Géén boekingskosten
BelgiëLuikTheuxVakantiehuizen TheuxVakantiehuis La Grenouille cornue

Vakantiehuis La Grenouille cornue

BelgiëLuikTheux

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis La Grenouille cornue voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering
  • 8.5Inrichting
  • 8.5Ruimte

Vakantiehuis info

2 Reviews over La Grenouille cornue

• 7fam. Marijn07-03-2008

Dit huis ziet er binnen erg leuk uit, maar ligt aan een heel erg drukke weg. In huis hoor je de auto's constant , de tuin grenst helemaal aan de weg. De eigenaren zijn erg aardig en het huis ziet er echt leuk uit, maar is door de ligging wat ons betreft ongeschikt als vakantiewoning. Wij waren hier eind februari, maar als je hier in de zomer bent zit je in de tuin helemaal aldoor in het geraas van de vrachtauto's. Je kan ook geen raam openzetten, omdat het lawaai dan helemaal niet meer om te harden is. De bovenvloer kraakt heel erg (houten tussenvloer), daarom lijkt dit huis mij ook niet geschikt voor twee gezinnen. er zijn bovendien maar drie slaapkamers. Theux heeft wel leuke gedeeltes, maar al het verkeer gaat door het dorp, dat is hier toch wel een probleem. Bij een vakantie in de Ardennen zoek je toch natuur en rust, dat biedt dit huis( helaas voor de eigenaren) echt niet.

• 9Fam. Feenstra28-12-2007

PRIMA HUIS! alles zit erop en eraan. Wij hebben de kerstvakantie daar door gebracht en er ontbrak ons aan niets... servies in overvloed, gourmetstel-waterkoker-koffiezetter-broodrooster-pannen-koekenpannen en wok -wasmachine-strijkplank met bout alles was aanwezig. Schoon en netjes alles bij aankomst. Beheerder woont er precies naast maar hele aardige mensen . Het huis is wel heel erg koud... de kachels moeten wel 24 uur per dag zeker op 2 a 3 staan wil je het behagelijk houden in het huis. Daarnaast hebben wij iedere avond de openhaard ook flink aangehad. Voor kleine kinderen is er ERG weinig in de tuin of in omgeving te doen. Ook het huis is niet echt voor kinderen onderder de 6 veilig. De trap in huis vind ik persoonlijk erg gevaarlijk voor kinderen. Maar eind conclussie is ... ondanks die mini puntjes.... een PRIMA HUIS! waar je best met 2 gezinnen van totaal 9 personen kan doorbrengen.

Vakantiehuis La Grenouille cornue info

• Adresgegevens