Vakantiehuis Sur Les Hauts

Vakantiehuis Sur Les Hauts

Vakantiehuis
7,5

2 reviews over Vakantiehuis Sur Les Hauts in het Nederlands

leuk huis maar niet voor herhaling vatbaar

petra
15-8-2010

wij zijn een week op vakantie geweest, het huisje ligt op een heuvel met schitterend uitzicht over het dorpje stoumont. het huisje ziet er aan de buitenkant leuk uit,van binnen is er veel plaats alleen jammer van het achterstallig onderhoud,verder is er in het dorp niets te doen dus zonder auto is het niet te doen,maar de omgeving is mooi

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

heerlijk oud sfeervol huis

Fam. Wit
2-7-2009

We ( 9 pers.)zijn terug van een heerlijk weekendje Ardennen. Het huis,Sur Les Hauts,staat op een prachtig plekje,verscholen tussen de hoge heuvels en bomen met een adembenemend uitzicht. Het huis ruikt naar oudheid,sfeer en is heel ruim. Geen luxe maar dat hebben we niet gemist. Wij zijn vnl buiten geweest,maar voor een donkere of regenachtige dag kan je dvd's bekijken ( wel zelf meenemen) .Voor een potje voetbal kan je naar de plaatselijke voetbalvereniging,er is nl geen plat stukje veld te bekennen ( goed voor de kuitspieren). Vanaf het huis zijn er mooie wandelroutes en in Coo kan je je vermaken met outdooractiviteiten. Stoumont heeft een bakker en een slager,maar je kunt in Spa ( 20 min rijden)alles vinden.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2009

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sur Les Hauts in Stoumont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sur Les Hauts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.