Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag19°12°
Appartement Chateau De Hodbomont

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau De Hodbomont voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Chateau De Hodbomont in het Nederlands

Heerlijk rustig

Hans Groener
28-9-2015

Mooie omgeving, prachtig kasteel met grote tuin / park, ruime, klassiek ingerichte kamers, heerlijk ontbijt, vriendelijke eigenaren, hond mag mee. Restaurant "La Table de la Conciergerie" bij de ingang van de oprijlaan.

Gereisd met partner in mei 2014

Appartement info

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Kapel, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chateau De Hodbomont in Theux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chateau De Hodbomont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.