Géén boekingskosten

BelgiëLuikTheux

9.6FenomenaalScore uit 8 reviews

8 Reviews over Menobu

• 10Beekaert - Maes19-10-2020

Hoteluitbaters -- neem aan Menobu een voorbeeld!!!

In één woord "SUPER" Goede ontvangst en aangenaam verblijf Zeer propere kamers, goed bed, proper sanitair, elke dag nieuwe handdoeken. Lekker eten en uitmuntende gastvrijheid zowel door de manager als zijn personeel. Zeker en vast een aanrader. Ik geef deze een dikke 10+ Prijs/ kwaliteit is perfect. Zeker niets negatief op aan te merken. TOP TOP TOP Bij ons word dit een vast adres om steeds weer naar toe te gaan. Goed uitvalbasis voor wandelaars en fietsers. Gratis afgesloten parking Lekker eten en een gezellige babbel, wat wenst een mens nog meer?????

• 9Bert Pelgrims24-10-2018

Zeer aangenaam en perfect

Wij hebben afgelopen weekeinde met de drie broers en echtgenotes een verblijf gehad in Menobu en zijn allen zeer verheugd over dit verblijf. Vooral de vriendelijke eigenaar heeft ons verblijf goed gemaakt maar ook het eten was voortreffelijk. Een aanrader voor iedereen.

• 8ellen25-05-2012

Hotel Menobu

Prima hotel, wel een te kleine kamer maar super eten

• 6Verkade16-07-2010

Slecht ontbijt..

Wat jammer was, dat wij amper een ontbijt voorgeschoteld kregen, geen vleeswaren, geen kaas, geen thee. Wel jammer, ..en verder was er ook niemand in het hotel, ook konden wij niet dineren ter plaatse.

• 9etienne dierckx12-07-2010

aangenaam plekje in de buurt van Spa

een aangenaam hotelletje dat geleid wordt door twee heel sympatieke mensen. Ze doen er alles aan om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Vooral de keuken is een aanrader. Het zwembad zorgde voor afkoeling tijdens het heel warme weekend. Een aanrader ...

• 8simon neutel03-06-2009

zéér gastvrij, heerlijk gegeten

alles wordt in het werk gesteld om het de gast naar de ziun te maken. Prachtig fietsgebied (we waren er voor LBL, rustige ligging. Fantastische dagen gehad!

• 8Piens17-08-2008

Goed hotel!

Goed hotel!Kamer:ruim en netjes(wij hadden een kamer in het bijgebouw).Buitenzwembad zeer proper.Hoteleigenaar is vriendelijk en tweetalig,wat niet kan gezegd worden van de obers.Eten:dinner goed,onbijt was beperkt.Prijs/kwaliteit is ok.

• 8D. Scholtz04-08-2008

Wat een fantastische service

Werkelijk heel fijn verblijf. Fantastische service, mooie kamer gehad en het eten was formidabel. Wat een vriendelijke mensen

Hotel Menobu info