenaren die er alles in doen om een hoge standaard te borgen.

Kan eigenlijk niets benoemen wat er niet goed is.

We gaan zeker nog een keer terug naar deze prachtige camping.

Heerlijk weekje!

Aad en Ineke Brussee
3-6-2018

Camping l'escargot is een geweldig mooie, kleine en heel goed verzorgde camping.

De ligging is geweldig, geheel tussen groen met glooiende heuvels en prachtige weidevelden. De eigenaars zijn een heel vriendelijk echtpaar, die er alles aan willen doen om het de bezoekers van de camping naar de zin te maken. Het sanitair is mooi verzorgd en heel schoon! Elke morgen worden de broodjes die je de vorige dag hebt besteld bij de caravan gebracht! Kortom

wij vinden een bezoek aan deze camping echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping L'Escargot in Theux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping L'Escargot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping L'Escargot scoort een 9.29 uit 10 op basis van 129 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: