Camping Minicamping L'Escargot

10++ GEWELDIG

Fam. Hersbach.
15-9-2018

Alles was goed. Goed onderhouden. Sanitair prima. Met gesloten ruimtes en

verwarmd. Je bent dus echt even privé!!! Sauna en heel veel rust en vooral schone lucht. Geen industrie in de buurt. Kortom een echte aanrader. Ga er absoluut nog een keer naar toe.

Een Camping om weer terug te komen

Ina en Theo
6-9-2018

Een prachtige mini camping. Ruime plekken, ruime douche's, en goede toiletverzieningen. Alles was super schoon.

Hier komen we nog wel een aantal jaren

J. Peters
2-9-2018

Wij komen al 4 jaar met heel veel plezier op deze camping. Hebben ook al weer voor volgend jaar gereserveerd.

Rustige kleinschalige camping. Ruime plekken met stroom, water en afvoer achter je caravan. Zeer goede sanitaire voorzieningen.

Voor mensen die van wandelen houden een zeer goede uitvalbasis om vele zeer mooie wandelingen te maken.

Fantastische camping voor rustzoekers

Alfred en Adrie
23-8-2018

Een heel mooie kleinschalige camping met grote plaatsen. Zeer goed en verzorgd sanitair, een fantastische broodjes bezorgservice en een beheerders die zeer gedreven en vriendelijk zijn. Een absolute aanrader voor wie houdt van goed kamperen in rust met een persoonlijke touch van de beheerders. Een mooie omgeving om te wandelen.

Heerlijk weekje ontspannen!

Ingrid
15-8-2018

Gastvrijheid en flexibiliteit eigenaren, prima sanitaire voorzieningen. Rustige, kleine Glamping. ‘S ochtends vers brood op de plek bezorgd. Minder is misschien de afstand en heuvelachtige ligging naar winkels e/o restaurants. Met auto goed te doen.

Superrustige en superpropere camping !!

Van duyse sabine
4-8-2018

Geen minpunten, alles top !!!! Doodmoe toegekomen en als herboren de camping verlaten na 7 nachten.

Aangename kennismaking!

Ann en Jo
4-8-2018

Fijn onthaal, we vonden er de rust die we zochten. Theux is een leuk stadje.

Camping ontstaan uit liefde voor het vak!

Astrid
3-8-2018

Wat een verzorgde en stijlvolle camping! Duidelijk gedaan door mensen die het met veel liefde en inzet hebben 'gemaakt tot wat de camping nu is. Prachtig sanitair en bestelde broodje tot aan de 'voordeur'. Maw perfect maar meer dan perfect zou het worden als er een klein terrasje zou zijn met lekkere, koude Belgische biertjes en kleine versnaperingen. Maar meer dan perfect zijn moet je willen en is zeker geen moeten.

Geweldig

Peter
3-7-2018

Alles was perfect, zelf het bestelde mooie weer was er

Heel tof!

Fam Ceuleers
3-7-2018

Gezellige rustige camping. Deugddoende sauna na een fikse wandeling langst de Ninglinspo. Lekker ontbijtje geleverd aan caravan! Proper sanitair! Theux is heel levendig.

Enkel jammer van de vele vliegen door de nabijheid van koeien en dat de sauna geen raam heeft.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping L'Escargot in Theux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping L'Escargot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.