Camping Minicamping L'Escargot

136 reviews over Camping Minicamping L'Escargot in het Nederlands

Heerlijk weekje ontspannen!

Ingrid
15-8-2018

Gastvrijheid en flexibiliteit eigenaren, prima sanitaire voorzieningen. Rustige, kleine Glamping. ‘S ochtends vers brood op de plek bezorgd. Minder is misschien de afstand en heuvelachtige ligging naar winkels e/o restaurants. Met auto goed te doen.

Superrustige en superpropere camping !!

Van duyse sabine
4-8-2018

Geen minpunten, alles top !!!! Doodmoe toegekomen en als herboren de camping verlaten na 7 nachten.

Aangename kennismaking!

Ann en Jo
4-8-2018

Fijn onthaal, we vonden er de rust die we zochten. Theux is een leuk stadje.

Camping ontstaan uit liefde voor het vak!

Astrid
3-8-2018

Wat een verzorgde en stijlvolle camping! Duidelijk gedaan door mensen die het met veel liefde en inzet hebben 'gemaakt tot wat de camping nu is. Prachtig sanitair en bestelde broodje tot aan de 'voordeur'. Maw perfect maar meer dan perfect zou het worden als er een klein terrasje zou zijn met lekkere, koude Belgische biertjes en kleine versnaperingen. Maar meer dan perfect zijn moet je willen en is zeker geen moeten.

Geweldig

Peter
3-7-2018

Alles was perfect, zelf het bestelde mooie weer was er

Heel tof!

Fam Ceuleers
3-7-2018

Gezellige rustige camping. Deugddoende sauna na een fikse wandeling langst de Ninglinspo. Lekker ontbijtje geleverd aan caravan! Proper sanitair! Theux is heel levendig.

Enkel jammer van de vele vliegen door de nabijheid van koeien en dat de sauna geen raam heeft.

Voor herhaling vatbaar !

Werner Van der Auwera
19-6-2018

Een prachtige mini-camping met heel veel respect voor de natuurlijke omgeving. Zo rustig gelegen, je wordt enkel wakker gemaakt door het geluid van de vogeltjes.

Super ontvangst door de gastvrouw !

Een paradijsje op aarde

Anne
14-6-2018

Een oase van rust, een paradijs . Prachtig gelegen, rust en vol gemak . Een plek om naar terug te gaan..

Gewoon doen en genieten

Kathleen & Jeremy
12-6-2018

Wat we goed vinden: kortom alles, zelfs het weer was geweldig. Fantastische ontvangst, lekker rustig, heerlijke broodjes, fantastische sauna en massage, bubbelbad super, uitmuntend sanitair en het gezelschap was ook de moeite waard. Sinds jaren vaste glamper. Komen hier elk jaar minstens tweemaal om onze batterijen op te laden.

Wat we niet goed vinden: NIKS.

Edwin & Tineke, jullie zijn nog niet van ons vanaf zenne. Tot binnenkort. Groeten. Kathleen & Jeremy

wij gaan graag terug.

Frank Gerardi
6-6-2018

De camping is mooi gelegen en zeer goed onderhouden.

Fantastisch sanitair, en zeer goed onderhouden.

Rustige camping, met fijn publiek.

Goede uitvalbasis om de streek te bezoeken.

Zeer vriendelijke uitbaters.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping L'Escargot in Theux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping L'Escargot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping L'Escargot scoort een 9.32 uit 10 op basis van 136 reviews.