Géén boekingskosten

Meer camping info

139 Reviews over Les Salins

• 2Chris10-08-2021

Deze kun je overslaan

Zwaar achterstallig onderhoud, geen water (wel een tappunt maar komt niks uit. Ook vaste gasten klagen over dit probleem). Eigenaar valt niet mee te communiceren. Is geen campingeigenaar maar wil alleen geld verdienen zonder er iets voor te doen. Alleen de locatie is mooi maar daarvan zijn vast meer campings in deze regio. Ons advies: rij even door naar een volgende camping waar wel een ondernemer zit die er iets van wilt maken en blij is met (nieuwe) gasten.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 10michael28-07-2021

fantastish

zeer gezellig aangenaam en veel mogelijkheden vriendelijk zijn ze hier

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Mario Malysse27-07-2021

persoonlijk vind ik het zeer goed

ben hier het eerst jaar hier een caravan gekocht en kvind het goed en mooi hier en vriendelijke eigenaren kheb hier een vaste jaarplaats voor mijn caravan en dek niet om hier weg te gaan

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Cor29-09-2020

Mag wat opgeknapt

Hier op het tentenveld gestaan, een mooi stuk van de camping met verder veel vaste gasten. Vriendelijke eigenaars, maar aan het terrein mag her en der wel wat opgeknapt en gesnoeid worden. Ook toiletten niet heel schoon en ver weg met als gevolg dat er bij de beek wordt wild geplast.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Dwight Malfait30-08-2020

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars

Ik was gaan camperen met vrienden en ben daar gevallen, de mensen daar brachten mij meteen eerste hulp toe en voerden mij daarna naar het ziekenhuis, de eigenaar bleef daar wachten tot ik klaar was en voerde me dan terug naar de camping.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Eline demeulenare26-08-2020

zeer vriendelijke eigenaars

Met 4vrienden een week met de tent gekampeerd, zeer gezellige camping met goeie verzorgde sanitair. Zeer rustig gelegen. Heel vriendelijke eigenaars en medekampeerders. Zeker aan te raden!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Aad26-08-2020

Toppie

Heerlijke camping en een fantastische plek. Heel mooie natuur. De eigenaren Hans en Grietje doen er alles aan om het verblijf onvergetelijk te maken. Als je wil uitrusten van de dagelijkse werksleur moet je hierheen rijden en genieten van de ruime keuze aan heerlijk gekoelde speciaal bieren.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Anja26-08-2020

Super naar ons zin gehad!

Erg vriendelijk personeel, super mooie omgeving (we hebben mooie hikes gemaakt en met de mountainbike op pad geweest). Een echte aanrader voor de avonturier! Heb het ‘zwembad’ ook een 10 gegeven omdat de rivier natuurlijk veel gaver is dan een zwembad!

• 10Staat v/h sanitair
  • 6Jan16-08-2020

Kalme maar verouderde camping met vaste gasten.

We huurden een stacaravan van de camping zelf. Deze caravan kan zeker wat opknapwerk en een grondige poetsbeurt gebruiken. Zo'n driekwart van de camping zijn vaste gasten met hun stacaravan daarom lijkt het me dat de rest zowat een bijzaak is. Het riviertje is een leuke verfrissing en ter hoogte van de tenten plaatsen kunnen de kids ook in het water spelen. Maar in het algemeen kunnen veel dingen wat onderhoud of een grondige poetsbeurt gebruiken vreemd na bijna 3 maanden verplichte Corona sluiting.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 4Tentman08-08-2020

Mooie plek, slecht gerund, vervelende eigenaar

Laten we kort zijn: tenzij je misschien een vaste plek zoekt voor je stacaravan, moet je niet naar deze camping gaan. Voorbijgangers worden afgescheept met een plek op de hondenuitlaatstrook of op een tentenveld dat wel heel erg ver van het enige, beperkte, niet zo heel erg schone sanitair ligt.

Wij wilden na aankomst iets eten in het restaurant. Eigenaar gedroeg zich bars en onvriendelijk tegen m'n vriendin. Om die reden, en vanwege de luide muziek, hebben we ons beperkt tot afhaal van de naastgelegen frituur. Toen we het terras verlieten, zat diezelfde eigenaar (zonder mondkapje en zonder veilige afstand) bij zijn vaste gasten aan tafel te drinken en te schreeuwen.

Vorige reviewer merkte ook al op: langs het riviertje bij het tentenveld ligt allerlei afval (onder meer pizzadozen.) Onwijs jammer allemaal, want met een leuke eigenaar en een beetje onderhoud zou dit best iets kunnen zijn. Dat is het nu niet.

• 3Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar