Bed and Breakfast Porte de la Lienne

Tonen op kaart

59 reviews over Bed and Breakfast Porte de la Lienne

• 2018
    8MCLbikers16-09-2018

Perfect plek voor een weekendje op de motor

Prachtige plek en uitvalsbasis voor een lang weekendje op de motor. Lekker gegeten, goede sfeer en leuke gastfamilie. a place to be! Parfait B&B, á la prochaine! MCLbikers

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Lief De Vocht en Yves25-07-2018

geweldig

heel goed ontvangst ,prachtige kamer , lekker eten , motor kon in de garage , en een geweldige omgeving om te wandelen en met de motor te toeren .

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Desirée10-07-2018

Goed verzorgde, smetteloos schone en gezellige B&B

Goed eten: alles is zeer schoon: bedden slapen heerlijk en Frank en Marie zijn geweldige gastheer/vrouw. Wij voelen ons hier altijd zeer welkom, en komen daarom jaarlijks even buurten, met of zonder vriendenclub. Onze motoren vinden hier ook altijd wel een veilig plekje. Wat ons betreft: tot de volgende keer! Ennuh... tja, die weg daar kunnen jullie niets aan doen: wij slapen er tot nu toe wel doorheen. ;-)

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Lars Eelsing29-05-2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer net B&B. De kamers waren super netjes, het eten was heerlijk en de eigenaren zeer behulpzaam. Enige minpuntje was de enorm drukke weg. Het had meer weg van het circuit van Spa.

Frank, sfF, 01-06-2018

Bedankt voor het mooie punt en leuk dat het voor herhaling vatbaar is !! Inderdaad is de weg druk in de spits maar om het nu te vergelijken met Spa-Francorchamps is wel wat overdreven. Overigens is er toevallig een flitspaal afgelopen maandag geplaatst, iets waar we blij mee zijn. Dus toeristen, maak het weekend niet duurder dan nodig is !!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 2017
    9Toontje21-11-2017

Aanrader,ontzettende vriendelijk en aardig

Dat Rust en natuur geweldig is

Gereisd met vrienden in november 2017

• 10Pascal18-03-2017

Beste MTB uitvalsbasis in deze regio

Nu voor het tweede jaar hier met MTB trainers groepje. De verzorging is uitstekend. Het eten is heerlijk en de fietsen kunnen binnen staan na de reiniging. Als je een lekker lokaal biertje wil proberen is een Lienne een aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• Oude reviews

9Carla05-09-2016

Echt gezellig Belgisch!

Wat een gezellig hotelletje. De kamers en de hele ambiance stralen gezellige belgische knusheid uit. Kamers zijn klein maar allen voorzien van eigen badkamer. Vooral het eten is hier heerlijk! En je kunt het nuttigen onder het afdak van een geweldige waranda. Midden in de natuur, aan de oever van de Amblève. We hebben hier een heerlijk lang weekend doorgebracht! Als je er bent: vergeet dan niet om het 2e wereldoorlog museum te bezoeken. Je ziet een klein gebouw, maar het is van binnen enorm groot met een zeer interessante verzameling.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Laura Rooijmans26-08-2016

Gastvrij en gezellig!

Er valt niets te klagen over Porte de la Lienne en hun eigenaars. Gastvrij, vriendelijk, mooie kamers, heerlijk eten, mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8Willem van den Boom (m.c.Hammer Gemert ned.)23-08-2016

Geweldig weekeind een groot feest

Gezellig verblijf met zeer goede verzorging en faciliteiten. Veel leuke gesprekken met deelname van beide uitbaters in een huiselijke sfeer en mogelijkheden voor het afspelen van eigen muziek op de installatie van het hotel. Zeer goed ontbijtbuffet in de ochtend, perfect diner vanaf de kaart en een groots niet te versmaden bbq op zaterdagavond. Kamers zijn goed geoutilleerd en voorzien van alle benodigdheden. De gehele groep ca. 14 personen hebben geen enkel negatief punt geuit en alleen maar genoten van dit verblijf. De ligging van dit hotel is een oud station waar regelmatig een trein passeert, echter is deze niet als overlast te bestempelen. De weg naast het hotel is ook gewoon vermaak waar tijdens ons verblijf diverse mooie voertuigen langskwamen (oldtimer rit met bugatti en jaguar). Verder is er in de regio voldoende vermaak en zijn er in ons geval diverse leuke motorritten te maken. Kortom een aanrader voor iedereen die van een goed verzorgd en gezellig verblijf houd voor een goede kwaliteit prijs verhouding.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Marijke en Willy uit Oudenburg22-07-2016

Het is terug thuiskomen.

Voor de tweede keer bij Frank en Mary gelogeerd. Heel vriendelijk onthaal , onze zelfde kamer terug aan de treinkant, wij wensen die ook . Helemaal geen hinder van de treinen, voor je er erg in hebt is het voorbij. Ontbijt tiptop in orde, wie hier klaagt dan vraag ik mij af hoe die thuis ontbijten. Restaurant ruime keuze en met veel zorg bereid, proficiat aan de kok. Het voelde als thuiskomen voor ons, vriendelijke en gemoedelijke gesprekjes, tips en info wordt uitgewisseld. Wij komen zeker een derde keer terug.

Gereisd met partner in juli 2016

5 tips over Bed and Breakfast Porte de la Lienne

• Fam Lepelaars, 20-09-2013

Het ligt vlakbij plopsa Coo.

• Hayo Busscher, 07-06-2013

Circuit Spa-Francorchamps, de watervallen van Coo, Robertville, Durbuy, La Roche en de natuur.

• Jeen van Beek, 11-05-2012

Het fijne is dat je na een dag intensief bezig zijn, je een eenvoudige maar zeer smakelijke en betaalbare maaltijd kunt gebruiken in het sfeervolle restaurant

0 vragen over Bed and Breakfast Porte de la Lienne

Bed and Breakfast info